After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
En bij de eerste zoekopdracht geldt dan ook nog dat we de titel alleen associeren met de topicstart - voor wat betreft de zoekmachine. Dus daarop zoeken zorgt ervoor dat je je eigen reacties per definitie niet gaat vinden
We hebben blijkbaar geen erg praktisch middel om topics terug te vinden waar je zelf in gereageerd hebt, maar juist alleen nog maar weet wat in het topic stond ipv in je wat je zelf had geschreven.
[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 16-11-2014 10:47 ]
Ik dacht dat het poster-filter helemaal los stond van de zoektermen in de zoekbalk, dus ik verwachte topics met de betreffende zoektermen erin én waar ik in had gepost. Niet topics waarbij die zoektermen in mijn berichten staan.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Waar denk je dat onze search op draait...BCC schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:59:
Tijd voor solr of een van z'n vriendjes?
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.