We zijn trots op je!silmaril8 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:39:
...
Uiteindelijk nog goede daad gedaan: kassa juffrouw wilde me eerst 50 euro teruggeven. Toen zei ik dat ik minder had betaald en zei ze oh ja en wilde me toen 35 euro betalen (stond immers 35 euro op de retourbon). Toch maar gezegd dat ik 30 euro betaald had...
Ik had overigens ook de bekende inhoud, geen sennheiser helaas.
he jongens stop eens met bestellen
Geachte heer/mevrouw,
Helaas heeft uw bestelling vanwege de drukte enige vertraging opgelopen. Uw order wordt zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres geleverd. Wij verontschuldigen ons voor de ontstane vertraging.
Mogelijk heeft u inmiddels al een bevestigingsmail ontvangen van ons, met daarin een link naar de track & trace-code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Heeft u deze melding nog niet ontvangen, dan ontvangt u deze melding mogelijk later vandaag.
Met vriendelijke groet,
Blokker Klantenservice
Ja die mail kreeg ik ook al, misschien zijn ze wel uitverkocht! Kunnen ze de box mooi vullen met andere spullen, ghehehe
Verwijderd
Of wachten op de 1e retourzendingen, de mijne is al weer onderweg, veel plezier ermeebajaking schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:03:
Ja die mail kreeg ik ook al, misschien zijn ze wel uitverkocht! Kunnen ze de box mooi vullen met andere spullen, ghehehe
De curverboxen zijn wel superhandig haha. Enige opbergboxen die hier altijd goed heel blijven.
Hoop inderdaad dat ze nog eens met een box komen. Alleen ben ik inderdaad bang dat er voorlopig weinig andere inhoud in zal zitten.
Hoop inderdaad dat ze nog eens met een box komen. Alleen ben ik inderdaad bang dat er voorlopig weinig andere inhoud in zal zitten.
Mijn curverbox is kapot aangekomen, stuk uit het handvat deel, waardoor deze ook niet meer goed dicht gaat.CrystalViriS schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:19:
De curverboxen zijn wel superhandig haha. Enige opbergboxen die hier altijd goed heel blijven.
Balen zeg... Dan heeft postnl er flink mee gegooit ofzo. Ik heb ook andere merken opbergboxen hier en daar zijn bij mij alle sluitingen van kapot. Ook een aantal antieke cuvers die nog goed zijn. (Zit al jaren lego in).paulus_01 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:54:
[...]
Mijn curverbox is kapot aangekomen, stuk uit het handvat deel, waardoor deze ook niet meer goed dicht gaat.
Hier exact hetzelfde. Heb de klantenservice gemaild en ze sturen een nieuwe curverbox na. Mocht je de box dus willen gebruiken zou ik de klantenservice even contacten.paulus_01 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:54:
[...]
Mijn curverbox is kapot aangekomen, stuk uit het handvat deel, waardoor deze ook niet meer goed dicht gaat.
Verwijderd
Hier de box besteld, de aloude zooi zat er in (geen sennheiser helaas), dus teruggebracht. Bij de winkel gaven ze te kennen de box niet te mogen innemen, dus ik moest hem versturen. Gelukkig waren ze wel zo tof om alles voor me dicht te stickeren en het adres erop te zetten, dus enkel een gang naar de appie en de box is weer onderweg naar Blokker.
Ik heb 1 box weggegeven, nog 2 over, maar die gaan terug (heel misschien dat ik er nog 1 houd)Haazzz schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:47:
[...]
Hier exact hetzelfde. Heb de klantenservice gemaild en ze sturen een nieuwe curverbox na. Mocht je de box dus willen gebruiken zou ik de klantenservice even contacten.
Vreemd dat zoveel mensen de box terug sturen. Je wist van tevoren wat er in zou zitten en je wist ook dondersgoed dat de kans groot is dat die koptelefoon er niet in zou zitten.
Als je staatsloten mocht terugbrengen zouden ook heel veel mensen dat doen. Zolang iedereen het spel volgens de regels speelt is er niets aan de hand.BFmango schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:20:
...en je wist ook dondersgoed dat de kans groot is dat die koptelefoon er niet in zou zitten.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
KuchVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:56:
Hier de box besteld, de aloude zooi zat er in (geen sennheiser helaas), dus teruggebracht. Bij de winkel gaven ze te kennen de box niet te mogen innemen, dus ik moest hem versturen. Gelukkig waren ze wel zo tof om alles voor me dicht te stickeren en het adres erop te zetten, dus enkel een gang naar de appie en de box is weer onderweg naar Blokker.
