Toon posts:

"wie heeft er ervaring met AOpen producten"

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
poging 2 :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
LOL

plagiaat! :)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 13 juni 2001 14:37 schreef Daniel Kegel het volgende:
LOL

plagiaat! :)
:+

Verwijderd

Ik heb een hele mooie HX-08. De kast is groot, maar niet echt ruim, en de voeding is LUID.

En ik heb in een andere bak een 48 x AOpen CD-ROM. Doet het op zich leuk, maar die is ook LUID en hij heeft knopjes ipv een draaischijf voor het vulume waardoor je voor elke CD het volume weer opnieuw omhoog moet halen.

• Daniel
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Even inhoudelijk dan maar, mijn ervaringen:

AOpen HQ08 kasten: prima. Zijpanelen zijn een beetje onhandig omdat je ze helemaal naar achteren moet schuiven om ze los te krijgen maar verder een lekker ruime, goed gebouwde kast.

AOpen mobo's: twee gehad, allebei stabiel maar niet de snelsten van de klas. Soms wat vage layout maar wel lekker compleet.

AOpen CD-rom spelers: 40x gehad, nooit problemen mee. Ik weet dat de 52x van Floris al een keer een CD heeft opgegeten :)

• Consequator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 09:15
ik heb een aopen 48x cdrom, compleet bagger ding, wil 75% van mijn cd's niet lezen.
heb ook een 6x4x24x aopen brander, is opzich wel goed maar audio op 6x hoef je niet te proberen, en er mislukt wel es wat vanwege geen burnproof :)
heb ook een aopen kast, hq-50 (geloof ik, tis die met dat mooie front), prima kast ook niet luid kwa ventilators e.d.

Verwijderd

hm, nou aopen he? hum hum..

laat ik het zo zeggen....mijn eigen ax6b mobo is een van de weinige ax6b's die ik ken die nog leeft...en draait nog een 800mhz p3 processor ook....Mijn cd-rom speler is een aopen en die werkt ok, 40x, niks speciaals. Had voorheen een aopen crw9420 brander maar dat ding was hopeloos, heeft nog nooit goed gewerkt. Mijn broer heeft dezelfde fikker en die is ook bijna stuk. Het valt bij mijzelf dus mee met de problemen maar heb zoveel gekloot met aopen spul gezien dat ik de volgende keer voor de zekerheid toch maar ander spul koop.

Verwijderd

oja, en dan nog wat:

een fabrikant van hardware die een foto van frietjes en een hamburger op de voorkant van de handleiding zet neem je toch niet serieus?

Verwijderd

K'heb een 12-speed fikker van Aopen sinds een tijdje, met justlink, werkt perfect op 12x (audio en data). ff kijken hoe lang ie het volhoud natuurlijk :)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 22:13
Ik heb een A-open dvd speler.
Prima ding, leest alles en ook nog lekker vlot

Verwijderd

Ik heb de Aopen HQ45, tis opzich een hele mooie kast waar bij het designen goed over na is gedacht. Alleen die voeding maakt inderdaad lawaai :'( Zelfs nog meer als die van mijn oude no-name miditower van norrod... Maar, ik ga binnenkort kijken of ik er een andere fan in kan zetten, misschien dat het dan nog wel wat word!

En ik heb nog een Aopen40x cd-romspeler. Op zich is het nog wel een redelijke speler: hij maakt je cd's niet kapot, hij word niet te warm. Maar hij maakt wel veel lawaai als hij op volle toeren draait, hij ziet er lelijk uit en bij het allerkleinste krasje kan hij de cd al niet meer lezen...

Verwijderd

Aopen spul niets over aan te merken, ik vind alleen de cd-rom spelers wel erg veel herrie maken, maarja kan nie alles hebben ;)

Verwijderd

Veel mobo's van Aopen verkocht en heb er zelf ook nog 3. Pas 1 defect gehad. Verder zeer stabiel, 95% van de maximale snelheid en erg flexibel. Mobo's zijn dus m.i. erg goed.

Kasten van Aopen: netjes afgewerkt, alleen de voeding maakt wel wat herrie ondanks de gereguleerde fan.

CD-roms spelers van Aopen: Tot 32 speed grote klasse, hierna is de kwaliteit afgenomen. Voor mij mogen ze die 32 speeds weer rereleasen.

CD-writers van Aopen: zijn Ricoh's en als ik wel eens bij de RMA afdeling van mijn leverancies kom zie ik schrikbarend veel Ricoh's liggen. Ik verkoop ze niet. Probleem bij veel van die dingen dat de geleiderail droogloopt.

