Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Coolblue doet helemaal niet aan Black Friday, het is gewoon een website die mee wil liften op de "Black Friday Hype" en gewone "normale" aanbiedingen onder het kopje black friday gooit.RonaldDesigns schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:43:
Hier nog een actiepagina met de Black Friday aanbiedingen:
http://www.actiepagina.nl/categorie_special/black-friday
O.a
- Coolblue
- Dixons
- Mycom
- BCC
en nog meer
Coolblue: "Wij houden geen Black Friday sale, dat is echt een typisch Amerikaans fenomeen gerelateerd aan Thanksgiving."
Je hebt gelijk, nu ik de links bekijk komt er inderdaad wat anders uit de bus, dus bericht aangepast
[ Voor 9% gewijzigd door ByteMe_ op 27-11-2014 11:58 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Waarom zou je een Wi-Fi radio willen ipv een bluetoothspeaker, zet radio aan op je telefoon en koppel em aan de speaker?Drwho1 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:57:
Benieuwd of ik ergens een leuke wifi-radio in aanbieding tegen kom, die dingen hebben qua aanbod blijkbaar de duimen moeten leggen tegen een stortvloed aan bluetoothspeakers/docks.
What you see is always what you get.
Grappenmaker. Halloween is niet over komen waaien uit Amerika. Halloween gaat terug op Samhain, een feestdag die we eeuwen geleden hier vierden nog voordat Amerika werd ontdekt. Er zit weinig verschil tussen Samhain en Halloween, behalve de commercie dan maar dat zegt weinig want ook het Nederlandse Sinterklaas is commercieel tegenwoordig. Dus technisch gezien is Halloween juist een Europese feestdag van oorsprong.rockhopper schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:52:
[...]
superofftopic maar: valentijnsdag, halloween, kerst Amerikaanse stijl. Al zijn ze niet allemaal bij iedereen even populair, de retailhandel springt er vaak handig op in deze kant van de sloot.
Inderdaad, ik ook. Of goedkope 8TB opslagMorpheus2003 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:01:
Ik hoop op een mooie Synology DS214+ aanbieding. Nog niet gevonden, we zoeken verder!
http://www.amazon.es/b/re...0317347&pf_rd_i=602357031
En onze oosterburen doen black monday
http://www.amazon.de/gp/a...60247&pf_rd_i=navbar-4201
[ Voor 29% gewijzigd door Steevo_S op 27-11-2014 12:26 ]
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
[ Voor 70% gewijzigd door vlijmen op 27-11-2014 12:48 ]
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 27-11-2014 14:54 ]
Precies dit ^^^^^^^.Secsytime schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:06:
[...]
Black Friday zoals in Amerika? ..........
.......
Het enige wat de Nederlandse bedrijven doen is een naam overnemen, om de reclame een naam te geven. Terwijl het geen Black Friday aanbiedingen zijn, zoals Black Friday Amerika. Dus.. Ook al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Een kutaanbieding blijft kut.
Totally OT en op voorhand excuus voor de eventuele topicvervuiling.
Ik wil ook geen discussie aanzwengelen over reclame e/o adverteerders, maar:
Paarse broeken afdelingen in NL:
Zeg, dat BlackFriday hè?
Da's best een populair kortingsdingetje in Amerika. Een hype zelfs.
Consumenten houden van kortingen èn hypes.
Kijk maar eens hoe we (marketeers/adverteerders in NL) dat Halloween hier naar binnen gefietst hebben
Maar goed, terug naar dat Black Friday. Als wij nou een BF labeltje in ons (reguliere) foldertje en op de website zetten, denken de consumenten dat wij ook meedoen en dat ze net zulke hoge kortingen als in Amerika krijgen terwijl we gewoon hetzelfde aanbieden als anders.
Goed plannetje toch? En om eventuele kritische klanten voor te zijn, geven we hooguit 1 à 2% van onze reguliere aanbiedingen een extra korting geven van, laten we zeggen, 5 hele procenten?
Dan hebben we toch meer korting dan normaal gegeven?
Da's toch best wel Amerikaans, en dus is het BF waardig.
Het zijn (een enkele onbedoelde uitzondering daar gelaten
Vis de reclame van een paar weken geleden uit de oud papierbak en je zult zien dat er geen tot weinig verschil is.
