Yep, 2x dezelfde. Zie foto.frankyboy707 schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:44:
Na veel moeite (pakket was een keer kwijtgeraakt door PostNL) mijn pakket ook binnengekregen:
1 tas (redelijk ok formaat voor bv sportkleren oid)
1 knuffelplaid
1 Waterkoker
1 sauspan
1 vleesmes (@Mr.C4 2x dezelfde?)
3 kookboekjes
1 starbucks (thermos)beker
en natuurlijk de box. Best prima voor 38 euro en een beetje.
Iemand bekend of de nieuwsbrief voorkeuren voor de 15% korting nog werkt?kweenie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:28:
Ik heb het volgende gedaan:
* Aanmelden voor nieuwsbrief
* Bevestigen
* Klik in de mail op Voorkeuren Aanpassen
* Pas alleen je geboortedatum aan naar morgen
* De dag erna krijg je een 5 euro kortingscode voor je verjaardag
* De dag daarna kreeg ik de 15% kortingscode als ik m'n andere voorkeuren aanvulde
[afbeelding]
Ik heb geen verzoek gehad de voorkeuren aan te passen
Kan je niet inloggen en de voorkeuren aanpassen (weet het niet meer helemaal zeker)? Volgens mij krijg je dan één a twee dagen later die kortingscode.raceduck schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:18:
[...]
Iemand bekend of de nieuwsbrief voorkeuren voor de 15% korting nog werkt?
Ik heb geen verzoek gehad de voorkeuren aan te passen
[ Voor 8% gewijzigd door zerocool82 op 10-12-2014 22:39 ]
Kreeg vrijdag toevallig de 15% code mailtjes. Meteen besteld, de volgende dag bezorgen wordt dinsdag.[...]
Kan je niet inloggen en de voorkeuren aanpassen (weet het niet meer helemaal zeker)? Volgens mij krijg je dan één a twee dagen later die kortingscode.
15% kortingscode voor de snelste: xBmDH80J
Heb jij de hotelbon ook al echt ontvangen? Ze hadden het bij mij ook toegezegd maar heb nog steeds niks..Blauwra schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:38:
Oh ik heb gebeld naar blokker over de vivaboxboekje... Deze had er helemaal niet in gemoeten? Alleen voor België?! In België krijgen ze dus extra dan wij in Nederland?!? Als goedmaker sturen ze een hotelbon? Beetje vaag hoor
Is reeds gebruiktBlackBull01 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:35:
15% kortingscode voor de snelste: xBmDH80J
Voor diegene die de laatste 2 weken hebben besteld .. is de inhoud nog steeds hetzelfde als de bovenstaande foto's?
Ik heb de doos vandaag ook besteld. Ik laat nog wel weten wat er in zat.
No guts, no glory!
Het lukt mij niet om de 15% kortingscode voor elkaar te krijgen
. Heb een aantal dagen geleden mijn voorkeuren aangepast maar geen mail ontvangen.
Bij mij heeft het wel een week ofzo geduurd vooral de code kwam.
No guts, no glory!
Ik zit hier ook nog op te wachten... Vind het ook maar raar.kweenie schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:41:
[...]
Heb jij de hotelbon ook al echt ontvangen? Ze hadden het bij mij ook toegezegd maar heb nog steeds niks..
Als het er niet in hoorde, klopt de waarde van de box van geen kant.
Heb ze nog een week gegeven om dit recht te zetten, anders gaat het spul alsnog terug. Ik heb het op tijd gemeld en vind de manier waarop ze hiermee omgaan echt geen stijl.
