Ik zoek een?
Ik zoek een Monitor (Minimaal 1080p en 24 inch) en toetsenbord (QWERT + Die ik goed kan indrukken) voor maximaal 200 euro in totaal. Ik wil alleen maar gaan gamen en browsen en multimedia bekijken. Ik wil liever het meest aan scherm geven en van mij hoeft toetsenbord niet al te fancy.
Wat is je budget?
Maximaal €200 in totaal voor monitor en toetsenbord, alleen enige probleem is dat ik heel graag wil betalen via paypal en vvv cadeaubon combo. En omdat ik bijna nergens kan met die vvv cadeaubon en nog geld heb op mijn paypal wil ik er graag van af. Ik kan ook gewoon paypal tegoed naar mijn bank overschrijven maar dan is mijn budget weer 10 euro minder dus het liefst met paypal.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur is dat het niet meteen stuk gaat
en ik wil ook geen draadloze toetsenbord.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nog niet besloten wat mijn uiteindelijke pc build zal zijn (Ik ga ook binnenkort een topic hier maken voor tips)
Ik ga het NIET gebruiken voor:
Foto/Video/2D/3D editing of iets dergelijks.
Ik ga het WEL gebruiken voor:
- Gaming
- Webbrowsing
- Multimedia
Ik dacht zelf aan:
Maar ik zie niks over input lag en dergelijke in de reviews maar hoe weet ik dan toch echt dat het geschikt is voor mij? En ik wou ook nog vragen wat het voordeel van een mechanische toetsenbord nou eigenlijk is.
Dus bijvoorbeeld deze ziet er wel goed uit:
Wat is het voordeel ten opzichte daarvan met een mechanische toetsenbord?
Alvast bedankt!
Ik zoek een Monitor (Minimaal 1080p en 24 inch) en toetsenbord (QWERT + Die ik goed kan indrukken) voor maximaal 200 euro in totaal. Ik wil alleen maar gaan gamen en browsen en multimedia bekijken. Ik wil liever het meest aan scherm geven en van mij hoeft toetsenbord niet al te fancy.
Wat is je budget?
Maximaal €200 in totaal voor monitor en toetsenbord, alleen enige probleem is dat ik heel graag wil betalen via paypal en vvv cadeaubon combo. En omdat ik bijna nergens kan met die vvv cadeaubon en nog geld heb op mijn paypal wil ik er graag van af. Ik kan ook gewoon paypal tegoed naar mijn bank overschrijven maar dan is mijn budget weer 10 euro minder dus het liefst met paypal.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur is dat het niet meteen stuk gaat
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nog niet besloten wat mijn uiteindelijke pc build zal zijn (Ik ga ook binnenkort een topic hier maken voor tips)
Ik ga het NIET gebruiken voor:
Foto/Video/2D/3D editing of iets dergelijks.
Ik ga het WEL gebruiken voor:
- Gaming
- Webbrowsing
- Multimedia
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 217,95 | € 217,95 |
| 1 | Asus Z97-A | € 132,24 | € 132,24 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 352,- | € 352,- |
| 1 | Antec GX700 | € 52,53 | € 52,53 |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 + Bluetooth for Desktop | € 43,30 | € 43,30 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 902,92 | |
Ik dacht zelf aan:
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 145,50 | € 145,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 145,50 | |
Maar ik zie niks over input lag en dergelijke in de reviews maar hoe weet ik dan toch echt dat het geschikt is voor mij? En ik wou ook nog vragen wat het voordeel van een mechanische toetsenbord nou eigenlijk is.
Dus bijvoorbeeld deze ziet er wel goed uit:
| 1 | Sharkoon Skiller Pro | € 29,- | € 29,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 29,- | |
Wat is het voordeel ten opzichte daarvan met een mechanische toetsenbord?
Alvast bedankt!