Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een chinese android smartphone met android, 4G en dual sim (met degelijke update ondersteuning)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn max ligt rond de 350€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb zelf op dit moment sinds anderhalf jaar een Xiaomi Mi2s die ik naar volle tevredenheid gebruik. Echter wil ik gebruik gaan maken van Dual sim zodat ik niet meer twee telefoons hoef mee te slepen. Het liefste zou ik weer voor een Xiaomi gaan maar deze voldoen niet aan mijn eisen.
Ik zoek een telefoon met de volgende eisen:
Dual Sim
4G ondersteuning op nederlands netwerken (indien mogelijk op beide SIMs)
Quad Core processor
2 GB Werkgeheugen
32 GB opslag
Degelijke android + updatemogelijkheden
De belangrijkste eigenschappen zijn Dual Sim met 4G ondersteuning. Zolang de telefoon qua specs beter is als de Xiaomi Mi2s is dit eigenlijk al voldoende.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb zelf rond gekeken maar aangezien ik al anderhalf jaar gebruik maak van een Xiaomi Mi2s heb ik mijzelf niet meer verdiept in de beschikbare telefoons. Om die reden heb ik geen idee wat er nu allemaal op de markt is.
Edit: Ik lees veel verhalen over de Cubot Zorro die binnenkort te koop is. Deze valt ruim binnen budget en lijkt te voldoen aan alle specs.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een chinese android smartphone met android, 4G en dual sim (met degelijke update ondersteuning)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn max ligt rond de 350€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb zelf op dit moment sinds anderhalf jaar een Xiaomi Mi2s die ik naar volle tevredenheid gebruik. Echter wil ik gebruik gaan maken van Dual sim zodat ik niet meer twee telefoons hoef mee te slepen. Het liefste zou ik weer voor een Xiaomi gaan maar deze voldoen niet aan mijn eisen.
Ik zoek een telefoon met de volgende eisen:
Dual Sim
4G ondersteuning op nederlands netwerken (indien mogelijk op beide SIMs)
Quad Core processor
2 GB Werkgeheugen
32 GB opslag
Degelijke android + updatemogelijkheden
De belangrijkste eigenschappen zijn Dual Sim met 4G ondersteuning. Zolang de telefoon qua specs beter is als de Xiaomi Mi2s is dit eigenlijk al voldoende.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb zelf rond gekeken maar aangezien ik al anderhalf jaar gebruik maak van een Xiaomi Mi2s heb ik mijzelf niet meer verdiept in de beschikbare telefoons. Om die reden heb ik geen idee wat er nu allemaal op de markt is.
Edit: Ik lees veel verhalen over de Cubot Zorro die binnenkort te koop is. Deze valt ruim binnen budget en lijkt te voldoen aan alle specs.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mrloki op 07-11-2014 11:55 ]