Toon posts:

Feedback: [ADV] Waar BEN ik? Laat het zien en win!

Pagina: 1
Acties:

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:55
Feedback topic van de [ADV] Waar BEN ik? Laat het zien en win! actie.

De spelregels zijn eenvoudig:
  • Inzenden kan t/m 11 november in dit topic.
  • Je mag zo vaak meedoen als je zelf wil.
  • De foto is zelfgemaakt en het woord Ben is duidelijk zichtbaar.
  • Géén screenshots of plaatjes van derden via imagesearch! En nee, een foto van je laptop/pc/telefoon met een foto of afbeelding van internet met BEN erop is ook niet voldoende.
  • Geen photoshop werk.
  • Uiterlijk 14 november worden de winnaars bekend gemaakt.
  • Medewerkers & crew van Tweakers en Ben zijn uitgesloten van deelname.
  • Vragen of opmerkingen in het feedback topic
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd

[Voor 27% gewijzigd door zeef op 05-11-2014 10:35]

• O88088
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:14
Moet het een foto zijn die je daadwerkelijk zelf gemaakt hebt of mag je ook het internet (etcetera) doorzoeken?

• ZeroSect0r
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14-02-2015
In het artikel op de Frontpage:
Uit alle inzenders kiest Tweakers willekeurig vier winnaars
Uit het GOT topic:
De leukste vier inzendingen via het forum winnen
Hoe kan dit zo gebeuren dat deze regels verschillen?

[Voor 12% gewijzigd door ZeroSect0r op 05-11-2014 08:21]

• zeef
Een zelfgemaakte foto. Internet afzoeken is niet voldoende deze keer. :)

• zeef
ZeroSect0r schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:19:
In het artikel op de Frontpage:

[...]

Uit het GOT topic:

[...]

Hoe kan dit zo gebeuren dat deze regels verschillen?
Excuses, die wijziging is domweg vergeten. Is aangepast.

[Voor 69% gewijzigd door zeef op 05-11-2014 08:30]

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je mag zo vaak mee doen als je wilt. Dus als ik zorg dat ik elke dag een X aantal foto's plaats, heb ik dan ook daadwerkelijk meer kans om te winnen? Want als 500 van de 1000 foto's van mij zijn is dat toch een aardig grote win kans.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 02:38

HMC

Pluviophile

Imgur is hier in Indonesie geblokkeerd. Dat wordt dit topic over de TOR volgen. :X

Betaalde Kremlin-troll

• Ravocs
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 20:04
Lezen: "Als de letters Ben maar zichtbaar zijn". Al een paar foto's zonder letters...

• WWJD
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 17-09 16:45

WWJD

*pluh*

Het aantal unieke gebruikers in het topic blijft dan toch nog steeds gelijk. ;) Dus als er daadwerkelijk willekeurig wordt gekozen, zonder naar de inhoud te kijken, blijft je win kans ook gelijk..

• zeef
Als jij 500 zelfgemaakte foto's wil plaatsen: feel free. Als de letters BEN maar goed zichtbaar zijn. :)

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 02:38

HMC

Pluviophile

Ik geloof dat de mensen het nog niet heel goed snappen.
Ik zie veel willekeurige foto's zonder BEN erin, en dan een comment/bijschrift met BEN erin.
Misschien verduidelijken?
Maar het is al duidelijk. Zucht.

Edit: En er is volgens mij ook gewoon spul van het internet afgeplukt.
Advertentie voor fles wijn is (denk ik) niet door die persoon zelf gemaakt.
Die Ben 10 ook niet.

[Voor 29% gewijzigd door HMC op 05-11-2014 08:54]

Betaalde Kremlin-troll

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

WWJD schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:42:
Het aantal unieke gebruikers in het topic blijft dan toch nog steeds gelijk. ;) Dus als er daadwerkelijk willekeurig wordt gekozen, zonder naar de inhoud te kijken, blijft je win kans ook gelijk..
Maar wordt er uit unieke gebruikers gekozen of uit unieke inzendingen? Want als er willekeurig gekozen wordt uit unieke inzendingen kan je het beste zo veel mogelijk inzendingen plaatsen. Als er gekozen wordt uit unieke gebruikers maakt dit niets uit.