Voor de duidelijkheid:deze rant is niet gericht aan de consumenten/tweakers.
Emotie won het even van redelijkheid/verstand, daarom nogmaals sorry....
[ Voor 2% gewijzigd door Koffie-Verkeerd op 27-11-2014 12:49 . Reden: Sttukje cynisme + sarcasme richting Otto toegepast dmv link naar Otto topic. ]
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Was niet negatief bedoeld btw, hoop niet dat je het zo hebt opgevat! Ik waardeer de inzet van (bijna) iedereen op T.net (m.u.v. Toxic people).RonaldDesigns schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:58:
@sec
Je hebt gelijk, nu ik de links bekijk komt er inderdaad wat anders uit de bus, dus bericht aangepast
Het betreft de MacBook Pro met Retina-display, dus dat is € 185 korting.Bron schreef op donderdag 27 november 2014 @ 04:08:
60 euro korting op Macbook Pro 13'3"
Voor die kortingen zou ik mijn bed niet uit komen.
Leuk meegenomen als je een Macbook wilt, maar zou apple's eigen aanbiedingen afwachten.
Nee, 60 euro t.o.v. laagste in pw.jelle. schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:21:
[...]
Het betreft de MacBook Pro met Retina-display, dus dat is € 185 korting.
Ik heb beiden al in huis, maar nog een standalone wifi-radio komt nog van pas op de badkamer. Dan kan m'n vriendin er ook wat mee als ik (en mijn smartphone) er niet ben.uberitexpert schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:59:
[...]
Waarom zou je een Wi-Fi radio willen ipv een bluetoothspeaker, zet radio aan op je telefoon en koppel em aan de speaker?
Overigens heeft BCC hem nu al voor 1144 staan.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Is bluetooth geen optie?Drwho1 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:33:
[...]
Ik heb beiden al in huis, maar nog een standalone wifi-radio komt nog van pas op de badkamer. Dan kan m'n vriendin er ook wat mee als ik (en mijn smartphone) er niet ben.
Wi-fi werkt een stuk lekkerder, ben je af van het "pairing" gedoe elke keer.
Mocht je die vinden, laat het weten, zoek ook nog (schijfloos) een mooie prijsjeMorpheus2003 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:01:
Ik hoop op een mooie Synology DS214+ aanbieding. Nog niet gevonden, we zoeken verder!
Staat echt al meer dan een week een topic van openSteevo_S schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:25:
De Spaanse Amazon doet ook aan black friday en heeft morgen vanaf 10:00 een ibood-actige hunt
http://www.amazon.es/b/re...0317347&pf_rd_i=602357031
En onze oosterburen doen black monday
http://www.amazon.de/gp/a...60247&pf_rd_i=navbar-4201
Amazon cybermonday / blackfriday sales topic 2014
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Apple slaat over, ze doneren standaard nu een bepaalde fee aan een goed doel.
Dit conflicteert met de korting natuurlijk.
Wel balen, ik ga een macbook en ipad / apple tv kopen en wilde dit morgen doen.
w00t
Ik las het net, maar laten we maar even afwachten.FireStarter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:08:
http://www.iculture.nl/geen-black-friday-2014-apple-store/
Apple slaat over, ze doneren standaard nu een bepaalde fee aan een goed doel.
Dit conflicteert met de korting natuurlijk.
Wel balen, ik ga een macbook en ipad / apple tv kopen en wilde dit morgen doen.
Wellicht zijn er genoeg acties, MM adverteert immers al met een ipad icm BF.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Verwijderd
http://www.centralpoint.n...eel-veel-apple-producten/
even opletten, ze doen daar veel met Refurbished nu.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:38:
Centralpoint.nl heeft wel een aantal scherpe Black Friday prijzen op een aantal iMacs en MacBook modellen. De Apple accessoires pagina is zeker de moeite waard, mooie producten die waarde toevoegen aan je iPad of iMac.
Ook fijn om te weten: bedragen in het oranje zijn excl. btw. Mocht je dus incl. btw willen kopen, dan is er niks 'sale' aan.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:38:
Centralpoint.nl heeft wel een aantal scherpe Black Friday prijzen op een aantal iMacs en MacBook modellen. De Apple accessoires pagina is zeker de moeite waard, mooie producten die waarde toevoegen aan je iPad of iMac.
