Hallo iedereen,
Dit is een uitbreiding van mijn vorige probleemtopic: Mijn PC = Doornroosje geworden?
Kort samengevat:
PC werkte perfect, een uur later niet meer aan. Wel twee beeps. Alle trucjes gebroepeerd, maar hielp niets. Moederbord en geheugen teruggestuurd.
Twee weken later (nu):
Ik kreeg na twee weken te horen dat het moederbord en geheugen niet compatible was en heb een ander geheugen mogen ontvangen samen met het moederbord dat het volgens hen wel gewoon deed. Nu heb ik alles weer geinstalleerd en krijg weer twee beeps en geen beeld. Ik dacht zelf dat misschien de videokaart of de voeding kaduuk is, maar dit lijkt me sterk. Ik heb nog niet alle trucjes gehad en hoop dat ik bij een vriend de videokaart kan testen, maar kunnen jullie mij helpen?
Kunnen jullie mij helpen?
Mijn PC:
Dit is een uitbreiding van mijn vorige probleemtopic: Mijn PC = Doornroosje geworden?
Kort samengevat:
PC werkte perfect, een uur later niet meer aan. Wel twee beeps. Alle trucjes gebroepeerd, maar hielp niets. Moederbord en geheugen teruggestuurd.
Twee weken later (nu):
Ik kreeg na twee weken te horen dat het moederbord en geheugen niet compatible was en heb een ander geheugen mogen ontvangen samen met het moederbord dat het volgens hen wel gewoon deed. Nu heb ik alles weer geinstalleerd en krijg weer twee beeps en geen beeld. Ik dacht zelf dat misschien de videokaart of de voeding kaduuk is, maar dit lijkt me sterk. Ik heb nog niet alle trucjes gehad en hoop dat ik bij een vriend de videokaart kan testen, maar kunnen jullie mij helpen?
Kunnen jullie mij helpen?
Mijn PC:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Aerocool GT-A Black Edition | € 55,64 | € 55,64 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,89 | € 12,89 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,70 | € 52,70 |