Dus de vraag is wat er de grote trommel in gaat. Gebruikersnamen of post ID's?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Fleximex
  • Laatst online: 00:49
Volgens mij is deze actie niet voor iedereen duidelijk. De letters B E N moeten in diezelfde volgorde in je FOTO voorkomen.

• Moortn
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09-09 12:26

Moortn

Hallo

Menschen hebben duidelijk moeite met lezen inderdaad.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

• zeef
We kiezen uit alle inzendingen. Daarom zijn we streng over de inhoud. Het moet een zelfgemaakte foto zijn waar het woord BEN duidelijk zichtbaar is. Geen image search plaatjes, geen screenshots. Zelfs geen foto';s van je laptop met een screenshot op het scherm.

Alleen de posts die aan die criteria voldoen tellen mee. Als je er daar 500 van kan leveren: feel free. :)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Oh dat moet geen probleem zijn ;) Ik neem mijn BEN overal mee naar toe.

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:03
zeef schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:18:
We kiezen uit alle inzendingen. Daarom zijn we streng over de inhoud. Het moet een zelfgemaakte foto zijn waar het woord BEN duidelijk zichtbaar is. Geen image search plaatjes, geen screenshots. Zelfs geen foto';s van je laptop met een screenshot op het scherm.

Alleen de posts die aan die criteria voldoen tellen mee. Als je er daar 500 van kan leveren: feel free. :)
Dan wel 500 unieke foto's wel te verstaan? ;)

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• zeef
Dacuuu schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:26:
[...]

Dan wel 500 unieke foto's wel te verstaan? ;)
Jazeker. En geen foto's van een scherm met BEN er op. :)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

zeef schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:27:
[...]

Jazeker. En geen foto's van een scherm met BEN er op. :)
Maar als ik ga reizen met mijn letters dan is dat geen probleem lijkt me?

• zonoskar
  • Laatst online: 23:38

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Foto's die niet voldoen worden weggehaald? Ik kon zweren dat ik een foto gepost had, maar ik vind hem niet meer terug.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• zeef
zonoskar schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:14:
Foto's die niet voldoen worden weggehaald? Ik kon zweren dat ik een foto gepost had, maar ik vind hem niet meer terug.
Ja, dat klopt. Omdat anderen het 'slechte' voorbeeld gaan volgen. ;)

• Xtuv
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20:38

Xtuv

Redacteur
  • Uit alle inzenders via het forum kiest Tweakers willekeurig vier winnaars.
Dat impliceert een beetje hoe meer je post hoe meer kans? Ik ga er vanuit dat dit niet het geval is, maar hoe 'willekeurig' worden de winnaars gekozen? Het zou toch leuk zijn als er enigszins gelet wordt op de (inhoud van) de foto...

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:13

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hoe zit het met letters doorkrassen en er een "e" van maken?

Zie in het topic namelijk behoorlijk wat foto's waarbij er van Bin , Ben wordt gemaakt. Zo kan ik ook 400 foto's gaan posten. Een briefje maken met "Ben" erop, en vervolgens dat briefje bij elke foto die ik maak hangen...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17-09 17:26
Eens ja, lijkt mij niet helemaal de bedoeling want dan wordt het vrij gemakkelijk / saai :)

Waarom hebben zoveel mensen ook een probleem met het fatsoenlijk uploaden van foto's? 8)7

[Voor 34% gewijzigd door Joster op 05-11-2014 16:21]

• Skalders
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-09 20:52

nog steeds geen volledig antwoord :p
Er wordt gekozen uit alle inzendingen, maar de winnaars worden gekozen op basis van een willekeurige inzender? ("Uit alle inzenders kiest Tweakers willekeurig vier winnaars")

Dus als het klopt wat hier staat wordt er willekeurig een inzender gekozen, en niet willekeurig een inzending. In dit geval zijn er geen extra winkansen door meerdere foto's te sturen. Dat zou me ook onpraktisch lijken want dan heb je vast iemand die 1000 foto's gaat insturen.

