Yosemite downloaden of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijspenny
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05-2024
Hoi!

Kort en bondig: is het al aangeraden om Yosemite te installeren, of wacht ik beter nog even? Met andere woorden: zijn de meeste bugs er al uit of zijn er nog enkele foutjes te vinden?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39
Er zullen best nog wat foutjes in zitten maar ik heb hem zelf ook draaien op m'n MacBook en ervaar geen problemen.

Ik denk dat je het beste ook even hier doorheen kan browsen: [OS X Yosemite 10.10] Ervaring & Discussie

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijspenny
Dus het loopt goed en vlot? Die discussietopic heb ik al even snel bekeken, maar 82 pagina's ben ik een hele dag mee zoet, vandaar. Wel handig om enkele dingen op te pikken inderdaad.

Mijn grootste zorg is dat bepaalde delen lam zouden vallen, maar dat is dus niet het geval? En gaat het trager of sneller dan Maverick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39
Misschien eerst handig om aan te geven wat voor hardware je hebt. Ik heb zelf een late 2013 MBPr dus als je (veel) oudere hardware hebt ben ik misschien een slechte vergelijking en kunnen anderen je waarschijnlijk meer informatie geven.

Ik snap niet helemaal wat je met 'delen lam vallen' bedoeld. Maar goed, traag is het bij mij in ieder geval niet. De flash storage in een MBPr is dan ook bloedsnel..

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Draait hier op een 2009 MBP, 2009 MB, 2011MBP, 2013rMBP en een stel iMacs en een Mac Mini prima.
Wel aan te raden om een SSD te hebben, maar dat is het eigenlijk altijd al wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Draait hier op een MacBook Pro Retina 15inch, en een Hackintosh gewoon perfect.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:33
Ik draai het sinds eergisteren op een late 2011 macbook pro met SSD erin.

Draait tot nu toe vlekkeloos en erg soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijspenny
Ik werk zelf met een MacBook Pro 2014, nog geen maand oud. 256GB SSD en i5. Ben niet erg vertrouwd met Apple en dit is de eerste update die ik zou doorvoeren, vandaar mijn terughoudendheid.

Met delen die lam vallen bedoel ik, zijn er geen functionaliteiten in de agenda of notities bijvoorbeeld die niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik zie wel nog hier en daar wat bugs, eigenlijk net zoals elke nieuwe OSX versie.

Als je kan wachten zou ik gewoon wachten tot 10.10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alle ervaringen kun je vinden in [OS X Yosemite 10.10] Ervaring & Discussie Je hoeft natuurlijk niet alle berichten te lezen, maar met de laatste paar pagina's kun je een prima indruk krijgen. Om hier nu nog een discussietopic te starten over hetzelfde onderwerp (ervaringen met Yosemite) is wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.