• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:09
https://m.banggood.com/Bl...44831.html?rmmds=myorders

En

https://m.banggood.com/Qu...32822.html?rmmds=myorders

Besteld en in huis. 1.8m kevlar braided kabel met wallplug. Erg stevig en de telefoon geeft aan dat hij snel laadt. Dat doet hij met de orginele meestal niet meer. Voor 13 euro, na een week in huis zeker een aanrader

Ampcore plus micro heb ik ook gehaald maar niet voor mezelf, dus niet getest

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
418O2 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:45:
Ampcore plus micro heb ik ook gehaald maar niet voor mezelf, dus niet getest
Doe ik wel voor jullie als ik ze binnen heb :)
Atm onderweg naar DR HQ : BW-MC7, BW-MC8, BW-MC9, BW-MF9 en BW-MF10

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 22:00
dodge_911 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:28:
[...]
Usams ben ik her en der wel eens tegengekomen, als ik me niet vergis bij mijn huisleverancier Banggood.
Sunguy heb ik helaas nog nooit van gehoord
Ok, tnx. Is het eigenlijk nuttig, zo'n lader met ingebouwde Ampere en Volt meter? Kan je hiermee iets zeggen over de kwaliteit van de kabel die je gebruikt? Of is het meer een gimmick? Meet zo'n ding eigenlijk wel op de goede plek, moet je niet aan het uiteinde van de kabel meten, bij het apparaat wat je wil opladen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
musicfreak schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:41:
[...]

Ok, tnx. Is het eigenlijk nuttig, zo'n lader met ingebouwde Ampere en Volt meter? Kan je hiermee iets zeggen over de kwaliteit van de kabel die je gebruikt? Of is het meer een gimmick? Meet zo'n ding eigenlijk wel op de goede plek, moet je niet aan het uiteinde van de kabel meten, bij het apparaat wat je wil opladen dus?
Aan het eind van de kabel is natuurlijk handiger, maar aan het begin kan je ook al een aantal dingen meten hoor, voltage onder no load en voltage under load bijvoorbeeld.
Alleen moet de meter dan wel nauwkeurig zijn :)
Niet zoals bij een KCX-017 die niet nauwkeurig is (met 2 verschillende meters een voltage drop meten die een paar millivolt verschillen en dan de KCX-017 die er makkelijk 0,3 volt naast zit :))
De kwaliteit/weerstand van de kabel kan je helaas niet meten hiermee, je zou de voltage drop moeten meten om deze te berekenen, en daar heb je dus 2 meters voor nodig die dan ook nog eens hetzelfde gekalibreerd zijn of 'n metertje zoals ik gebruik in mijn lightning kabel tests.

Ik krijg in de loop van de maand ook een charger binnen van Allmaybe, die ook uitgerust is met een metertje. Misschien kan ik na die test wat meer vertellen hieromtrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 22:00
Ah, daar ben ik benieuwd naar. Dank voor de uitleg, ik kijk het nog even aan. Heb nog wel wat andere laders liggen tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ossi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:38:
Dodge, weet jij of er een manier is om te testen wat de output is van een USB-poort?
Mention me volgende keer, dan reply ik wat sneller..
De output van een usbpoort kan je testen met een meter en een load, zoals te zien is op m'n YT kanaal, er is een playlist met chargertests waar ik dat mooi laat zien.

Pagina: 1 2 Laatste