Om de vraag nog eens te stellen: maak je meer winstkans door extra inzendingen te posten of niet?

• FredFuchs
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 05-01-2017
Ik vind het trouwens nogal zinloos dat je geen foto mag maken van je scherm. De enige reden dat ik dat deed (voor mijn inzending die al verwijderd is) is om inkt en papier te besparen gezien er nergens staat dat je geen foto mag maken van een uitgeprinte screenshot of gephotoshopte foto. Je maakt dan geen foto van een scherm en je hebt niet de geposte foto aangepast zodat er ben in voorkomt.

En zelfs als je daar een regel tegen maakt dan moeten ook alle foto's van reclamen borden en dergelijke verwijderd worden want die zij ook gewoon foto's van uitgeprinte gephotoshopte afbeeldingen.

Erg slecht doordachte actie van Tweakers dit. Zelfs de regels die we nu hebben waren er eerst niet allemaal wat al aangeeft dat dit gewoon even een snelle cash-in is zonder er overna te denken.

• Joster
Maar het feit dat er nog steeds mensen zijn die foto's plaatsen zonder dat er BEN op staat of het er zelf bij gaan typen is schrijnend toch?
Skalders schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:43:
[...]

nog steeds geen volledig antwoord :p
Er wordt gekozen uit alle inzendingen, maar de winnaars worden gekozen op basis van een willekeurige inzender? ("Uit alle inzenders kiest Tweakers willekeurig vier winnaars")

Dus als het klopt wat hier staat wordt er willekeurig een inzender gekozen, en niet willekeurig een inzending. In dit geval zijn er geen extra winkansen door meerdere foto's te sturen. Dat zou me ook onpraktisch lijken want dan heb je vast iemand die 1000 foto's gaat insturen.

Om de vraag nog eens te stellen: maak je meer winstkans door extra inzendingen te posten of niet?
Zoals ik het lees wel ja. Volgens mij wordt er gekozen uit de inzendingen en maakt het daarbij niet uit of er bepaalde inzendingen van dezelfde user komen.

[Voor 75% gewijzigd door Joster op 06-11-2014 11:06]

• gerritwillie
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 10-09 19:49
ikbentomas schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:40:
Ik had geïnterpreteerd dat uit alle inzendingen de winnaars zouden worden gekozen.
Zojuist vertel ik vol enthousiasme aan mijn collega's dat ik fanatiek aan het zoeken ben.
Blijkt, nadat ik de actie laat zien, dat de winnaar worden gekozen uit de inzenders }:O
Dit blijt toch wel het geval te zijn volgens Topic Feedback:

• Jeroenneman

Jeroenneman

gerritwillie schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:50:
[...]

Dit blijt toch wel het geval te zijn volgens Topic Feedback:

[...]
Wat een onzin actie dan.

Waarom krijgen we trouwens geen reactie van een moderator? Anders ga ik nu ook een briefje printen met BEN erop (immers geen echte screenshot) en vervolgens overal een foto maken met dat briefje.

(Zie in het topic ook de post van" (B)Engelse drop" of die van B(e/i)ntang bier.

Zo kan ik ook het hele topic volspammen met BEN. :?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• zeef
Jeroenneman schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:23:
[...]

Wat een onzin actie dan.

Waarom krijgen we trouwens geen reactie van een moderator? Anders ga ik nu ook een briefje printen met BEN erop (immers geen echte screenshot) en vervolgens overal een foto maken met dat briefje.

(Zie in het topic ook de post van" (B)Engelse drop" of die van B(e/i)ntang bier.

