Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast mijn laptop wil ik ook weer wat nieuwere games gaan spelen die er binnenkort aankomen (Grey Goo, Evolve). Daarnaast doe ik aan Android / Java / Web development en wat beeldbewerking. Gezien het ruimtegebrek en de behoefte voor een zo compact mogelijke PC ben ik bezig met een keuze uit mini-ITX.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 600 eu. Komt niet zo nauw.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er hoeft niks mee. Goed scherm, muis en keyboard heb ik al of vervang ik later indien nodig. Een NAS doet de opslag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral klein maar mag ook wel een jaar of 2 meekunnen voor er een upgrade nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Lichte neiging naar AMD proc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid. Eigenlijk wil ik 'm onder mijn printer plaatsen op de grond. Maar dat moet w.s. met een apart krukje/tafeltje i.v.m. de warmteafvoer / fan aan de onder/bovenkant.
Ik keek eerst naar de Silverstone SG04, maar deze kan geen normale videokaarten aan. Daarvoor heb je normaal direct een desktop nodig van 35x42 en hoogte 13cm.
Ga je overklokken?
Nee
Ik hoor graag of ik hier nog fouten in maak of dat er betere opties zijn.
Dit had ik in gedachte:
Naast mijn laptop wil ik ook weer wat nieuwere games gaan spelen die er binnenkort aankomen (Grey Goo, Evolve). Daarnaast doe ik aan Android / Java / Web development en wat beeldbewerking. Gezien het ruimtegebrek en de behoefte voor een zo compact mogelijke PC ben ik bezig met een keuze uit mini-ITX.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 600 eu. Komt niet zo nauw.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er hoeft niks mee. Goed scherm, muis en keyboard heb ik al of vervang ik later indien nodig. Een NAS doet de opslag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral klein maar mag ook wel een jaar of 2 meekunnen voor er een upgrade nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Lichte neiging naar AMD proc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid. Eigenlijk wil ik 'm onder mijn printer plaatsen op de grond. Maar dat moet w.s. met een apart krukje/tafeltje i.v.m. de warmteafvoer / fan aan de onder/bovenkant.
Ik keek eerst naar de Silverstone SG04, maar deze kan geen normale videokaarten aan. Daarvoor heb je normaal direct een desktop nodig van 35x42 en hoogte 13cm.
Ga je overklokken?
Nee
Ik hoor graag of ik hier nog fouten in maak of dat er betere opties zijn.
Dit had ik in gedachte:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 66,- | € 66,- |
| 1 | MSI A88XI AC | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 270 '14 Series | € 138,- | € 138,- |
| 1 | Silverstone RAVEN RVZ01 | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | be quiet! SFX Power 2 400W | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,50 | € 93,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 580,30 | |