Videokaarten van Aopen: mwaah, ben ik niet kapot van.

DVD-spelers van Aopen: zijn Pioneers, dus goed.

Succes ermee *D

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Kasten: Gewoon goed, en vind die herrie best meevallen :)

Mobo's: Aopen blijft 1 van mij fav's, niet de snelste maar wel rete stabiel. Heb nog steeds een BX mobo en doet nog super.

Cdrom spelers: Sja deze zal ik niet snel meer kopen, mijn 36x begon al snel slechter te worden, en ook bij vrienden zie ik dat... jammer.

Verder geen Aopen spul gehad, maar behalve de CDrom spelers ben ik er gewoon tevreden over.

Verwijderd

Ik heb nu een tijdje een mobo van AOpen de AX3S
Lekker stabiel!! Alleen maar 1 Com poort. Zwaar irritant!
Voor de rest een goed boardje.

Ik zag laatst een keertje dat mijn CDROM-speler van AOpen is, en die heb ik al 5 jaar.
Is een 36x en draait nog steeds hemels.
Staat trouwens geen AOpen op de voorkant alleen in het klein op de stikker.

Verder niks te klagen bij ze.

Verwijderd

kheb 1 aopen kast wel mooi dingetje alleen voeding maakt klere herrie

1 aopen mobo goed stabiel geen problemo's mee gehad

1aopen cdspeler 32x na 1,5 jaar begon ie wel erg langzaam te lezen en volgens tests las ie dus nog maar op 16x :(

duss voor mij iig geen aopen cdspelers meer :r

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik
een kast Aopen HQ08 ziet wel leuk uit.

Aopen mobo (AK33) wel oke maar niet zo stabiel als mn andere mobo (MSI K7T PRO-2A).

Aopen 52x CD-speler Super slecht hij is trager dan mijn Lite-on 32 speed cd-rom.
duurt een uur voordat dat laadje open gaat en maakt veel lawaai

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
HX-08 hiero...prima ding, voeding ook goed.
En die zijpanelen kan je ff tweaken.

De 52x vind ik shit...spint down bij readerrors, ook als je de cd NET gefikt hebt, en dus in perfecte staat.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 21:40
hmz, ik heb 3 aopen mobo's gehad. nml. AX63pro (met intel celeron 400), Ax3s (ook met celeron 400), en een AK33 met duron 650, en mijn menis is:
B A G G E R
ik vindt de elektronische produkten zwaar RUK, de kasten zijn wel goed en de cd-rom spelers ook. Maar ik heb ontzettend veel problemen gehad met aopen mobo's echt heel rare vastlopers, en mijn geluidskaart die kraakt, en dat doet ie op andere mobo's niet. De prestaties zijn ook niet om naar huis te schrijven.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 14:18
HQ-08 kast is een prima ding.
6× brander is een kutding, maar ondersteunde na een jaar wel CloneCD. Dat van die geleiderail is op te lossen, maar het is natuurlijk niet normaal om 1 maand na je garantie is verlopen je brander open te moeten schroeven :(

Verwijderd

AOpen kasten HQ08
voordelen:
-betaalbaar
-3 fans 8cm vakjes waar je fans in kan plaatsen
-300W voeding
-mobo-slide
-genoeg plaats
nadelen:
-dak moet eraf als je de zij deuren wil open doen
-zijdeuren volledig opendoen om ze eraf te kunnen halen
-geen case-fans standaard

AOpen 40x CDROM & 50x PRO CDROM
-goede speed
-beetje lawaai, maar delta 747 is erger
-stevig en armored, kan tegen uiteenspattende cd's, kan natte cd's, die met dreft zijn afgewassen, zonder problemen lezen.

• BucWild
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 07:27
M'n Aopen 48x CD-Rom speler doet al sinds jaar en dag trouw dienst en leest werkelijk alles. :)

Minder ben ik te spreken over mij Aopen CRW9624 CD brander waarbij al na een half jaar dienst het kaarsje (laser) uitging :(

• PowerPee
  • Laatst online: 08-06-2025
Op woensdag 13 juni 2001 14:46 schreef Samor het volgende:
hm, nou aopen he? hum hum..

