Toon posts:

Review laten verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.389 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gallery: Jism

De laatste 'negatieve' review dus.

Ik heb een HD6870 aangeboden voor 25 euro ex verzendkosten. Binnen 1 uur ontvang ik ruim 10 DM's met allen geintereseerde in de kaart. Ik besluit de kaart voor 1 persoon te reserveren, op waarop ik de advertentie uit het overzicht haal. Echter de koper geeft wel z'n adres, maar laat betaling / reactie afweten. Ondanks dat ik 3 dagen de tijd heb geboden heb ik deze user een negatieve review gegeven omdat hij zijn afspraken niet nakwam. Vermoedelijk wou die dat ik de kaart zonder betaling aan 'm zou opsturen.

Ik heb de andere, wel geintereseerde aangeschreven onder het mom Wie het eerst komt wie het eerst maalt. En binnen 3 minuten had ik al een reactie op waarop een deal rond was.

Echter de user die nu de negatieve feedback achtergelaten heeft, voelt zich telleurgesteld omdat hij binnen 30 minuten gereageerd heeft en de kaart weer voor z'n neus verdweeen.

Enigzins een begrijpelijke reactie, maar geen reden voor een negatieve review. Nogmaals; ik heb 10 aanbiedingen gehad, ik kies diegene die direct op de proppen komt en heb de kaart dan ook weten te verkopen. Ik zou graag de negatieve review verwijderd zien worden, omdat hier geen verkoop plaatsgevonden heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Jammer dat je het nu zo speelt. In de regels om een review ter discussie te stellen staat duidelijk dat ook de andere partij op de hoogte gebracht moet worden. Dat doe je dus nu niet. Verder heb je meerdere keren op berichten niet gereageerd.

Overigens heb je niet 'onder het mom van wie het eerst komt..'' de kaart aan mij aangeboden, je deed dit in een persoonlijk bericht waarop ik heb gereageerd. Ook beoordeel ik je puur op communicatie en verder niets anders. Dat zou namelijk niet eerlijk zijn.

Verder is het voor een admin mogelijk en toegestaan om onze communicatie per DM in te zien. Dus is zie dat met vertrouwen tegemoet!

De meeste mensen doen hier op Tweakers zaken omdat ze Marktplaats met bijbehorende slechte communicatie zat zijn. Op de manier waarop jij communiceert vind ik dat het steeds meer op Marktplaats gaat lijken. Wat mij betreft dus een gegronde negatieve feedback.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:38:
heb ik deze user een negatieve review gegeven
Ik zou graag de negatieve review verwijderd zien worden, omdat hier geen verkoop plaatsgevonden heeft.
Dus jij mag hem wel een negatieve review geven, maar hij jou niet? Dat is best apart...

[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 06-11-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar waren al bankgegevens verstrekt, en is toegezegd de betaling te doen op waarop verzonden zou worden.

Dat is echter niet gebeurd, en heb ik de kaart voor die user specifiek vastgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Nu online
Even voor de goede orde, ik ben niet diegene waarvoor de advertentie in eerste instantie werd gereserveerd. Dat was iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat schreef ik ook niet. Echter vind ik je negatieve feedback ongegrond Jordy.

Je hebt geen pakket nor product van mij ontvangen. Er is geen verkoop geweest. Op basis van DM correspondentie ben ik gelijk onbetrouwbaar? Nou bedankt dan maar man. Mischien moet ik ook wel overwegen een review terug te zetten over kleine tenen en hoge poten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Nu online
Ik reageerde ook op de reactie van mvds die wellicht dacht dat ik diegene was die niet meer reageerde.

Ik heb ook nooit beweert iets van je te hebben ontvangen. Daarom beoordeel ik je ook alleen op communicatie. Het argument dat je in de DM noemt waarom je meerdere keren niet hebt gereageerd is omdat er maar liefst 15 mensen hebben gereageerd. Dit argument slaat natuurlijk nergens op. Je biedt iets aan, hoop dat mensen het willen hebben en als er vervolgens naar jouw mening teveel mensen reageren geef jij ze geen respons meer.

Ook heb ik nooit aangegeven dat je onbetrouwbaar bent, slechts dat ik je communicatie slecht vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je komt hier lang genoeg om te weten dat er FAQs en stickies zijn.
How to - V&A feedback laten aanpassen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.