Ik ben sinds kort in het bezit van een UHD TV van Samsung (UE55HU7500) en wil hier een setup omheen gaan bouwen waarop ik voornamelijk films en series zal gaan kijken.
Ik zoek een?
NAS + Mediaspeler/MediaPC
Wat is je budget?
€500-€600
Ik wil de setup gebruiken om:
- FullHD, UltraHD en 3D content kijken en benaderen in overzichtelijke sneller interface zoals XBMC
- Via nieuwsgroepen en torrents (automatisch) te downloaden, repareren en uitpakken
- Popcorn Time gebruiken
Wat heb je zelf al gevonden?
NAS: Synology DS214 of DS214play.
Mediaspeler: Mede8er MED600X3D of MED800x3D?
MediaPC: Cubox-i oid
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke Synology (of andere NAS?) zou in mijn geval volstaan en wat voor Mediaspeler kan ik hier het beste bijhalen? Volgens mij zijn mediaspelers niet in staat Popcorn Time te draaien dus dan kom ik weer uit bij een kleine MediaPC (zoals Cubox). Hier weet ik echter helemaal niets vanaf.
Ik zoek een?
NAS + Mediaspeler/MediaPC
Wat is je budget?
€500-€600
Ik wil de setup gebruiken om:
- FullHD, UltraHD en 3D content kijken en benaderen in overzichtelijke sneller interface zoals XBMC
- Via nieuwsgroepen en torrents (automatisch) te downloaden, repareren en uitpakken
- Popcorn Time gebruiken
Wat heb je zelf al gevonden?
NAS: Synology DS214 of DS214play.
Mediaspeler: Mede8er MED600X3D of MED800x3D?
MediaPC: Cubox-i oid
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke Synology (of andere NAS?) zou in mijn geval volstaan en wat voor Mediaspeler kan ik hier het beste bijhalen? Volgens mij zijn mediaspelers niet in staat Popcorn Time te draaien dus dan kom ik weer uit bij een kleine MediaPC (zoals Cubox). Hier weet ik echter helemaal niets vanaf.
[ Voor 32% gewijzigd door MvdD op 04-11-2014 13:25 . Reden: Gewijzigde situatie ]