Iemand ervaring met www.cmstore.eu

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyDelic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-08-2024
Hey Tweakers,

Vroeg mij af hoe legit deze site is.
Is het echt een site van Cooler Masters zelf.

Op het net en zelfs hier op tweakers kan ik er niets over vinden.

Zie alleen dat ze wel ingeschreven staan bij kvk, maar via de officiele site van Cm zie ik dus niets vermeld staan over deze webshop.

Hoop dat er mensen zijn met ervaring.

m.v.g.

Funk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals in het SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje.
Dit is iets wat je dus zelf zult moeten uitzoeken :)

Echter, als ik via coolermaster.com ga, dan kom ik op http://eu.coolermaster.com/ uit. Ik zou het dus niet vertrouwen.

Edit: ik heb intussen van een user en van de winkel zelf gehoord, en de verwijzing gaat toegevoegd worden op de Coolermaster.com homepage :) .

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 17-11-2014 15:17 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.