Zo kan ik ook het hele topic volspammen met BEN. :?
Je mag zo vaak meedoen als je wil. Dat staat in de voorwaarden. Dus als je dat zo wil doen, dan kan dat bij deze actie. Nee, het is zeker niet de bedoeling, maar volgens de spelregels mag het wel.

[Voor 79% gewijzigd door zeef op 06-11-2014 14:56]

• zeef
Jeroenneman schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:07:
Hoe zit het met letters doorkrassen en er een "e" van maken?

Zie in het topic namelijk behoorlijk wat foto's waarbij er van Bin , Ben wordt gemaakt. Zo kan ik ook 400 foto's gaan posten. Een briefje maken met "Ben" erop, en vervolgens dat briefje bij elke foto die ik maak hangen...
Dat is niet de bedoeling.

• O88088
Mijn foto is verwijderd maar voldeed aan alle eisen (in ieder geval die uit de topic waarschuwing), what to do?

Of kwam het doordat ik de [blue] tag gebruikt had?

[Voor 19% gewijzigd door O88088 op 06-11-2014 14:50]

• zeef
Ronald8 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:47:
Mijn foto is verwijderd maar voldeed aan alle eisen (in ieder geval die uit de topic waarschuwing), what to do?

Of kwam het doordat ik de [blue] tag gebruikt had?
Foutje, bedankt. ;) Post is teruggezet.

• zeef
We hebben even overlegd met Ben, en daarbij jullie opmerkingen besproken. Inderdaad zou het niet heel eerlijk zijn als iemand met 500 posts het topic kaapt.

We gaan het zo doen: iedereen mag nog steeds zo vaak meedoen als hij/zij wil. We kiezen niet meer @ random, maar de leukste/origineelste inzendingen. Daarbij toetsen we met name aan het "Waar ben ik" gehalte. Want daar ging het om. De Jumbo pakken vla en de woordenboeken hebben we nu wel gezien. :P

• Jeroenneman

Jeroenneman

zeef schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:00:
We hebben even overlegd met Ben, en daarbij jullie opmerkingen besproken. Inderdaad zou het niet heel eerlijk zijn als iemand met 500 posts het topic kaapt.

We gaan het zo doen: iedereen mag nog steeds zo vaak meedoen als hij/zij wil. We kiezen niet meer @ random, maar de leukste/origineelste inzendingen. Daarbij toetsen we met name aan het "Waar ben ik" gehalte. Want daar ging het om. De Jumbo pakken vla en de woordenboeken hebben we nu wel gezien. :P
Fijn dat jullie naar de opmerkingen hebben geluisterd. Dit vind ik persoonlijk een veel betere/eerlijkere actie. :)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

zeef schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:00:

Top Lijkt mij, vanuit het oogpunt van Ben, ook een stuk wenselijker.

• zeef
Wij luisteren bijna altijd naar jullie. :+

• O88088
Of er ook wat mee gedaan wordt is wat anders :+

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19-09 16:48

Kiswum

Gadget reviewer

Goede aanpassing van de regels, ik stond op het punt om 5 afzonderlijke posts te plaatsen. Om de irritatie level te verlagen heb ik mijn plaatjes netjes in 1 post geplaatst.
Daarna zag ik de modbreak een blijkbaar vond de organisatie het ook niet goede"regel " :)

Oprichter van de grootste NL realme en Xiaomi Facebook groepen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• timmie1
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-09 21:55
Klopt het dat er posts worden verwijderd? Ik ben er nl. volgens mij eentje kwijt...

Laat maar...

[Voor 15% gewijzigd door timmie1 op 12-11-2014 09:30]

• Dacuuu
Wanneer is de uitslag?