laat ik het zo zeggen....mijn eigen ax6b mobo is een van de weinige ax6b's die ik ken die nog leeft...en draait nog een 800mhz p3 processor ook....Mijn cd-rom speler is een aopen en die werkt ok, 40x, niks speciaals. Had voorheen een aopen crw9420 brander maar dat ding was hopeloos, heeft nog nooit goed gewerkt. Mijn broer heeft dezelfde fikker en die is ook bijna stuk. Het valt bij mijzelf dus mee met de problemen maar heb zoveel gekloot met aopen spul gezien dat ik de volgende keer voor de zekerheid toch maar ander spul koop.
Ik heb onlangs een doorgebrande AX6B terug gestuurd naar Aopen...na 3 weken kreeg ik hem gerepareerd weer terug. Het mooiste is dat ik tegelijkertijd ook een processor terug kreeg in plaats van de C333 die er origineel in zat heb ik nu een C700 :)

GO AOPEN!! :9

P

• Domino
  • Laatst online: 12:24
Heb verschillende Aopen moederbordjes gehad, waaronder AX5T3 en AX6BC (heb ik trouwens nog steeds) zijn gewoon goed.
Aopen CDRoms, tot 36 speed goed daarna wat minder.
Kasten zijn redelijk, maar niet al te duur.
Geluid- en videokaarten zijn noname kaartjes met aopen sticker erop, gewoon ruk.

Verwijderd

Redelijk wat Aopen 36x/40x/48x en 52x in mijn handjes gehad de afgelopen jaren..... moet zeggen dat ze niet uitzonderlijk veel kapot gaan. Ik heb er wel 1x een gehad die een ceedeetje heeft opgevroten :( was wel minder, ceedeetje was ook nog eens van een klant, maar die kon dat wel begrijpen :D

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De enige AOpen die ik hier heb is de HQ08. Na enige aanpassingen naar mijn smaak ben ik er wel tevreden over >:) Lekker veel ruimte en een gelikt uiterlijk :9

Overigens geen last van de powersupply die schijnbaar hoop herrie maakt (om over de overige propellortjes nog maar te zwijgen), ben nochtans te doof om enig geluid te kunnen bespeuren... :P

• DJSmiley
  • Laatst online: 20-08 16:19
Op woensdag 13 juni 2001 15:17 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Veel mobo's van Aopen verkocht en heb er zelf ook nog 3. Pas 1 defect gehad. Verder zeer stabiel, 95% van de maximale snelheid en erg flexibel. Mobo's zijn dus m.i. erg goed.

Kasten van Aopen: netjes afgewerkt, alleen de voeding maakt wel wat herrie ondanks de gereguleerde fan.

CD-roms spelers van Aopen: Tot 32 speed grote klasse, hierna is de kwaliteit afgenomen. Voor mij mogen ze die 32 speeds weer rereleasen.

CD-writers van Aopen: zijn Ricoh's en als ik wel eens bij de RMA afdeling van mijn leverancies kom zie ik schrikbarend veel Ricoh's liggen. Ik verkoop ze niet. Probleem bij veel van die dingen dat de geleiderail droogloopt.

Videokaarten van Aopen: mwaah, ben ik niet kapot van.

DVD-spelers van Aopen: zijn Pioneers, dus goed.

Succes ermee *D
Hiermee ben ik t helemaal eens.
Kasten: nix mis mee, alleen de HX45 serie heeft vrij snel de voedingsfan versleten

Mamaborden: AX59Pro / AX33 = bagger
AX6B/AX6BC (BX) = mn fav. slot1 plankje
CDRom: tot 32/36x prima, 40 kan nog, daarboven net vliegtuigen (Teringherrie)
DVD: zelf 6x24x, leest alles.. en regiovrij >:)
Fikkers: 12 en 10x wel redelijk, 4x = bagger (2 al 2x rma gehad, en weer naar de klote)

Videokaarten: ook bagger, die dingen zijn zo incompatible als de hell (tv out die niet werkt, random vastlopers).

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

ik heb een aopen brander gehad zeer goed hiel het 7 maanden vol maar ik brand dan ook enorm veel

en heb nu een aopen hq08-blue
big-tower :9 super stil is fan van de voeding en verder lekker ruim en weining stof :)

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

Verwijderd

Heb hier een aopen DVD/CDrom speler 9624 type numeer (volgens mij 8 speed dvd/24 speed cdrom)

heeft het tot nuto altijd goed gedaan (klop klop)

Verwijderd

Ik heb 2 AOpen HX08 kasten en ze zijn kwalitatief goed. Voeding maakt wel beetje herrie, maar niet storend. Mijn fans komen er wel boven uit >:)

Over de kasten ben ik dus zeker te spreken, met andere produkten heb ik geen ervaring.

