Beste Tomansss,
We hebben je eerder gewezen op 't feit dat linkjes naar (al dan niet zo goed als klaar) websites vallen onder
spam zolang ze niets toevoegen. Als je iets wil laten zien kun je prima een testcase maken (plaats code in je topic m.b.v.
code tags of plaats desnoods een testcase op jsfiddle.net) maar beperk het dan tot relevante(!) code voor je probleem en dus geen complete webpagina's / CSS bestanden etc.).
Verder verwachten we echter ook dat je zélf laat zien wat je zélf al hebt geprobeerd / gezocht / gevonden om je probleem op te lossen. We zijn geen afhaalchinees waar je even een linkje kunt dumpen en we vervolgens gratis en voor niets je probleem oplossen als je zelf geen moeite hebt gedaan. Wanneer je een topic opent verwachten we dan ook dat je onze
Quickstart hanteert.
Fijn dat je TS probeert te helpen (en dat meen ik, lees 't niet sarcastisch a.u.b.

) maar sta volgende keer even stil bij het volgende:
Give a man a fish and feed him for a day. Teach a man how to fish and feed him for a lifetime.
[
Voor 15% gewijzigd door
RobIII op 17-11-2014 09:45
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij