Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Ik heb net 2 dagen een Lumia 930 is het mogelijk om bij de personen de WhatsApp profile foto Te laten zien?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:27

Boss

+1 Overgewaardeerd

Als je aan de contactpersoon in je adresboek een foto hebt gehangen dan wordt die getoond in WhatsApp. Zo lijkt het tenminste te zijn op mijn Lumia 925.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:01
En bij de groepen kun je in Whatsapp zelf een foto toevoegen

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 11:24
Waarschijnlijk hoef je niet al die foto's zelf toe te voegen in het adresboek, de meeste social media apps hebben een synch. functie.

Verwijderd

Valt mij op dat er altijd een profielfoto te zien is. Ik ben net overgestapt van Android naar WP8.1 en ik zie nu profielfoto's die ik eerder niet zag. Blijkt dat het systeem ze ofwel van facebook of van de hotmail/outlook accounts plukt. Grappig.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

De meeste mensen hebben in Whatsapp een profielfoto ingesteld, die wordt in je favorieten binnen Whatsapp getoond, deze afbeelding staat los van de contactpersonen die je normaal in je telefoon hebt staan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor dit soort vragen hebben we een heel mooi topic: WhatsApp voor Windows Phone

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.