[ Voor 5% gewijzigd door TimTimX op 04-01-2015 01:50 ]
Net gekregen:

Sennheiser Momentum On-Ear Groene headset
Tas van i Santi milano
Grundig waterkoker
Brabantia tritanium pan
Thomas 18cm hakmes
Knuffeldoek
2 koffie kopjes
3 kookboekjes
Toch niet slecht. Kan het meeste wel gebruiken

Tas van i Santi milano
Grundig waterkoker
Brabantia tritanium pan
Thomas 18cm hakmes
Knuffeldoek
2 koffie kopjes
3 kookboekjes
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
Die koptelefoon alleen is al 150 euro waardReset2003 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:54:
Net gekregen:
[afbeelding]
Tas van i Santi milano
Grundig waterkoker
Brabantia tritanium pan
Thomas 18cm hakmes
Knuffeldoek
2 koffie kopjes
3 kookboekjes
What you see is always what you get.
Anoniem: 516869
Jammer dat ze de Sennheiser niet gewoon in de webshop dumpen voor de helft van de prijs. Dat levert ze volgens mij meer op dan ze at random in 1 van de x aantal boxen dumpen. Maar wel leuk voor degenen die geluk hebben.
Valt mee, als ze in al die andere boxen allemaal troep stoppen haalt die koptelefoon mensen wellicht toch over om het te kopen, als ze die in 1 van de 20 boxen stoppen hebben ze daar 19 boxen tegen dikke winst verkocht en 1 tegen een matig verlies, door de koptelefoons tegen de helft van de prijs te dumpen maken ze gewoon verlies.Anoniem: 516869 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:39:
Jammer dat ze de Sennheiser niet gewoon in de webshop dumpen voor de helft van de prijs. Dat levert ze volgens mij meer op dan ze at random in 1 van de x aantal boxen dumpen. Maar wel leuk voor degenen die geluk hebben.
What you see is always what you get.
Anoniem: 516869
Je redenatie volg ik, maar je gaat er daarbij vanuit dat de potentiele kopers op de hoogte zijn van een eventuele koptelefoon, wat volgens mij maar voor een klein deel geldt. Op de site hebben ze alleen over een vage verrassing, slechts door dit topic is duidelijk geworden dat het dus om die koptelefoon gaat. Daarnaast stuurt denk ik de helft de box gewoon retour, en dan heb ik het niet alleen over de mensen die alleen de koptelefoon willen..
Net na een week van inschrijving de mail gekregen van voorkeuren opgeven, 15% kortingcode werd erna gelijk gegeven. Hij is nog beschikbaar.
Pakket binnengekregen. Geen afwijkende dingen. Helaas geen sennheister maar ik had wel 2 mesjes. Had liever het hakmes gehad daarentegen.
Vandaag de hotelbon ontvangen.....
Moet alleen je ontbijt en diner in het hotel kopen..... kan nog duur worden....
Moet alleen je ontbijt en diner in het hotel kopen..... kan nog duur worden....
http://www.blokker.nl/nl/...m=email&utm_campaign=wk03
16 januari, volgende week dus. In de aanbieding voor 35 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door BLACKfm op 10-01-2015 17:25 ]
Zie dat nergens staan maar 35 euro is nog goed te doen. Kan ik wellicht de tweede box ook nog overwegenBLACKfm schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:24:
http://www.blokker.nl/nl/...m=email&utm_campaign=wk03
Is inderdaad niet echt te zien. Maar het staat in de nieuwsbrief die je per mail krijgt.CrystalViriS schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 21:54:
[...]
Zie dat nergens staan maar 35 euro is nog goed te doen. Kan ik wellicht de tweede box ook nog overwegen

Ik zie trouwens de algemene kortingscodes graag tegemoet
[ Voor 22% gewijzigd door BLACKfm op 11-01-2015 17:19 ]
Word een dagdeal op 16 Jan 2015BLACKfm schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:08:
[...]
Is inderdaad niet echt te zien. Maar het staat in de nieuwsbrief.
Ik zie trouwens de algemene kortingscodes graag tegemoet.
[ Voor 22% gewijzigd door Perkouw op 11-01-2015 18:46 ]
Met 15% en 5 euro verjaardagskorting...wordt die 24,75. Laat ik nu beiden hebben....
