Het systeem waar ik naar op zoek ben valt kort te omschrijven als een "budget systeem waar wel hd video's opgekeken dient te worden (dan wel vanaf het scherm of hdbeamer) Ik ben zelf bij de budgetpc van best buy guide uitgekomen, maar heb daar nog wat vragen over. Kan je met de budgetpc uit de bestbuyguide gewoon 720 en 1080 normaal afspelen? Dat is vooral mijn vraag wat betreft de budget pc. Het systeem dat ik in gedachten heb moet aan de volgende eisen voldoen:
-hd video's afspelen (720/1080)
-relatief goedkoop (max 300 euro)
-het lieft zou het wel lang mee moeten gaan
Games hoeft het alles behalve te trekken. Video's in hoge kwaliteit is de grootste eis op video gebied denk ik. Verder wordt het een relatief standaar desktop voor in de woonkamer die iedereen kan gebruiken, maar het voornamelijk doel is als aansluiting aan de hdbeamer en op het scherm dat we al hebben.
Randapparatuur hoeft niet in de prijs te worden opgenomen, want die is in principe al aanweizg . Het is dus echt een simpele desktop, alleen de video eis is denk ik eentje waar rekening mee moet worden gehouden.
mvg
Bombalicious
-hd video's afspelen (720/1080)
-relatief goedkoop (max 300 euro)
-het lieft zou het wel lang mee moeten gaan
Games hoeft het alles behalve te trekken. Video's in hoge kwaliteit is de grootste eis op video gebied denk ik. Verder wordt het een relatief standaar desktop voor in de woonkamer die iedereen kan gebruiken, maar het voornamelijk doel is als aansluiting aan de hdbeamer en op het scherm dat we al hebben.
Randapparatuur hoeft niet in de prijs te worden opgenomen, want die is in principe al aanweizg . Het is dus echt een simpele desktop, alleen de video eis is denk ik eentje waar rekening mee moet worden gehouden.
mvg
Bombalicious