Wat ga je met je laptop doen?
Hoofdzakelijk gamen en uiteraard films/series. Firefox draait meestal met meerdere tabs open.
OS kan gewoon windows 7 of hoger.
Wat is je budget?
€1000,-
een stevige GPU, 17", SSD en HDD zijn gewenst.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Naar vrienden (in bezit van auto, gewicht is geen probleem) om daar oldschool social te zijn en te lannen.
Daarnaast word de desptop door mijn partner gebruikt voor tekenwerk, daarmee is deze dus niet altijd tot mijn beschikking wanneer ik wil.
Voor in het vliegtuig zou een goede accuduur of extra batterij handig zijn. (geen halszaak)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeur, op de site van BTO kom ik veel mogelijke configuraties tegen maar merkvast ben ik zeker niet.
Hoofdzakelijk moet het systeem minstens de Blizzard games op vol vermogen kunnen draaien met een goede FPS.
Zwaardere/nieuwere games zijn minder belangrijk.
Het budget geeft hier zeker wel ruimte voor om de huidigere games op medium+ te draaien.
Er is een desktop aanwezig waar de heavy-sh*t op kan worden gedaan.
Vast bedankt voor het meedenken
Groet,
Xelasti
Hoofdzakelijk gamen en uiteraard films/series. Firefox draait meestal met meerdere tabs open.
OS kan gewoon windows 7 of hoger.
Wat is je budget?
€1000,-
een stevige GPU, 17", SSD en HDD zijn gewenst.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Naar vrienden (in bezit van auto, gewicht is geen probleem) om daar oldschool social te zijn en te lannen.
Daarnaast word de desptop door mijn partner gebruikt voor tekenwerk, daarmee is deze dus niet altijd tot mijn beschikking wanneer ik wil.
Voor in het vliegtuig zou een goede accuduur of extra batterij handig zijn. (geen halszaak)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeur, op de site van BTO kom ik veel mogelijke configuraties tegen maar merkvast ben ik zeker niet.
Hoofdzakelijk moet het systeem minstens de Blizzard games op vol vermogen kunnen draaien met een goede FPS.
Zwaardere/nieuwere games zijn minder belangrijk.
Het budget geeft hier zeker wel ruimte voor om de huidigere games op medium+ te draaien.
Er is een desktop aanwezig waar de heavy-sh*t op kan worden gedaan.
Vast bedankt voor het meedenken
Groet,
Xelasti
[ Voor 7% gewijzigd door Xelasti op 07-11-2014 11:42 ]