• DJSmiley
  • Laatst online: 20-08 16:19
Op woensdag 13 juni 2001 19:19 schreef pvdfeer het volgende:
Heb hier een aopen DVD/CDrom speler 9624 type numeer (volgens mij 8 speed dvd/24 speed cdrom)

heeft het tot nuto altijd goed gedaan (klop klop)
=6x dvd, 24x cdrom
dat beestje heb ik ook... ruled bestwel. (en regiovrij)

Verwijderd

Ik heb een A-open 40x cd-rom speler. Prima ding heb het al bijna 3jaar, doet het nog steeds perfect! Nooit problemen mee gehad, leest alles prima, 1 op 1 kopieen gaan ook goed op 12x speed. Leest ook lekker snel een cd in. Binnen 3 secs ofzo.

• PCR
  • Laatst online: 20-08 15:15

PCR

Ik kan niet achterblijven ;)

-AOpen Mobo, AXPro 63
-AOpen CD-ROM, 48 x

beiden iets ouder als een jaar, zeer tevreden mee!
Maar bij mijn school hebben ze aopen compkasten en das nix maar dan ook nix waard, reset knopjes donderen er gewoon uit, ledjes die gewoon doorbranden,

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op woensdag 13 juni 2001 14:40 schreef Daniel Kegel het volgende:
Even inhoudelijk dan maar, mijn ervaringen:

AOpen HQ08 kasten: prima. Zijpanelen zijn een beetje onhandig omdat je ze helemaal naar achteren moet schuiven om ze los te krijgen maar verder een lekker ruime, goed gebouwde kast.

blahblah
t is ff offtopic, maar je kunt die panelen fixen door ff die stukken metaal naar binnen te buigen... dwz : je zijplaat er af halen, en dan zitten boven en onder 4 stukken metaal die de plaat op zn plek houden... deze buig je om (behalve de laatste) net zover dat ze hun functie verliezen zeg mar.... voortaan geen gehannes meer met die kloteplaten, verder prima kast he !

Mother, will they like this song?

Verwijderd

De Aopen HQ 08 bigtower. Deze is lekker ruim en makkelijk te modden. De ventilator mag inderdaad wat stiller.
De Aopen 32 X cd rom. Deze is heel goed en snel en niet luidruchtig.
De Aopen 52 X cd rom. Deze is heel luidruchtig en doet heel lang om op toeren te komen.

Verwijderd

Heb redelijk veel ervaring met Aopen...Mijn verhaal:

Mobo's: Heel veel van in mijn handen gehad, sommige zijn heerlijk om mee te werken (AX6BC (pro), AK73pro (A), AK72), sommige minder...
Wat mij opvalt is dat vooral de high-end mobo's heel erg goed zijn (DX3R, DX34 (plus)).
Ben persoonlijk meer een Asus aanhanger :)

CDrom spelers: Behalve de 48x en de 52x goede spelers: De nieuwe 50x is weer als vanouds: Snel en stabiel.

DVD spelers: De laatste 12x40x's en de 16x40x's zijn erg snel en goed

Writers: Niet kapot van.

Videokaarten: Hebben we pas sinds de GTS (II), zijn mooie kaarten, vooral dat OpenBIOS is erg geil :)

Kasten: Goed, behalve de bigtowers: Die kosten wat moeite om de airflow goed te krijgen...Hadden van mij wat dieper gemogen (zegt iemand met een Lian-Li :))

Technische support: Niet de meest briljante geesten, maar ze doen wel hun best om dingen voor je uit te zoeken, en zijn altijd en makkelijk bereikbaar...

Verwijderd

Ik heb niet zo'n goede ervaringen met Aopen cd-romspelers, wel goedkoop maar ook snel kapot. Verder slippen ze al vanaf het begin door:(

Daarom heb ik eigenlijk ook nog nooit overige Aopen producten geprobeerd..

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

Op woensdag 13 juni 2001 19:19 schreef MoNkToNk het volgende:
Ik heb 2 AOpen HX08 kasten en ze zijn kwalitatief goed. Voeding maakt wel beetje herrie, maar niet storend. Mijn fans komen er wel boven uit >:)

Over de kasten ben ik dus zeker te spreken, met andere produkten heb ik geen ervaring.
misschien zijn die aopen kasten zo kwalitatief goed omdat het geen electronica bevat met uitzondering van de voeding

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik heb een AOpen 36x cd-rom drive. Doet ut al 3 jaar zonder morren.

Verder nog een AOpen 24/6x-DVD drive. Doet ut ook al 2 jaar perfect.