[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 27-11-2014 15:45 ]
2,5 euro korting op een iPad 2 air 64 gb.iPodKiller schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:45:
[...]
Ook fijn om te weten: bedragen in het oranje zijn excl. btw. Mocht je dus incl. btw willen kopen, dan is er niks 'sale' aan.
Nice
w00t
Gok een beperkte voorraad, anders leuk kerstcadeau voor mijn vader
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Als iemand naar Duitsland gaat en diegene zoekt nog een mooi ps4 bundelalki schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:06:
In de grensstreek is de Media Markt in Hertzogenrath verbouwd en hebben heropenings aanbiedingen. Xbox one voor 333 met Fifa15 lijkt me een mooie aanbieding.
En ipad air 16GB wifi voor 299
http://www.saturn.de/mcs/...&et_cid=46&et_sub=1934471
Sony Playstation 4 Console 500GB + 2 Wireless Dualshock 4 Controllers + LittleBigPlanet 3 + Camera - Zwart PS4 Bundel voor maar €449
Jammer dat hij nergens tekoop is in Nederland want ik vind het echt een mooi prijsje
$12.08?Mr. Jummy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:52:
Deze gaat om 02:00 in de verkoop voor $12.08.
Dan bestel ik er ook eentje voor mijn vriendin
Jup, zie hierBananaOfMercy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:57:
[...]
$12.08?![]()
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
En om het nog leuker te maken: de adviesprijzen die zij hanteren kloppen helemaal niet. Vaak hoger dan bij Apple. Ik heb steekproefsgewijs wat producten gecheckt en kwam niet verder dan een kleine €20 korting op een iPadiPodKiller schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:45:
[...]
Ook fijn om te weten: bedragen in het oranje zijn excl. btw. Mocht je dus incl. btw willen kopen, dan is er niks 'sale' aan.
Moet toch een foutje zijn? 12 dollar voor z'n toestel... ? of hij is binnen dan 10 sec uitverkocht? Ik weet wel dat ik er 5 a 10 stuks koop!BananaOfMercy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:57:
[...]
$12.08?![]()
Hmm hoe groot zal die voorraad zijn en is deze echt om 2:00:05 al uitverkocht?
Blijf er niet voor wakker denk ik.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Verwijderd
FireBladeX schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:02:
[...]
Moet toch een foutje zijn? 12 dollar voor z'n toestel... ? of hij is binnen dan 10 sec uitverkocht? Ik weet wel dat ik er 5 a 10 stuks koop!
Maak er maar 03:00 uur vanMr. Jummy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:52:
http://www.dx.com/Event/2...pagin=EN2014blackfridaygc
Hoi!
Kun je beter amazon.de kijken....114,00chronoz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:01:
Als er morgen geen superaanbieding komt voor een tablet denk ik dat ik de Amazon Kindle Fire HDX 7" ga nemen voor £99.
Voordat je er misschien te veel van verwacht, de kans dat je 'm daadwerkelijk voor die prijs kunt kopen is zeer klein. Er staat geen voorraad bij, maar ga er maar van uit dat ze er maximaal 10 voor die prijs weg doen. Je moet het dus meer zien als een loterij / refresh wedstrijdBananaOfMercy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:57:
[...]
$12.08?![]()
Hoezo om 02:00?Mr. Jummy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:52:
16:21 + 10:39 = 03:00
Nickname does not reflect reality
€100,- korting op Mac vanaf 18:00u vandaag.
Toen ik keek was het nog om 02:00, zal wel zijn aangepast danPistolebob schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:21:
[...]
Hoezo om 02:00?
16:21 + 10:39 = 03:00
Verwijderd
Eentje in Nederland, of die naar nederland verstuurd.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 16:56 ]
Colors in "Black Friday 2014"Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:35:
Iemand nog een playstation 4 in de aanbieding gezien?
Verwijderd
Jammer want je mag er maar 1 per klant. Mensen zoals jou die te gierig zijn verneiken het voor de rest met je 5 stuks meteen.FireBladeX schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:02:
[...]
Moet toch een foutje zijn? 12 dollar voor z'n toestel... ? of hij is binnen dan 10 sec uitverkocht? Ik weet wel dat ik er 5 a 10 stuks koop!
Gierige mensen kopen niet 5 of 10 dezelfde artikelen lijkt mij. Plus, binnen één seconde is er niets meer te bestellen hoor. Dit zijn gewoon lokkertjes waarbij 99.99% van de mensen "net" te laat zijn. Allemaal onzin.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:47:
Mensen zoals jou die te gierig zijn verneiken het voor de rest met je 5 stuks meteen.
dan kiezen we toch die wat net duurdere die er "nog wel" isBrad Pitt schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:50:
[...]
Gierige mensen kopen niet 5 of 10 dezelfde artikelen lijkt mij. Plus, binnen één seconde is er niets meer te bestellen hoor. Dit zijn gewoon lokkertjes waarbij 99.99% van de mensen "net" te laat zijn. Allemaal onzin.
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
http://store.westerndigit...Page.Promotions_en_IE_3rd
[ Voor 21% gewijzigd door Wasabi! op 27-11-2014 16:55 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 16:56 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
IK hoorde vandaag van een MM medewerker dat iedereen op de MM mailing om 00:00 een mail krijgt met alle aanbiedingen. MM kennende zal om 00:00 vannacht ook alles wel op de website staan. Mochten er toppers bij zitten zullen die wel errug snel verdwijnen van de website. Denk dat dat een beetje te vergelijken valt met btw vrije dagen. Als ik het goed begrepen heb zitten er geen weinig spectaculaire aanbiedingen bij. Wel schijnt het dat er wat rest spul uit magazijnen komt dat voor mooie prijzen weggaat, maar dat zul je dus niet vinden op de website van de MM.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:55:
Hopelijk doen morgen de ips monitors bij de Mediamarkt mee aan de actie. Dan ga ik meteen een Asus scherm kopen.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Stiekem werk je zelf bij de MM en wil je de hype real maken!!!! (ik heb je wel door Professor Chaos)zap8 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:15:
[...]
IK hoorde vandaag van een MM medewerker dat iedereen op de MM mailing om 00:00 een mail krijgt met alle aanbiedingen. MM kennende zal om 00:00 vannacht ook alles wel op de website staan. Mochten er toppers bij zitten zullen die wel errug snel verdwijnen van de website. Denk dat dat een beetje te vergelijken valt met btw vrije dagen. Als ik het goed begrepen heb zitten er geen weinig spectaculaire aanbiedingen bij. Wel schijnt het dat er wat rest spul uit magazijnen komt dat voor mooie prijzen weggaat, maar dat zul je dus niet vinden op de website van de MM.
Overigens werkt de MM ook altijd met lokkertjes, verkopen ze 10 producten voor die belachelijk prijs.. maar wel 500 andere mensen in de winkel die te laat zijn.. maar nu toch al in hun hoofd hebben dat ze iets gaan kopen
Dacht dat ik zoiets had gezien bij Intertoys of Bart Smit. Evt E-plaza kan je ook proberen. Het zat in de folder van vorig week.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:35:
Iemand nog een playstation 4 in de aanbieding gezien?
Eentje in Nederland, of die naar nederland verstuurd.
Kijk es bij m'n posting geschiedenis dan zul je zien dat je opmerking kul is. Kom overigens vaak bij MM centrum Adam langs omdat ze naast de OBA zitten waar ik regelmatig kom (understatement). Nieuwsgierig over de actie brief ik gewoon ff door wat me verteld is met gesprek medewerkers, wat in feite niet veel is. Verhaal van EOL Macbooks dat ik eerder postte is heel andere bron. Dat is een viavia verhaal uit 2de hand.Secsytime schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:23:
[...]
