Ik heb een nieuwe gaming PC nodig en mijn budget is rond de 450 euro, is het mogelijk dat iemand voor mij een paar tips geeft wat te kopen want ik heb er niet zo veel verstand van? Het liefst heb ik dat iemand voor mij een complete set maakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen. Het liefst zou ik World of Tanks en Battlefield 4 spelen op high quality.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 450 euro maar, zo nodig, kan ik ook rond de 500 euro ervoor betalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn GPU is een AMD radeon HD 6800 maar ik weet niet of dat goed genoeg is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nieuw nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen.
Ga je overklokken?
Ik zou geen idee hebben wat dit zou doen met de pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen. Het liefst zou ik World of Tanks en Battlefield 4 spelen op high quality.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 450 euro maar, zo nodig, kan ik ook rond de 500 euro ervoor betalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn GPU is een AMD radeon HD 6800 maar ik weet niet of dat goed genoeg is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nieuw nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen.
Ga je overklokken?
Ik zou geen idee hebben wat dit zou doen met de pc.