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011

Secsytime

Automagisch

zeef schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:25:
[afbeelding]

waar jij nu heen gaat
laat zien waar je [color=#00AEEF]Ben[/color]t geweest
dat wordt nu jouw lot

Deze haiku omvat precies wat we gaan doen. Samen met Ben heeft Tweakers de ‘Waar [color=#00AEEF]Ben[/color] ik’ actie opgezet. Want [color=#00AEEF]Ben[/color] wil graag laten weten dat ze er voor je zijn, waar jij ook [color=#00AEEF]Ben[/color]t.

[color=#00AEEF]Ben[/color] is overal en [color=#00AEEF]Ben[/color] kom je overal tegen. Waar heb jij hem voor ’t laatst gespot? In een plaatsnaam? In een straatnaam? Op je concertkaartje? In een voetbalplaatje misschien of toch op een winkelruit? Post een zelfgemaakte foto en win! Als de letters [color=#00AEEF]Ben[/color] maar zichtbaar zijn. Uit alle inzenders via het forum kiest Tweakers de vier leukste/meest originele winnaars. Zij winnen een Moto X 2014. Een vijfde Moto X 2014 is er voor de leukste inzending op Twitter via #weggeefbende.

De spelregels zijn eenvoudig:
  • Inzenden kan t/m 11 november in dit topic.
  • De foto is zelfgemaakt en het woord [color=#00AEEF]Ben[/color] is duidelijk zichtbaar.
  • Géén screenshots of plaatjes van derden via imagesearch! En nee, een foto van je laptop/pc/telefoon met een foto of afbeelding van internet met BEN erop is ook niet voldoende.
  • Geen photoshop werk.
    • Uiterlijk 14 november worden de winnaars bekend gemaakt.
  • Medewerkers & crew van Tweakers en [color=#00AEEF]Ben[/color] zijn uitgesloten van deelname.
  • Vragen of opmerkingen in het feedback topic
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd
Update:

• Joster
Ben benieuwd naar de uitslag ;)

• zeef
We gaan vanmiddag de winnaars PMmen mailen. Die kunnen zelf kiezen of ze zich bekend willen maken of niet.

Alle winnaars hebben inmiddels een PM (Push Message) ontvangen. Zie je geen push message, dan heb je helaas niet gewonnen. Better luck next time! :)

[Voor 57% gewijzigd door zeef op 14-11-2014 14:46]

• Perkunas
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22-01-2019
Ik zie 5 PMs. Geen prijs voor de Twitteraars?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-09 18:01
Gefeliciteerd voor degenen die gewonnen hebben.
Ben nu wel benieuwd wat de winnende foto's zijn.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Dacuuu
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:06:
Gefeliciteerd voor degenen die gewonnen hebben.
Ben nu wel benieuwd wat de winnende foto's zijn.
Jup ik ook, maar als die bekend worden zijn de winnaars ook bekend. Al zie ik niet in waarom ze geheim moeten blijven.

• quako
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-09 09:31
Nou ik ben 1 van de gelukkige winnaars! Bedankt ben + Tweakers! Wanneer ik hem binnen heb plaats ik natuurlijk ook een review!

• krissie100
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:22
De Mediamarktboy is de winnaar ;)
gefeliciteerd ;)

• timmie1
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-09 21:55
Van de Twitteractie ook al bekend?

• zeef
Ja, alle winnaars hebben bericht ontvangen. Ook de twitter winnaar. :)

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:29
Ik BEN ook een van de gelukkige winnaars :D Tweakers en Ben bedankt! Leuke actie, mijn xperia z was inmiddels krokant dus dat komt mooi uit :)

Ik weet niet welke van mijn 3 foto's de doorslag heeft gegeven, maar ik denk die van de Jordaan.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• krissie100
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:22
diie laatste van de Jordaan was inderdaad prachtig

• zeef
De twitteraar is ook een Tweaker. :)

• doenietzodom
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-01-2018
nevermind

[Voor 85% gewijzigd door doenietzodom op 17-11-2014 11:16]

For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Leuke actie! Ik had van 5 jaar geleden nog een foto van mezelf naast de "big ben" maar ik wist niet of die mocht. :P

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee