Toon posts:

BSOD/scherm no input

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,
ik speel de laatste tijd veel CS:GO..
ik had van de week ineens dat het scherm zwart werd.. ik kon nog wel praten maar ik hoorde een eindeloze CSGO soundloop,
ik trok me er weinig van aan (kan gebeuren ;))
gisteren had ik het nog een keer.
ik googlede wat en vond het al gouw prima met comments als : valve fix this ********
vandaag echter is het tot een nieuw level gestegen het gebeurde mij 4x in 12 minuten counterstrike ( ik kon nog gewoon praten etc. maar moest wel mijn pc opnieuw opstarten )
ook ik het apart dat het scherm niet per se zwart werd maar het scherm direct uit ging (no input)
ik heb hierna een uurtje heroes en generals gespeelt dit leek goed te gaan .. maar ook hier kwam een rits BSODs achteraan..
ik heb geen dumpfiles kunnen vinden of wat dan ook..
ik heb hierna een benchmark gedraaid... na 2 minuten begon mijn videokaart steeds sneller te blazen en na 3 minuten gaf hij het op (ventilator uit, scherm zwart)
apart is dat ik met counterstrike niet gewend ben dat mijn videokaart op volle toeren draait
ik kan nu amper meer gamen en tijdens het browsen is het ook al eens gebeurd..

ik heb een 7870 XT
500w PSU
fx6300 CPU

• WillemJWZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-01 18:37
Hoi , dat is idd heeeeel vervelend. Probeer eerst alle amd drivers te deleten en daarna de drivers van je cd'tje te installeren. Ik heb het ook vaak gehad en je ergert je kapot aan. Het kan ook zijn dat je videokaart kapot is maar probeer eerst maar is dat van de drivers. Waarschijnlijk werk het niet meteen maar heb geduld ;)

Hi !!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie,
ik heb heel mijn pc opnieuw geinstalleerd (windows drivers etc etc.)
ik zal even die van de cd proberen ..
en met ik heb het ook wel eens gehad''
wat bedoel je daarmee ? hoe heb je het opgelost? onderdelen vervangen oid? heb je ook een 7870 xt
ik zou graag horen hoe jij het heb opgelost en of dat direct werkte :)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 00:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dubbel met BSOD...soortvan....
Het is niet nodig om op meerdere plaatsen hetzelfde topic aan te maken, en bovendien is het ongewenst.
Zie ook Het algemeen beleid #verbodenanders waarin dit helder wordt vermeldt. ;)

Verder in het eerder aangemaakte topic.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.