Mij lukt die verjaardagskorting niet meer. Ik heb het geregistreerd met een nieuw mail adres maar krijg de code niet toegestuurd de volgende dag. Is dit andere recent nog wel gelukt?supercop7373 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:25:
Met 15% en 5 euro verjaardagskorting...wordt die 24,75. Laat ik nu beiden hebben....
Heb wel een 15% code over dus als iemand dubbel de verjaardagscode heeft en geen 15% code..:)
[ Voor 10% gewijzigd door MrGangstaQ op 11-01-2015 01:11 ]
Via die link kan ik het profiel ook aanpassen?BLACKfm schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:08:
[...]
Is inderdaad niet echt te zien. Maar het staat in de nieuwsbrief.
Ik zie trouwens de algemene kortingscodes graag tegemoet.

Mijn secretbox in december wel teruggestuurd, vond hem erg tegenvallen voor 50 euro....voor 35 en 15% korting ....hmmmz
[ Voor 15% gewijzigd door Perkouw op 11-01-2015 18:46 ]
Ja, lekker beveiligingslek weer van Blokker. Je kan de nieuwsbrief volgens mij ook op geen andere manier bekijken anders dan de link die je per mail krijgt.NightHawk4 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 00:46:
[...]
Via die link kan ik het profiel ook aanpassen?![]()
![]()
![]()
Mijn secretbox in december wel teruggestuurd, vond hem erg tegenvallen voor 50 euro....voor 35 en 15% korting ....hmmmz
Ach, ze kunnen me hooguit afmelden, al heeft iemand het e-mail adres volgens mij al veranderd
Edit: Link laten verwijderen (Thanks!) en afbeelding vanuit nieuwsbrief in me eerdere bericht geplaatst.
[ Voor 8% gewijzigd door BLACKfm op 11-01-2015 19:23 ]
Nou ik heb me maar aangemeld voor de nieuwsbrief! Ben benieuwd... a.s. vrijdag ga ik de tweede box denk ik ook maar bestellen. De eerste beviel me eigenlijk wel!
Voor 35 euro kan ik me er werkelijk geen buil aan laten vallen. Aangemeld voor de nieuwsbrief, maar ik denk niet dat ik die nu nog krijg (pas vanaf week 3).
Ik heb me ook al aangemeld met 2 adressen maar ook die nieuwsbrief korting niet gekregen nog. Ben benieuwd of ik de verjaardag korting nog wel krijg.
Heb me eergisteren ook aangemeld en was toevallig gisteren jarig. Heb keurig de verjaarskorting gekregen. De nieuwsbriefkorting nog niet helaas.... Zit er met smart op te wachten ivm een flinke aankoop (niet de box btw).... Iemand wellicht een 15% ruilen voor een 5 euro?
[ Voor 30% gewijzigd door rednax70 op 16-01-2015 04:54 ]
Damn dat is matig, zit ik dan met m'n codes op een rij;)gekke-gerrit schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:04:
We worden weer lekker voor de gek gehouden
[afbeelding]
Nu toch twijfelen, voor 25-30 vind ik het nog wel de moeite en ook een leuk cadeau voor een aantal aanstaande verjaardagen (de hele box), nu laat ik het toch nog even staan.
Ondertussen is voor de nachtbrakers de box wel gewoon 35 euro. Met 15% korting en 5 euro verjaardagskorting kom ik dan uit op €25,50. Een nette prijs lijkt me.
<oprah>"And you get a box! And you get a box! Everybody gets a box!"</oprah>paulus_01 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:10:
[...]
Damn dat is matig, zit ik dan met m'n codes op een rij;)
Nu toch twijfelen, voor 25-30 vind ik het nog wel de moeite en ook een leuk cadeau voor een aantal aanstaande verjaardagen (de hele box), nu laat ik het toch nog even staan.
Maar serieus, heeft iemand enig idee of deze box ruwweg dezelfde inhoud heeft/zal hebben als de december box?
*knip* geen gebedel s.v.p.
[ Voor 84% gewijzigd door Señor Sjon op 16-01-2015 09:27 ]
Ben vandaag jarig maar heb de korting niet gekregen, nieuwsbrief korting ook niet trouwens. Wacht t nog maar ff af.
Ik zag het ook (2.50 uur) en maar gelijk besteld.Orion schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 03:00:
Ondertussen is voor de nachtbrakers de box wel gewoon 35 euro. Met 15% korting en 5 euro verjaardagskorting kom ik dan uit op €25,50. Een nette prijs lijkt me.
Iemand misschien nog een code over? Ik meen me trouwens te herinneren dat je bij de vorige box ook twee laatste letters (?) kon veranderen, werkt dat nu ook?
CrystalViriS schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:25:
Iemand misschien nog een code over? Ik meen me trouwens te herinneren dat je bij de vorige box ook twee laatste letters (?) kon veranderen, werkt dat nu ook?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Is de inhoud nog steeds het zelfde als vorige keer? of valt daar nog niets zinnigs over te zeggen??
Xiaomi 9T Pro PFKEUXM
En zou je die met ons willen delen?Robbert_jan schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:58:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Heb inmiddels een code gekregen van een lieve mede-tweaker. Wel grappig dat dat met de letters verwisselen nog werkt. Bedacht me dat op eens maar kon het zo niet vinden met terugbladeren in de oude posts.
Box is besteld, ben benieuwd!
Box is besteld, ben benieuwd!
Ik heb deze code:
Members only:
Inloggen
als basis gebruikt, je kan volgens mij de laatste 4 karakters veranderen in het format: A#A#, uiteindelijk pakte volgens mij de volgende code:
Members only:
Inloggen
Maar ze zijn als het goed is toch maar éénmalig geldig?
Ja, maar dan heb ik een basis om mee te gaan klooien.Robbert_jan schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:41:
[...]
Ik heb deze code:
Members only:
als basis gebruikt, je kan volgens mij de laatste 4 karakters veranderen in het format: A#A#, uiteindelijk pakte volgens mij de volgende code:
Members only:
Maar ze zijn als het goed is toch maar éénmalig geldig?
Is de box eigenlijk te retourneren bij een Blokker winkel, mocht je 'm niet willen?
Nee, je zult hem (gratis) moeten retourneren middels een pakketdienst.
[ Voor 16% gewijzigd door SilenceMurderer op 16-01-2015 10:49 ]
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis
Thuisbezorgd voor € 2,99.
Op te halen in een Blokker winkel van jouw keuze
Retourkosten € 0,00
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik was ook al bezig, maar kon niets vinden dus thanks!rednax70 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:01:
Resultaat van enkele minuten proberen... Is vast een patroon in te ontdekken,,
Members only:
Laat even weten welke gebruikt zijn...
BLKNLHB4B4 uiteindelijk gebruikt.
[ Voor 4% gewijzigd door MoiZie op 16-01-2015 11:05 ]
rednax70 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:01:
Resultaat van enkele minuten proberen... Is vast een patroon in te ontdekken,,
Members only:
Laat even weten welke gebruikt zijn...
Members only:
gebruikt.
Inloggen
Subtotaal: 35.00
Bezorgkosten: 2.99
Gratis bezorging vanaf € 20: -2.99
Nu 15% korting op uw order!: -4.50
5,- korting boven de 25,-: -5.00
BTW (21%) 4.43
Totaal: 25.50
Iemand ook een idee of zoiets dergelijks ook werkt met de 15% kortingscode? Ik had mooi beide codes paraat, ging wat fout in de betalingsproces.... nu werken de codes niet meer =(.
Ik krijg generic errors als ik die codes wil gebruiken, geen van bovenstaande doet het.
