Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen en makkelijk meenemen naar LAN parties.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1200 euro, 800 tot 1000 euro zou het mooist zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2.1 audiosetje, monitor, muis en toetsenbord zijn reeds in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niets specifieks, als ik the Witcher 3 maar goed kan draaien in februari.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Hoewel ik sterk neig naar een Nvidia Geforce GTX 970 videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein en zo stil mogelijk. Wat met name belangrijk is is dat het systeem in een canvas boodschappentas past omdat ik vaak lan parties bezoek en geen auto bezit. Zo stil mogelijk is geen absolute noodzakelijkheid, maar wel gewenst na een relatief luide gaming notebook onder load. Vervoerbaarheid is belangrijker.
Omdat ik me sinds 2011 niet meer bezig heb gehouden met desktops, en nog nooit een micro ATX computer heb gehad, ontvang ik ook graag advies over moederbord, voeding en cooling fans. Ik ben bereid om extra te betalen voor stille en betere fans!
Ga je overklokken?
Als het (veilig) kan is het mooi meegenomen. Ik zou hiermee graag rekening willen houden met het kiezen van koelingen en voeding.
Met name gamen en makkelijk meenemen naar LAN parties.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1200 euro, 800 tot 1000 euro zou het mooist zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2.1 audiosetje, monitor, muis en toetsenbord zijn reeds in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niets specifieks, als ik the Witcher 3 maar goed kan draaien in februari.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Hoewel ik sterk neig naar een Nvidia Geforce GTX 970 videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein en zo stil mogelijk. Wat met name belangrijk is is dat het systeem in een canvas boodschappentas past omdat ik vaak lan parties bezoek en geen auto bezit. Zo stil mogelijk is geen absolute noodzakelijkheid, maar wel gewenst na een relatief luide gaming notebook onder load. Vervoerbaarheid is belangrijker.
Omdat ik me sinds 2011 niet meer bezig heb gehouden met desktops, en nog nooit een micro ATX computer heb gehad, ontvang ik ook graag advies over moederbord, voeding en cooling fans. Ik ben bereid om extra te betalen voor stille en betere fans!
Ga je overklokken?
Als het (veilig) kan is het mooi meegenomen. Ik zou hiermee graag rekening willen houden met het kiezen van koelingen en voeding.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
1 | MSI Z97I GAMING AC | € 132,50 | € 132,50 |
1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5 OC | € 339,01 | € 339,01 |
1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD10EFRX, 1TB | € 59,- | € 59,- |
1 | Silverstone RAVEN RVZ01 | € 78,95 | € 78,95 |
1 | Scythe Scythe Slim-Line SATA Cable 45cm incl. power | € 6,32 | € 6,32 |
1 | Silverstone Argon AR06 | € 34,50 | € 34,50 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Silverstone SFX 600W | € 124,50 | € 124,50 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 93,60 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.099,33 |
[ Voor 192% gewijzigd door Arrahant op 02-12-2014 12:30 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant