Wijziging User Review - Jism jordy2811

Pagina: 1
Acties:

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:00
Om herhaling van zetten te voorkomen lijkt het me het beste te linken naar reeds eerder door Jism aangemaakt topic waarin alles in staat:
Review laten verwijderen

Omdat Jism via dit niet volgens de regels verlopen topic zijn zin niet kreeg vond hij het nodig om mij ook maar een negatieve en 'zeer goed' onderbouwde negatieve feedback te geven:

''Omdat het niet snel genoeg voor Jordy ging, heb ik een negatieve feedback ontvangen. Dan kan hij deze gewoon terug verwachten.''

Dat Jism reageert met teksten als: ''Je doet je best maar'' getuigt wat mij betreft alleen van onvolwassen gedrag en slechte communicatie.

Hierbij dan ook het verzoek om de negatieve review op mijn profiel te verwijderen aangezien ik er met Jism niet uit kom.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Wraak reviews mogen niet lijkt mij.

Anoniem: 58485

Ik ben in dat topic toch verder ook duidelijk geweest?
Echter de user die nu de negatieve feedback achtergelaten heeft, voelt zich telleurgesteld omdat hij binnen 30 minuten gereageerd heeft en de kaart weer voor z'n neus verdweeen.

Enigzins een begrijpelijke reactie, maar geen reden voor een negatieve review. Nogmaals; ik heb 10 aanbiedingen gehad, ik kies diegene die direct op de proppen komt en heb de kaart dan ook weten te verkopen. Ik zou graag de negatieve review verwijderd zien worden, omdat hier geen verkoop plaatsgevonden heeft.
Ik snap dat je telleurgesteld bent, maar ik heb iets en wil er vanaf. First come first go. Ik heb 10 reacties gehad. De kaart is inmiddels met succes gewoon verkocht aan de eerste beste bieder.

Volgende keer beter jong.

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:00
Ik ben niet teleurgesteld, het is maar een oud videokaartje ;). Het gaat mij er om dat je eerst al niet reageert terwijl je iets te koop zet, dit kan gebeuren en daar heb ik ook de beoordeling niet om geschreven. Na wat aandringen reageer je uiteindelijk toch.

Vervolgens blijkt dat de deal met de eerste koper niet meer doorgaat, je benadert me persoonlijk via DM of ik de kaart nog wil hebben, ik reageer daar bevestigend op. Vervolgens reageer je weer niet en moet ik je wederom om een reactie vragen en dan is de kaart ineens aan weer iemand anders verkocht. Als je nou duidelijk was geweest over je ''First come first go'' standpunt kon ik je volledig begrijpen, maar dat is in dit geval niet zo.

Als iedereen op deze manier zou communiceren op Tweakers zou het binnen de kortste keren een tweede Marktplaats worden. Bovendien had ik absoluut geen negatieve beoordeling geplaatst als je gewoon had gezegd dat je het inderdaad beter anders had kunnen aanpakken.

Overigens is onze DM conversatie voor sommige admins in te zien.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:04
Jij solliciteerd naar een tijdelijk ban?

[ Voor 95% gewijzigd door Microkid op 16-11-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

En jij ook?

[ Voor 96% gewijzigd door Microkid op 16-11-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jongens, V&A beoordelingen mogen alleen gegeven worden als er een (poging tot) transactie geweest is. Onder transactie verstaan we wederzijds akkoord over het product, de prijs en de aflevermethode. Jullie waren hier nog in de onderhandelingsfase. Geen transactie dus. Wat bij betreft gaan dus beide beoordelingen regelrecht de prullenbak in.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Tot zover kwam ik dus ook. Er is geen daadwerkelijke verkoop of poging daartoe geweest. Alleen een onderhandeling waarbij iemand anders wel iets meer geluk heeft gehad. Nogmaals betreur het dat je je telleurgesteld voelt (blijkbaar) anders had je er niet de noodzaak naartoe een topic over te maken.

Zand erover, volgende keer beter.
Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.