Welke code geeft 5 euro boven 25 euro ?
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Dan zijn ze al gebruikt waarschijnlijk, gewoon even experimenteren. Ik heb binnen een minuut ook weer een werkende gevonden en gebruikt. Voor de patroonzoekers, dit was:boombes schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:10:
Ik krijg generic errors als ik die codes wil gebruiken, geen van bovenstaande doet het.
Members only:
Inloggen
Subtotaal: 35.00
BTW (21%) 4.43
Bedankt voor de tips.
Ook wat met de codes gedaan en D4D4 op het eind werkte (E4E4 of F4F4 oid maar proberen?).
ps: shopkorting via 24/7discount levert nog eens 2% extra korting op.
BTW (21%) 4.43
Bedankt voor de tips.
Ook wat met de codes gedaan en D4D4 op het eind werkte (E4E4 of F4F4 oid maar proberen?).
ps: shopkorting via 24/7discount levert nog eens 2% extra korting op.
[ Voor 10% gewijzigd door Deff op 16-01-2015 11:23 ]
Ik snap het code systeem nog niet helemaal...
BLKNLHC3C4 en dan de laatste vier veranderen? in bv?
F4F4
F4F4
Bijvoorbeeld ja.HeyJIJdaar schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:27:
F4F4
Deze werkt ook nog:
Members only:
Inloggen
Bijvoorbeeld.HeyJIJdaar schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:27:
F4F4
Zouden enkele van jullie jullie reeds gebruikte 15% code kunnen posten/pmmen? Eens kijken of daar ook een patroon in te vinden valt...
bedankt, gebruikt
Haazzz schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:33:
[...]
Bijvoorbeeld ja.
Deze werkt ook nog:
Members only:
Even zoeken in mijn mailbox en kwam nog een link tegen die mij vroeg om me volledig in te schrijven voor de nieuwsbrief. Na een paar dingen in te vullen en door te klikken kreeg ik direct een code.Twisted-D schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:10:
Iemand ook een idee of zoiets dergelijks ook werkt met de 15% kortingscode? Ik had mooi beide codes paraat, ging wat fout in de betalingsproces.... nu werken de codes niet meer =(.
Nieuwsbrief link leek uniek, dus die deel ik maar niet.
Gebruikte 15% codes:rednax70 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:36:
Zouden enkele van jullie jullie reeds gebruikte 15% code kunnen posten/pmmen? Eens kijken of daar ook een patroon in te vinden valt...
- OBuWYe0V
- ABnBTr3W
Met die 2e code ging het bestelproces en werkte de code daarna niet meer. Wellicht dat hij later wel weer werkt??
Ik laat 'm gewoon voor 30,- komen
Besteld met BLKNLHN2N4
Deze doet het nog: BLKNLHU4U4
Deze doet het nog: BLKNLHU4U4
En geeft die code dan 15% of 5,-, heb er nl een gevonden maar die geeft enkel 5 en is niet te combineren met de verjaardagskorting +:)
2 seconden Googlen leert mij van wel.Anoniem: 601896 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:59:
Doet die brabantia pan het op inductie?
5 euro korting is gelukt! BLKNLHJ9N4 werkt uiteindelijk bij mij!
Je kan ook nog de haalmeeruitjecard.nl gebruiken voor cash back via MasterCard
[ Voor 88% gewijzigd door Wasabi! op 16-01-2015 12:27 ]
Anoniem: 601896
Ik lees daar tegenstrijdige signalen.
Dus vandaar de vraag,
Wat staat er op de verpakking?
