Waarom is topic "Telefoonlader online kopen" dicht?

Pagina: 1
Acties:

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 18:58
Ik vraag mij af waarom topic Telefoonlader online kopen dicht is gezet. De reactie van _ferry_ geeft ook niet meer duidelijkheid. Ik vraag mij af of de betreffende webshop nu illegale producten verkoopt of niet. Dus in mijn ogen zeker discussiewaardig. En de prijs van de laders is zeker niet van belang of iets discussiewaardig is.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 14:00
Imho riekt het naar spam en zouden eigenlijk alle linkjes etc verwijderd moeten worden

Member in nov 2014 geregistreerd, meteen dat topic. Dat ruikt vissig als je het mij vraagt

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 18:58
Misha schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:03:
Imho riekt het naar spam en zouden eigenlijk alle linkjes etc verwijderd moeten worden

Member in nov 2014 geregistreerd, meteen dat topic. Dat ruikt vissig als je het mij vraagt
Kan best zijn dat de initiële bedoeling van TS spam was, echter komt de shop er in het topic helemaal niet positief uit. Sterker nog het lijkt er op dat de webshop illegaal bezig is. TS heeft precies 2 links geplaatst volgens mij niet veel moeite om die te verwijderen. Ik zie trouwens dat hij in Electronica staat. Misschien is het shopping forum een betere plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:53
Spamlink weggeknipt, topic verplaatst naar juiste forum. :)