Hoi allen,
Ik ga binnenkort voor het eerst een pc samenstellen. Ik heb een paar onderdelen gegoogled maar ik heb helemaal geen ervaring dus ik vraag me af of ik met deze onderdelen een fatsoenlijke pc kan maken waar ik op medium/hoge graphics mee kan gamen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mn PC vooral gaan gebruiken voor gamen. Het liefst hoge resolutie. Ik ben verder niet van plan photoshop of andere zware grafische programma's te gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen vast bedrag maar het liefst kom ik rond de 400 euro uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alleen een HDD van 350GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
GPU
Voeding
RAM
Processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb gekeken naar de hier boven genoemde onderdelen en ben uitgekomen op de volgende merken:
Moederbord: Asus H97M-plus
Processor: AMD FX-6300 Black Edition
RAM: 4GB (weet niet of merk uitmaakt)
Voeding: Cooler Master B600
GPU: Asus GT740-2GD3
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Ik denk het niet
Ik hoor het graag!
Ik ga binnenkort voor het eerst een pc samenstellen. Ik heb een paar onderdelen gegoogled maar ik heb helemaal geen ervaring dus ik vraag me af of ik met deze onderdelen een fatsoenlijke pc kan maken waar ik op medium/hoge graphics mee kan gamen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mn PC vooral gaan gebruiken voor gamen. Het liefst hoge resolutie. Ik ben verder niet van plan photoshop of andere zware grafische programma's te gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen vast bedrag maar het liefst kom ik rond de 400 euro uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alleen een HDD van 350GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
GPU
Voeding
RAM
Processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb gekeken naar de hier boven genoemde onderdelen en ben uitgekomen op de volgende merken:
Moederbord: Asus H97M-plus
Processor: AMD FX-6300 Black Edition
RAM: 4GB (weet niet of merk uitmaakt)
Voeding: Cooler Master B600
GPU: Asus GT740-2GD3
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Ik denk het niet
Ik hoor het graag!