Online aankopen van onder de € 129,95
Wanneer u een via de webshop van Blokker aangekocht artikel wilt retourneren waarbij het aankoopbedrag onder de € 129,95 ligt, kunt u het artikel retourneren in een Blokker winkel bij u in de buurt. De winkel zal u in dit geval vragen om de factuur van het te retourneren artikel.
U krijgt direct uw geld terug inclusief de oorspronkelijke verzendkosten wanneer u de volledige bestelling retourneert of u ruilt het artikel om tegen een ander artikel.
U kunt het artikel ook binnen 30 dagen naar Blokker retour verzenden via een PostNL Servicepunt bij u in de buurt. Daarnaast verzoeken wij u het meegezonden Retour & Omruilformulier volledig in te vullen en bij het te retourneren artikel toe te voegen voor een snelle afhandeling. U ontvangt per e-mail bericht wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven. De klantenservice verzorgt de restitutie van het betaalde bedrag binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel of binnen 30 dagen na aanmelden van het artikel, afhankelijk van de manier van retourneren.
Net een email ontvangen:
Geachte heer/mevrouw,
Helaas kan het artikel SECRETBOX FEESTDAGEN uit uw bestelling niet meer geleverd worden.
Onze excuses hiervoor.
Wij zullen het betaalde bedrag voor het bestelde artikel retourneren op uw rekeningnummer.
Voor een snelle afhandeling ontvangen wij graag uw IBAN-bankrekeningnummer en ordernummer.
Deze kunt u mailen naar klantenservice@blokker.nl.
De overige artikelen uit uw bestelling worden wel geleverd. Mogelijk heeft u inmiddels al een bevestigingsmail ontvangen van ons, met daarin een link naar de track & trace-code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Heeft u deze melding nog niet ontvangen, dan ontvangt u deze melding later.
Met vriendelijke groet,
Blokker Klantenservice
Kuch kuch...
Bron: http://www.blokker.nl/nl/blknl/feestdagen-secretboxRetourvoorwaarden:
*Het is niet toegestaan de Feestdagen Secretbox te retourneren in één van de fysieke Blokker vestigingen.
*U kunt het artikel binnen 30 dagen naar Blokker retour verzenden via een PostNL Servicepunt bij u in de buurt.
*Daarnaast verzoeken wij u om het meegezonden Retour & Omruilformulier (dit zit bij uw order) volledig in te vullen en dit bij het te retourneren artikel toe te voegen voor een snelle afhandeling.
*Mocht er onverhoopt een defect artikel in uw Feestdagen Secretbox zitten verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik heb vandaag ook een mail ontvangen dat de box niet meer geleverd zal worden, terwijl ik vrijdag voor 17:00 had besteld. Ik had ook nog wat andere dingen besteld die ik nog niet heb ontvangen, dus ben benieuwd wanneer ik die ga ontvangen en hoeveel geld ik terug krijg (heb een kortingscode gebruikt).
Ik had hem s'ochtends al besteld en nog steeds geen mail erover ontvangen. Vind de communicatie van Blokker wel echt slecht. Ik vraag me ook af hoe vaak ze die "Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis" nou echt halen want dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.Nefje_ schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:17:
Ik heb vandaag ook een mail ontvangen dat de box niet meer geleverd zal worden, terwijl ik vrijdag voor 17:00 had besteld. Ik had ook nog wat andere dingen besteld die ik nog niet heb ontvangen, dus ben benieuwd wanneer ik die ga ontvangen en hoeveel geld ik terug krijg (heb een kortingscode gebruikt).
Ik heb er ooit eens een poging gedaan iets voor mijn oma te kopen.jjcbjr00 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:43:
[...]
Ik had hem s'ochtends al besteld en nog steeds geen mail erover ontvangen. Vind de communicatie van Blokker wel echt slecht. Ik vraag me ook af hoe vaak ze die "Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis" nou echt halen want dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.

Heeft iemand al iets gehoord over de retourzending van de secretbox. Al een week geleden opgestuurd maar niks te horen gekregen, ook niet via mail.
Kan zijn dat daar wel een week of twee overheen gaat hoor, duurde bij mij ook zoiets in december.ludipudi schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:59:
Heeft iemand al iets gehoord over de retourzending van de secretbox. Al een week geleden opgestuurd maar niks te horen gekregen, ook niet via mail.
U ontvangt per e-mail bericht wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven.
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 07-02-2015 15:18 ]