HDD niet zichtbaar in windows

Pagina: 1
Acties:

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-01 08:40
Ik een nieuwe HDD gekocht (pricewatch: Seagate Desktop HDD, 2TB)

Keurig mijn schijf geinstalleerd. HDD wordt herkent bij 'device manager' (zie screen hier onder). Echter zie ik geen nieuwe schijf mijn overzicht. Hoe kan ik deze toevoegen?

Screen: http://i59.tinypic.com/2woiuz7.png

SDD schijf is C
1 TB Samsung Schrijf is E + G.

In mijn Bios zie ik de schijf niet keurig in mijn overizcht bij SATA aansluitingen, wel kan ik hem bij Boot opties selecteren.

Groeten,

Max

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:14
Heb je 'm al geformatteerd in Schijfbeheer?

The devil is in the details.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:10
^ eerst partitioneren ;)

• maxkranendijk
thanks, dat is het 'probleem'. Ik kon me herinneren dat de schijf meteen zichtbaar is en dat je dan eerst moet formateren, maar nu is de HDD nog niet zichtbaar. Windows 8 helpt ook niet mee om de 'disk management' te vinden. Moet goed komen nu.

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:49

iop

windows key + x

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• maxkranendijk
Done, het is gefixt. Schijf wordt al volgegooid met 150 mb/s :). Thanks voor de snelle hulp. Ik was alweer 1 uur aan het restarten en googlen. Dit forum werkt toch altijd 100x zo snel!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:10
Denk dat je ook een beetje geluk hebt want met dit soort 'noob' vragen (nofi) die ook in de FAQ (OM FAQ) staan was je topic normaal gesproken al vrij snel op slot gezet ;)

• maxkranendijk
DukeBox schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:08:
Denk dat je ook een beetje geluk hebt want met dit soort 'noob' vragen (nofi) die ook in de FAQ (OM FAQ) staan was je topic normaal gesproken al vrij snel op slot gezet ;)
Begrijp ik. Ik zat al te zoeken bij de 'sticky topics', maar zie nu dat erboven nog 2 aparte FAQ's staan. Helaas niet gezien.
Pagina: 1