In een vorig topic van mijzelf ben ik erachter gekomen dat het flashen van mijn MSI moederbord meer moeite is dan ik tijd heb. Toch wil ik mijn 4-jaar oude computer upgraden met een nieuwe GPU: De MSI GTX 970.
Dus: Mijn huidige moederbord ondersteunt dat niet, en flashen lukt niet. Dus ik zoek een nieuw moederbord
Ik zoek een?
Moederbord welke mijn huidige systeem gaat ondersteunen. Het moet mogelijk zijn te overclocken, in ieder geval de multiplier van mijn CPU.
Wat is je budget?
Naast de 350 Euro van een MSI GeForce GTX 970 zou ik zo'n 80 tot 100 Euro overhebben voor een moederbord.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever geen MSI voor het moederbord. Als ik over 4 jaar weer een GPU upgrade wil doen zou het mooi zijn als ik niet wéér mijn moederbord moet updaten. Een moederbord met een makkelijk en betrouwbaar systeem om mee te flashen heeft mijn voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dus: Mijn huidige moederbord ondersteunt dat niet, en flashen lukt niet. Dus ik zoek een nieuw moederbord
Ik zoek een?
Moederbord welke mijn huidige systeem gaat ondersteunen. Het moet mogelijk zijn te overclocken, in ieder geval de multiplier van mijn CPU.
Wat is je budget?
Naast de 350 Euro van een MSI GeForce GTX 970 zou ik zo'n 80 tot 100 Euro overhebben voor een moederbord.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever geen MSI voor het moederbord. Als ik over 4 jaar weer een GPU upgrade wil doen zou het mooi zijn als ik niet wéér mijn moederbord moet updaten. Een moederbord met een makkelijk en betrouwbaar systeem om mee te flashen heeft mijn voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Case: Antec Sonata Elite
- RAM: Kingston ValueRAM - 2x4GB - 1333 Mhz
- Voeding: XFX Core Edition PRO650W
- CPU: Intel Core i7 2600K / 3.4 GHz
- GPU (2): Club 3D Radeon HD6950 - 2 stuks in CrossFire
- GPU: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
- Mobo: MSI P67A-GD65 (B3)
- Mobo: ???
- SSD: Samsung 840 series Pro 128GB
- HDD: Samsung SpinPoint 1 TB