Ik lees het forum veel op mijn nexus tablet en het komt regelmatig voor dat als ik snel naar 'actieve topics' doorklik, ik per ongeluk op de banner klik omdat die vertraagd tevoorschijn komt. Voor mij geen enkel probleem want de popup is snel weggeklikt maar misschien wel onhandig voor tweakers omdat dit als misbruik gezien kan worden door de aanbieder van de advertentie. Dus om jullie mogelijke problemen te laten voorkomen: is hier iets aan te doen?
advertentie net boven de forum tabbladen
crisp schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:27:
Je klikt te snel of je internet is te langzaam
Er zijn de laatste tijd inderdaad weer wat vaker banners op het forum te vinden. Omdat we van tevoren niet weten of er een banner geladen wordt, en we het laden van de banners in verband met performance pas na het tonen van de content doen krijg je dus inderdaad een 'verspringing' van de content. Het alternatief zou zijn een lege plek reserveren die mogelijk niet gevuld wordt, of het renderen van de pagina op die plek laten stoppen totdat er wel of geen banner is geladen waardoor het laden van de gehele pagina seconden langer kan duren...
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
^^ Dat is dus de reden.
Normaal zou ik dit topic verplaatsen naar Stoute Bugs, want daar horen zulke meldingen thuis, maar omdat er al een topic over is, zet ik dit direct naar Bugs & Features Archief
Normaal zou ik dit topic verplaatsen naar Stoute Bugs, want daar horen zulke meldingen thuis, maar omdat er al een topic over is, zet ik dit direct naar Bugs & Features Archief
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.
![]()