Geen problemen met AOpen, alleen zijn die kasten zo lelijk >:)

Verwijderd

Nooit probs gehad met AOpen eigenlijk, is zien:
-Kasten, HX-45 en HX-08 zoals eerder vermeld netjes afgewerkt en ook compleet que schroeven enzo de 45 is met 250W en is superstil de 08 heeft de befaamde 300W lawaaimaker maar vergis je niet hij trekt het wel :)
-Mobo's in het verleden een AX59pro gehad voor mn K6-2 300 nooit problemen mee gehad :) . AK73pro-A heb ik nu en doet het perfect echt geen problemen mee :D kben er gewoon happy mee :)
en als laatste een 32x cd-rom speler die verhuist tegenwoordig nog wel eens van pc, maar hij blijft gewoon doorgaan relax dingetje. :)

Verwijderd

De kasten roelen de cd-romz zijn minder :)

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 00:48 schreef Oneindig het volgende:
-Kasten, HX-45 en HX-08 zoals eerder vermeld netjes afgewerkt en ook compleet que schroeven enzo de 45 is met 250W en is superstil de 08 heeft de befaamde 300W lawaaimaker maar vergis je niet hij trekt het wel :)
Superstil?
Als wat nu onder mijn bureau staat te loeien jouw idee van superstil is... damn, dat ding maakt nog meer lawaai dan mijn vorige kast (noname miditower van norrod, en die was niet low-noise en had een sterkere fan!!!).

Ik vind het echt knap: m'n temperatuur is van 26 graden naar 32 gestegen en hij maakt nog meer lawaai ook! Verder wel een mooie kast, goede voeding en slim uitgedacht design...
Ik moet alleen hoognodig wat aan het geluid doen (voedingsfan vervangen door een papst bijvoorbeeld)...

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op woensdag 13 juni 2001 17:36 schreef algabra het volgende:
AOpen kasten HQ08
voordelen:
[..]
-3 fans 8cm vakjes waar je fans in kan plaatsen
[..]
Volgens mij moet dit bij de nadelen. Ik had een fan in de onderste houder geklikt. Opeens had ik veel meer herrie. Wat blijkt je krijgt niet genoeg lucht door dat roosterje. Gevolg herrie, kan ook nooit goed zijn voor je fan.

De voeding heb ik vervangen door een Enermax.

Verder een perfekte kast. Hoewel ik de volgende keer naar een iets diepere ga zoeken.

One of the animals has left its cage today.

• winnubst
  • Laatst online: 04-07 14:25
Ik heb net nieuw een AK73PRO(A) samen met een 1333MHz. volgens de winkel kon dit prima, maar nu heb ik er toch problemen mee. Veel vastlopers tot zelfs niet meer opstarten. Wat blijkt, dat mobo is helemaal niet geschikt voor procs boven 1GHz!! Heb nu m'n 1333 op 1000 kruipen (rustig maar, ik ga vandaag een nieuw bordje halen) en het werkt perfect. Het is wel een prettig bord, maar niet geschikt voor snelle systemen. Zie [topic=161550] voor het volledige verhaal.
Over m'n aopen cd speler 50X ben ik wel tevreden, maar zo goed heb ik het nog niet kunnen testen.

• Enigma69855
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Ik ben de trotse bezitter van een AOpen HQ08, een Modo (typenummers zijn niet mijn beste kant) en een 48x CDrom. Kast is toppie, mode draait lekker en stabiel, CDROM is wat luidruchtig, maar leest het meeste wel, niet zo snel in DAO trouwens.

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

• AlexAuto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06

AlexAuto

Parttime Tweaker

Ik heb een HQ-08, stille voeling >:) ,235 Watt. Mooie kast om in te bouwen ;) .

Verwijderd

'k heb een AOpen 52x cd-rommeltje...

Maar hij doet het best, alleen laat ie dat ook graag horen.. Maar verder hoor je mij daar niet over zeuren!