Want het schijnt te kunnen verschillen en in dit pakket zit de goedkoopste uitvoering geloof ik:(
Deze 5 euro korting werkt nog als het goed is. Ik gebruik hem niet: BLKNLHC3B4
Ook maar een after feestdagen box gehaald :-) toevallig zo'n pan nodig ^^ wie weet nog meer leuke zaken in.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
lol, als uitdaging een klein scriptje gemaakt.. binnen 2 3 minuten 31 118 x 5 euro... Maar weer gestopt... is wel voldoende
Nog nog de 15%
[ Voor 23% gewijzigd door rednax70 op 16-01-2015 13:50 ]
Nice. Zijn die andere 117 deelbaar?rednax70 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:44:
lol, als uitdaging een klein scriptje gemaakt.. binnen 2 3 minuten 31 118 x 5 euro... Maar weer gestopt... is wel voldoendeNog nog de 15%
Wil je het scriptje delen?rednax70 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:44:
lol, als uitdaging een klein scriptje gemaakt.. binnen 2 3 minuten 31 118 x 5 euro... Maar weer gestopt... is wel voldoendeNog nog de 15%
Om de markt niet te verpesten hier een beperkt aantal 5 euro codes.. Op dit moment doen ze het allemaal:
Members only:
Inloggen
Het scriptje werkt op basis van een reeds bestaand winkelmandje (dus je moet in een browser een winkelmandje open hebben). Het scriptje genereerd random codes en vuurt die met curl af op je winkelwagentje. Als de code werkt is ie er meteen aan toegevoegd (en dus gereserveerd totdat je ze eruit verwijderd). Als je weet hoe je de curl call kan genereren uit je browser is de rest van het scriptje kinderspel...
Ook maar meteen besteld met 2 eigen codes. Ben benieuwd of er in een van de dozen nog werkelijk een Sennheiser Momentum zit, of dat het bij deze aanbieding om de overgebleven stock gaat...
Super bedankt, het werkt!rednax70 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:55:
Om de markt niet te verpesten hier een beperkt aantal 5 euro codes.. Op dit moment doen ze het allemaal:
[ Voor 35% gewijzigd door Vjenne-ICT op 16-01-2015 14:09 ]
Fout:_ERR_GENERIC = code gebruikt.
Als je een code in je winkelwagen hebt staan en je verwijderd 'm weer dan doet deze het nog prima.
Nog maar een paar dan:
Als je een code in je winkelwagen hebt staan en je verwijderd 'm weer dan doet deze het nog prima.
Nog maar een paar dan:
Members only:
Inloggen
BLKNLHE6D4 is gebruiktrednax70 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:10:
Fout:_ERR_GENERIC = code gebruikt.
Nog maar een paar dan:
Members only:
Hoe werken die 15% codes? of werken die niet meer?
BLKNLHB5N4 Succesvol.
Gebruikt.
Dank is groot
Gebruikt.
Dank is groot
Hier werkt ie prima op inductieAnoniem: 601896 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:31:
[...]
Ik lees daar tegenstrijdige signalen.
Dus vandaar de vraag,
Wat staat er op de verpakking?
Want het schijnt te kunnen verschillen en in dit pakket zit de goedkoopste uitvoering geloof ik:(
Ik heb BLKNLHR0N4 gebruikt, werkte direct. Thanks
BLKNLHC5G4 Gebruikt, heel erg bedankt! Eens kijken of het iets is
[quote]Barns schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:15:
[membersonly][/membersonly]
Dank
[/quote]
jij bent ook een mooie nu kunnen ook non-tweakers los met deze codes!
Sorry lag aan me browser
[membersonly][/membersonly]
Dank
[/quote]
jij bent ook een mooie nu kunnen ook non-tweakers los met deze codes!
Sorry lag aan me browser
[ Voor 8% gewijzigd door boppos op 16-01-2015 14:20 ]
Die codes van de 5 Euro korting zijn gemakkelijk zelf te raden. Ik had na 10 pogingen al een andere gevonden. Die 15% code daarentegen is verrekte lastig. Mij lukt die niet om te goed te gokken. Ook krijg je bij het aanmelden van de nieuwsbrief helaas geen code.