Mijn vriendin studeert sindskort Architectuur op de Universiteit. Ze heeft nu nog een oude desktop niets mee kan aanvangen.
Ze is dus al even op zoek naar een nieuw toestel maar vind niet echt iets. Ik heb haar ook al geprobeerd te helpen, maar ze is nog al redelijk kieskeurig.
We zoeken dus een laptop die over de volgende dingen moet beschikken
- 17 inch ongeveer
- Liefst een i7 of een goede i5
- Degelijke grafische kaart voor het runnen van software als o.a. AutoCAD, Sketch, Photoshop...
- Beschikt over een SSD of een uitbreidbare SSD
- Laptop die nog even mee kan gaan en nieuwe hardware bevat
- Liefst van een merk met goede support
Het budget ligt binnen de 800-1200 euro ongeveer, hier mag licht op worden afgeweken maar geen grote getallen.
Als er iemand is die een goed model weet voor deze prijs dat haar zou kunnen liggen, zou me hier een grote dienst mee bewijzen. Ook indien je iets weet over bepaalde merken zou dit handig komen. Ik heb zelf bv niets als problemen met Acer gehad. Van mensen hoor ik dan dat HP op niets trekt.
Alvast bedankt !
Ze is dus al even op zoek naar een nieuw toestel maar vind niet echt iets. Ik heb haar ook al geprobeerd te helpen, maar ze is nog al redelijk kieskeurig.
We zoeken dus een laptop die over de volgende dingen moet beschikken
- 17 inch ongeveer
- Liefst een i7 of een goede i5
- Degelijke grafische kaart voor het runnen van software als o.a. AutoCAD, Sketch, Photoshop...
- Beschikt over een SSD of een uitbreidbare SSD
- Laptop die nog even mee kan gaan en nieuwe hardware bevat
- Liefst van een merk met goede support
Het budget ligt binnen de 800-1200 euro ongeveer, hier mag licht op worden afgeweken maar geen grote getallen.
Als er iemand is die een goed model weet voor deze prijs dat haar zou kunnen liggen, zou me hier een grote dienst mee bewijzen. Ook indien je iets weet over bepaalde merken zou dit handig komen. Ik heb zelf bv niets als problemen met Acer gehad. Van mensen hoor ik dan dat HP op niets trekt.
Alvast bedankt !