• Mr. B.
  • Niet online
Het enige wat ik van AOpen heb is een 40x CD-ROM drive (2 jaar oud ofzo), dat ding maakt een pokkeherrie en is bovendien zo gaar als de pest :(
Als ie een CD leest spint ie constant down en opnieuw up (en nee, dat ligt niet aan de CD's); het on the fly kopiëren van een schijfje duurt op die manier ruim een kwartier (met een 12x stoker) :(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
AOpen 52x, nou, daar wil ik nog niet over beginnen!
Een maand geleden ofzo, begint ie bij het detecteren van de CD-rom in de bios, allemaal rare tekens te laten zien (zoals als: AoPeG 56xasf d-fxjfoxxdgcxccvzvcz)
Nou, niks aan het handje, deed het nog gewoon goed, totdat vorige week mijn windows 2000 cd ontplofte in de drive! Stukken van de cd scheerden rakelings langs mijn been! (Ik kan de wonden laten zien!)
Nou, geen Aopen meer voor mij, hoe goed hun kasten ook zijn :r

Verwijderd

Topicstarter
Een maand geleden ofzo, begint ie bij het detecteren van de CD-rom in de bios, allemaal rare tekens te laten zien (zoals als: AoPeG 56xasf d-fxjfoxxdgcxccvzvcz)
gisteren nog gehad met een AX3SP en een HD. ook zo'n zooi in de bios

Verwijderd

Ik heb hier 2 aopen cd-rom spelers.Ik ben er wel redelijk tevreden over.
En ik heb zo'n hxQ8 geval. Lekker ruim, maar wel lood zwaar. 13 Kilo alleen de kast al geloof ik.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 06:14

McBoom

Broem

Ik heb nu een HQ-45 en een DVD-drive (12x40)van AOpen. De voeding van de kast hoor ik niet door de Sunon die voor in de kast zit :) en de DVD ook niet om dezelfde reden. Heb de ledjes in de kast vervangen door blauwe. M'n vorige moederbord was een AX6BC, wat een perfect bord is. Met m'n PII 350 liep ie zonder morren op een FSB van 133 :) Hij doet nu dienst bij m'n vriendin als huiswerk-computer met mijn oude 40x cd-rom van AOpen die al een goeie 3 jaar oud is. Ik wou datie een keer de geest gaf. Kan ik voor m'n vriendin ook een DVD-speler kopen >:)

The ramblings of an idiot

Verwijderd

mijn AX6BC vond het niet echt lachu dat er 12 volt stroom doorheen liep dus hattie maar ff de geest gegeven, het was wel een goed bordje.

Verder heb ik ook de 40x van aopen en die bevalt me errug goed, zelfs na anderhalf jaar :D

Verwijderd

52x cd-rom, niet echt snel, erg lawaaierig, maar werkt al wel 1 jaar zonder probleem! Verder ook nog een hx08, erg lawaaiig maar verder een toppie kastje!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:33

Flexx

This side up

Ik heb een Aopen HQ-08, 48x cd-rom en een 12x DVD. werkt allemaal perfect :)

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 14:07

Wuursj

want worst is al bezet

Ik heb het aopen AK33 moederbord (voor AMD). Leuk ding, zeker voor die prijs waar ik hem voor kreeg. Best stabiel. Verder een Aopen CD rom, deze heb ik in de mijne gepleurt omdat ie in de andere comp niet zo goed wilde samenwerken met de writer, steeds buffer unrun etc. maar dat kan ook aan writer/instellingen/weetikveel liggen. Ook heb ik een Aopen kast, best mooi en zo veel lawaai maakt mijn voeding niet. Ik weet niet welk type maar er zit gewoon een 'deur'in de zijkant. Ik geloof dat dat het was maar mijn pa verkoopt (heeft computerzaak aan huis) best veel Aopen en weinig problemen ermee.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Verwijderd

Ik heb hier een A-open dvd speler. Hij doet het goed, slikt alles. Enige nadeel.. hij maakt een KLOTE herie :(
Maar verder ben ik er wel tevreden over

• Knalpot
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-04-2025
Aopen mobo - AXBC-EZ, moet nog ff uitzoeken tot hoever erin kan maar verder prima bordje
Aopen DVD - 1240, lekker stil en snel spelertje
Aopen CDrom - 48x, slecht ding, heeft maar 5 maanden uitgehouden en nooit echt lekker gewerkt. Veel geluid en veel opspinnen, enkele cd's werden niet eens gelezen.

Over het algemeen ben ik wel tevreden over Aopen, cdrom speler zal ik echter nooit meer kopen

Verwijderd

ik heb een AOpen kast en die is zekers mooi. Heb ook cd-rom speler van ze 50x. Leest alles wat erin gaat.
Had ook een moederbord van ze. Maar die was stuk dus die heb ik omgeruild voor een MSI K7t Pro 2-a.

Verwijderd

32 speed cd-rom speler...als de cd's goed zijn installeert ie snel, maar vaak leest ie gebrande cd's op absurd langzame snelheid omdat dat altijd maar loopt de kloten met foutcorrectie.
Pagina: 1