Wifi problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H8M3CuzUaintM3
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-03-2024
Ik heb jullie advies nodig!

Ik ben sinds vorige week een trotse bezitter van een macbook pro. Ik heb hem gelijk gespaarde naar OS X Yosemite 10.10.

Als ik nu gewoon muziek aan het luisteren ben via YouTube of gewoon aan het internetten ben valt mijn wifi geregeld gewoon volledig uit of komt er een uitroepteken door het wifi teken te staan. Windows laptops hier in huis hebben hier geen last van dus ik ga er vanuit dat die met mijn macbook te maken heeft.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:09
Welke MacBook is dit? Ik heb zelf een MacBook Pro uit 2012 (de laatste non-retina serie) en ik merk dit probleem ook op. En wat voor router gebruik je? Gisteren heb ik bij een vriend een UPC router gebruikt, en daar bleef de WiFi de hele avond gewoon online. Hier thuis heb ik een Linksys router, en ik word er om de haverklap (5 minuten verbinding is al lang) af gegooid.

Een hint die ik wel gevonden heb online is het uitschakelen van Bluetooth. Dit zou het probleem wat moeten verminderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:46
Dit is een bekend probleem met Yosemite en is ruimschoots besproken in het Yosemite ervaringen topic: [OS X Yosemite 10.10] Ervaring & Discussie

Daar kun je antwoorden vinden op je vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H8M3CuzUaintM3
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-03-2024
Xudonax schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:32:
Welke MacBook is dit? Ik heb zelf een MacBook Pro uit 2012 (de laatste non-retina serie) en ik merk dit probleem ook op. En wat voor router gebruik je? Gisteren heb ik bij een vriend een UPC router gebruikt, en daar bleef de WiFi de hele avond gewoon online. Hier thuis heb ik een Linksys router, en ik word er om de haverklap (5 minuten verbinding is al lang) af gegooid.

Een hint die ik wel gevonden heb online is het uitschakelen van Bluetooth. Dit zou het probleem wat moeten verminderen...
Ik heb de meest recente MacBook PRO vorige week uit de winkel gehaald met retina. Ik heb een Cisco router in huis dus daar zal het zeker niet aan moeten liggen want zoals ik al zei ik heb met andere windows machines nergens last van, echt puur alleen met me MacBook PRO.

Ik zal bluetooth eens uitzetten, ben benieuwd!