Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

World of warcraft, warlords of draenor

Pagina: 1
Acties:

• Mindfree
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-10 00:48
Beste,

waarom is hier nog geen aandacht aan geschonken aan de nieuwe expansion release?

Ook zijn er enorm veel technische issue's momenteel bij Blizzard...ruim 13 uur na launch...
Het ziet er prachtig uit de nieuwe uitbreiding, en de cinematics zijn dusdanig mooi wat ik niet had verwacht.
Maar helaas verbreekt de verbinding continue...waardoor het slecht speelbaar is.

Andere mensen nog meer ervaringen met de nieuwe uitbreiding? :)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

m0nk

16-09-2003 15.15

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mindfree schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:48:
Waarom is hier nog geen aandacht aan geschonken aan de nieuwe expansion release?
reviews: Warlords of Draenor - Bouw je eigen huis

Verder is de timing van blizzard ook erg leuk; Eerst lekker blizzcon houden waar veel over te schrijven is (inclusief 24 uur reistijd) en vervolgens de uitbreiding lanceren waardoor de pers krap in de tijd zit om alles te (p)reviewen. Ik weet niet of er nog een review komt.
Ook zijn er enorm veel technische issue's momenteel bij Blizzard...ruim 13 uur na launch...
Het ziet er prachtig uit de nieuwe uitbreiding, en de cinematics zijn dusdanig mooi wat ik niet had verwacht.
Maar helaas verbreekt de verbinding continue...waardoor het slecht speelbaar is.
No offense, maar het zou pas nieuws zijn als de launch wel vlekkeloos verliep. Alle WoW expansies tot nu toe waren slecht speelbaar de eerste dagen na de release omdat er een enorme piek aan nieuwe/terugkerende spelers is waardoor de servers tijdelijk overbelast raken.
Andere mensen nog meer ervaringen met de nieuwe uitbreiding? :)
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 282 Die topicreeks heeft bijna 300.000 reacties ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan