Noob zoekt High-end Gaming PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 545994

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een Hardcore gamer die talloze uren achter de pc zit en geen genoegen neemt met Medium-High setting en alles op Ultra wil hebben. Ik zoek daarom een high end gaming pc waarbij ik elke game voor een aardige tijd vlekkeloze op het hoogst kan spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Op dit moment zat ik zelf te denken aan 1000-1500. Mocht dit niet overeenkomen met mijn eisen dan ben ik bereid meer uit te geven. Maar dit even als indicatie.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Goede draadloze netwerk kaart(zit op zolder). SSD voor Games.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ga los zou ik zeggen met wat jij denkt dat ik nodig heb om mijn droom Game PC te krijgen!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia zou ik zeggen, Enige waar ik ervaring mee heb. Feel free om me over te halen op iets anders!
Ik ben zelf ook niet ervaren met een pc in elkaar zetten dus misschien ergens waar ik hem kant en klaar kan bestellen of krijgen?

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille PC, makkelijk schoon te maken (stof etc.)
Ik heb de neiging veel dingen tegelijk te doen. Meerdere games actief, Twitch.tv kijken, downloaden

Ga je overklokken?
Geen ervaring mee dus aan jou de keuze !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManDeJan
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-06 14:19

ManDeJan

Vaak vrolijk

Het is de bedoeling dat je eerst zelf met een voorstel komt, maar oke. Mijn enige tip voor nu is toch kijken of je een kabel door kan trekken naar je zolder, als je al geen genoegen neemt met medium/high textures snap ik niet hoe je in vrede kan gamen met het wifi op je zolder (:
verder, wat heb je al? moet hier nog een beeldscherm en andere randapparatuur bij?

[ Voor 13% gewijzigd door ManDeJan op 02-11-2014 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-07 22:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje.Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Je kunt hiervoor de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best Buy Guides.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch kan je vervolgens een mooi lijstje maken waarmee er vast een mooi systeem in elkaar te zetten is. Met die informatie kan er ook gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJWZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-03 08:56
De_Jan schreef op zondag 02 november 2014 @ 08:23:
Het is de bedoeling dat je eerst zelf met een voorstel komt, maar oke. Mijn enige tip voor nu is toch kijken of je een kabel door kan trekken naar je zolder, als je al geen genoegen neemt met medium/high textures snap ik niet hoe je in vrede kan gamen met het wifi op je zolder (:
verder, wat heb je al? moet hier nog een beeldscherm en andere randapparatuur bij?
Idd en ook nog windows ;)

Hi !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-07 10:49

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

ik denk dat je
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690K Boxed€ 212,-€ 212,-
1MSI Z97 GAMING 5€ 122,95€ 122,95
1Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5€ 339,90€ 339,90
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 69,-€ 69,-
1Corsair Obsidian 450D€ 101,95€ 101,95
1Cooler Master Nepton 280L€ 92,-€ 92,-
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 64,95€ 64,95
1Cooler Master V550 Semi-Modular€ 75,95€ 75,95
1Crucial MX100 256GB€ 92,-€ 92,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.170,70

als behoorlijke basis kunt nemen, een overklokbare i5, i7 is niet nodig. flinke waterkoeler erop om 'm op de staart te trappen mocht het over een jaar of 2 nog nodig zijn. makkelijk verwijderbare stoffilters op deze kast, en mocht je willen kun je ook nog lichtjes ed gaan toevoegen. anders kun je ook nog even bij Phanteks gaan kijken, die hebben ook erg mooie (makkelijke) kasten. een 970 is at the moment het beste bang voor de buck, alles op FHD gaat soepel, en een 980 is gewoon te duur. ook deze kan nog flink hoger qua clocks. voor de rest laat dit nog ruimte voor windows/scherm/randapparatuur

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heel erg bedankt NLBUURMAN! Hier ga ik zeker even naar kijken.

En voor de andere die gepost hebben. Als ik verstand had van pc's dan had ik zeker met een voorstel gekomen. Aangezien ik dat niet heb, heb ik zoveel mogelijk informatie gegeven als ik wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-07 22:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat is echter het beleid hier (zie ook de gequote passage hierboven). Je verwacht dat mensen moeite in jou steken, dus mag je dat zelf ook doen :). Gelukkig heeft NLBUURMAN een opzetje neergezet, doe er je voordeel mee.

[ Voor 9% gewijzigd door br00ky op 02-11-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzenaartje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-02-2018
Je zit op zolder? en wilt gebruik maken van draadloos internet? ik ga er van uit dat je router beneden staat.
Dan gaat het zelfs met een goede netwerk kaart niks worden als 'hardcore' gamer.

i7 4790k | MSI Gaming 5 | Sapp R9 290X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 02:44
Wellicht zijn powerline adapters een goeie optie voor de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou tis niet echt dat ik draadloos internet WIL gebruiken, maar meer dat ik het MOET gebruiken. Ik ga me even verdiepen in die powerline adapters !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:46
NLBUURMAN schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:39:
ik denk dat je
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690K Boxed€ 212,-€ 212,-
1MSI Z97 GAMING 5€ 122,95€ 122,95
1Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5€ 339,90€ 339,90
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 69,-€ 69,-
1Corsair Obsidian 450D€ 101,95€ 101,95
1Cooler Master Nepton 280L€ 92,-€ 92,-
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 64,95€ 64,95
1Cooler Master V550 Semi-Modular€ 75,95€ 75,95
1Crucial MX100 256GB€ 92,-€ 92,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.170,70

als behoorlijke basis kunt nemen, een overklokbare i5, i7 is niet nodig. flinke waterkoeler erop om 'm op de staart te trappen mocht het over een jaar of 2 nog nodig zijn. makkelijk verwijderbare stoffilters op deze kast, en mocht je willen kun je ook nog lichtjes ed gaan toevoegen. anders kun je ook nog even bij Phanteks gaan kijken, die hebben ook erg mooie (makkelijke) kasten. een 970 is at the moment het beste bang voor de buck, alles op FHD gaat soepel, en een 980 is gewoon te duur. ook deze kan nog flink hoger qua clocks. voor de rest laat dit nog ruimte voor windows/scherm/randapparatuur
Ik zou deze setup enkel aanraden als TS serieus wil gaan overklokken binnenkort.. anders is die i5k met die waterkoeling absoluut niet nodig.

Het geld wat daar mee onbesteed blijft, kan TS gebruiken om een kabel naar zijn zolder te trekken. :P
Pagina: 1