Stiekem werk je zelf bij de MM en wil je de hype real maken!!!! (ik heb je wel door Professor Chaos)
Als je m'n verhaal goed leest zul je ook nog es zien dat ik mensen niet oproep om lid te worden van de MM maar dat het ook wel op de website zal staan (althans dat vermoed ik)
[ Voor 12% gewijzigd door zap8 op 27-11-2014 18:05 ]
Serieus, wil je een discussie over ethiek en normen/waarderen van ons samenleving. Als ik er 1, 5, 10 of 20 bestel, is toch niet jouw probleem? Ik verpest het voor wie? Iig niet voor mijzelf of voor de verkoper. Daarnaast zullen allemaal naar kids gaan binnen de familie. Sorry maar ik ga niet de last van de wereld dragen om met iedere mens rekening te houden.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:47:
[...]
Jammer want je mag er maar 1 per klant. Mensen zoals jou die te gierig zijn verneiken het voor de rest met je 5 stuks meteen.
Code 'BlackFriday' werkt niet.nielux schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:26:
De iCentre BF pagina is al online: http://www.icentre.nl/blackfriday
€100,- korting op Mac vanaf 18:00u vandaag.
Lijkt alsof ze de prijzen gewoon al €100 verlaagd hebben van alle Macs.
Oh, zeker geen South Park fan.. Het was niet serieus bedoeld. My bad.zap8 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:55:
[...]
Kijk es bij m'n posting geschiedenis dan zul je zien dat je opmerking kul is. Kom overigens vaak bij MM centrum Adam langs omdat ze naast de OBA zitten waar ik regelmatig kom (understatement). Nieuwsgierig over de actie brief ik gewoon ff door wat me verteld is met gesprek medewerkers, wat in feite niet veel is. Verhaal van EOL Macbooks dat ik eerder postte is heel andere bron. Dat is een viavia verhaal uit 2de hand.
Als je m'n verhaal goed leest zul je ook nog es zien dat ik mensen niet oproep om lid te worden van de MM maar dat het ook wel op de website zal staan (althans dat vermoed ik)
Is ook zo. Ik denk dat die kortingscode voor de andere producten geldt vanaf 00:00 uur.SquareOne schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:08:
[...]
Code 'BlackFriday' werkt niet.
Lijkt alsof ze de prijzen gewoon al €100 verlaagd hebben van alle Macs.
Als je de banner bekijkt staat er onder de macs:jelle. schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:10:
[...]
Is ook zo. Ik denk dat die kortingscode voor de andere producten geldt vanaf 00:00 uur.
"Kom langs in één van onze 23 winkels, of gebruik de kortingscode BlackFriday in onze webshop"
vervolgens staat er:
"Onderstaande deals zijn alleen geldig op vrijdag 28 november. De kortingen worden automatisch toegepast in het winkelmandje."
De onderstaande deals zijn alle andere aanbiedingen behalve de macs.
Dus, wat is je vraag? Er staat: "Kom langs in één van onze 23 winkels, of bestel je Mac online.(Wij hebben voor u de korting al verrekend)"SquareOne schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:12:
[...]
Als je de banner bekijkt staat er onder de macs:
"Kom langs in één van onze 23 winkels, of gebruik de kortingscode BlackFriday in onze webshop"
vervolgens staat er:
"Onderstaande deals zijn alleen geldig op vrijdag 28 november. De kortingen worden automatisch toegepast in het winkelmandje."
De onderstaande deals zijn alle andere aanbiedingen behalve de macs.
Dus die kortingscode werkt op alle andere producten na 00:00 uur.
De banner is veranderd! Net stond er nog dit:jelle. schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:16:
[...]
Dus, wat is je vraag? Er staat: "Kom langs in één van onze 23 winkels, of bestel je Mac online.(Wij hebben voor u de korting al verrekend)"
Dus die kortingscode werkt op alle andere producten na 00:00 uur.

Met andere woorden: het lukte mij niet om nog €100 korting te krijgen in het winkelmandje.
Oftewel, nu heb ik geen interesse meer.
[ Voor 12% gewijzigd door SquareOne op 27-11-2014 18:21 ]
QFTSquareOne schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:19:
[...]
De banner is veranderd! Net stond er nog dit:
[afbeelding]
Hier ook..
http://9to5mac.com/2014/11/27/apple-black-friday-uk/
[ Voor 4% gewijzigd door zap8 op 27-11-2014 19:01 ]
Geen Black Friday bij de Apple Store.
Nou dat is dus een behoorlijke tegenvaller als je juist al weken wacht met een aankoop.
Erg jammer.
Momenteel geeft Staples hiervoor al laagste prijs, zou deze prijs morgen écht nog verder dalen?
Met de black friday pack 2014 krijg je voor 399 euro:
- Find 7 (+80e) / Find 7a
- Bluetooth Headset (black/white)
- Easy Cover (white/navy)
- Screen Protector (matte/clear)
- 32GB Sandisk microSD Card
- Extra Battery 2800 mAh / 3000 mAh (+8e)
- 80 EUR of 100 USD Discount Voucher voor je volgende Oppo toestel.
[ Voor 8% gewijzigd door boertjeg op 27-11-2014 19:13 ]
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Actie codejezzer schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:15:
Mycom black friday, 7.50 korting op alles. Helaas maar op 1 artikel uit je winkelmandje.. Zou het nut hebben om 10 losse bestellingen te doen? Het is anders wel een erg zielige actie..
BFA2014
Zag ik net in mijn mailbox langskomen...
http://www.dixons.nl/blackfridayGustavSan schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:38:
"Black friday SALE bij dixons! Voordeel tot 120.- op Apple"
Zag ik net in mijn mailbox langskomen...
Staan al online, niet veel bijzonders, behalve dat je 3 jaar garantie krijgt bij Dixons - hoe ze dat 3de jaar zullen doen, dat mag 'Joost' weten
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchjoy op 27-11-2014 19:50 ]
De aldi geeft ook 1 jaar extra garantie op Medion producten...wordt gewoon bij Medion afgehandeld....Dutchjoy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:50:
[...]
http://www.dixons.nl/blackfriday
Staan al online, niet veel bijzonders, behalve dat je 3 jaar garantie krijgt bij Dixons - hoe ze dat 3de jaar zullen doen, dat mag 'Joost' weten.
misschien heeft de bas groep ook afspraken gemaakt met de leverancier...
goedkoopste is dan bij Dixons of mediamarkt denk ik dan voor 279€ of heeft iemand nog een
ander Black friday alternatief ?
Bedankt, even skyrim meegenomenTheKmork schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:10:
Greenmangaming (GMG) heeft ook een hele rits games in de aanbieding op hun zgn. "Green Thursday" sale, vooruitlopend op Black Friday: http://www.greenmangaming.com/green-thursday/
333€ bij mediamarkt herozograaf nogiets in Duitsland dusTrasos schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:51:
Een leuke Xbox one-aanbieding zou ook leuk zijn.
Minimaal bestelbedrag is 30,00. Nu kom je daar snel aan met die overprices spullen van ze
Kijk hier eens....Henk. schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:43:
Hoopte op een mooie actie van Apple voor de ipad mini 2 maar dat kan ik helaas vergeten zoals ik het lees ik overal
goedkoopste is dan bij Dixons of mediamarkt denk ik dan voor 279€ of heeft iemand nog een
ander Black friday alternatief ?
http://www.1dayfly.com/nl/nl/idayfly
zit misschien wat tussen voor je?
Er zijn al enkele aanbiedingen vandaag geldig!
Waaronder:
http://www.mycom.nl/blackfriday (Kortingscode: BFH2014 7.50 korting vanaf 25,-)
http://www.dixons.nl/blackfriday
http://www.decadeautopper.nl/blackfriday (gratis verrassingspakket t.w.v 9.95)
Blijf vanacht maar wat langer wakker
Ben nog op zoek naar een betaalbare Smartwatch Horloge.
Staples heeft een monitor in de aanbieding morgen:Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:45:
Waarom zoveel Apple spullen, geef eens korting op monitoren.
http://www.staples.nl/con...=3&promo_code=99999&lcb=1
De betreffende monitor:
http://www.staples.nl/mon...ind_Number=5836632&cm_sp=
Ben benieuwd hoeveel er af gaat..
ThanksTLer schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:14:
[...]
Kijk hier eens....
http://www.1dayfly.com/nl/nl/idayfly
zit misschien wat tussen voor je?
Dit topic is gesloten.
![]()
Geen shopbashen & hou het netjes. Veel plezier met de koopjesjacht.
Eigen inzet blijft een vereiste, dus eerst zelf op zoek gaan en geen verzoekjes dumpen.