is dat zekers te weten je eerste kees mod?
volgens mij had ik namelijk al een keer eerder een kast van jouw gezien.
maar iig ziet het er goed uit, en idd benieuwd hoe het eruit ziet als hij klaar is
volgens mij had ik namelijk al een keer eerder een kast van jouw gezien.
maar iig ziet het er goed uit, en idd benieuwd hoe het eruit ziet als hij klaar is
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
las dat je eerste is dan wil ik zeker weten ook je tweede casemod zien
dat schuine zwarte was al oud maar moest nog metallic enzo maar dat logo enzo is nieuw
Mooi uitgedremeld
moet idd nog foto maken van de hele kast en de binnenkant
enne nog een xtratje
http://fulgora.ath.cx/Casemod/Vooraanzichtkasten.jpg
maar ik moet zo een op geluid reagerende neontube hebben waar kan je die i hemelsnaam kopen in nl
ik hoop vandeweek foto`s te kunnen maken maar die kast is m`n ftp enzo en mensen leechen bij me en die wil ik niet disconnecten
Owhjah de specs van de kasten
http://fulgora.ath.cx/system.html
Mooi uitgedremeld
moet idd nog foto maken van de hele kast en de binnenkant
enne nog een xtratje
http://fulgora.ath.cx/Casemod/Vooraanzichtkasten.jpg
maar ik moet zo een op geluid reagerende neontube hebben waar kan je die i hemelsnaam kopen in nl
ik hoop vandeweek foto`s te kunnen maken maar die kast is m`n ftp enzo en mensen leechen bij me en die wil ik niet disconnecten
Owhjah de specs van de kasten
http://fulgora.ath.cx/system.html
<locutus_of_borg> [topic=161103]
<locutus_of_borg> iedereen ff reagerehn !!
Nou bij deze dan..
<locutus_of_borg> iedereen ff reagerehn !!
Nou bij deze dan..
Mooi dekbed 
Owja de kast mag er ook zijn
Owja de kast mag er ook zijn
Alle proemn in n drek
HMPF logo komt zo`n beetje uit de housgeschiedenis in nederland,begonnen in Amsterdam Onder de noemer "MultiGroove"
Die hard housegekken (zoals ikke) weten wel wat ut is waarschijnlijk.
Als je Goed kijkt zij het de letters M en G aan mekaar ik heb het logo ook aan m`n ketting hangen namelijk
Het idee is Afkomstig van Marc H die na een avondje poolen zei van heej waarom maak je dat niet als raam uit je kast
---> TNX Marc
Die hard housegekken (zoals ikke) weten wel wat ut is waarschijnlijk.
Als je Goed kijkt zij het de letters M en G aan mekaar ik heb het logo ook aan m`n ketting hangen namelijk
Het idee is Afkomstig van Marc H die na een avondje poolen zei van heej waarom maak je dat niet als raam uit je kast
ziet er strak uit loc
en multigroove rullez
Ik zal eens kijken of ik zo'n lampje voor je kan fixen.. weet denk ik wel een zaakje waar het te koop is
Vraagje, misschien al eerder gesteld hier, maar kon niet vindenOp dinsdag 12 juni 2001 23:14 schreef locutus of borg het volgende:
dat schuine zwarte was al oud maar moest nog metallic enzo maar dat logo enzo is nieuw
<knip rest>
Waar kun je die RC5 stickers kopen ?
(gezien op de voorkant van je kasten)
groeten
he das een vet kastje die heb ik ook !!!
mycom kasje!
lekker veel ruimte
mycom kasje!
lekker veel ruimte
Graag gedaan 
Maarre, waar waar blijven de pics van de complete kast?
Maarre, waar waar blijven de pics van de complete kast?
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Dat ene wat je hebt uitgezaagt is mislukt man.
Waar zijn die 2 punten die in het midden horen?
PLak je die punten op je plexiglas??
Kijk maar goed naar dat model.
Het is niet erg ofzo,maar wel jammer als het zo hoort te wezen.
Hij is wel leuk gedaan voor je 1e case-mod
Waar zijn die 2 punten die in het midden horen?
PLak je die punten op je plexiglas??
Kijk maar goed naar dat model.
Het is niet erg ofzo,maar wel jammer als het zo hoort te wezen.
Hij is wel leuk gedaan voor je 1e case-mod
ziettur leuk uit. Op de 1e plaatjes lijkt het echter net alsof je er met een _grote_ haakse slijper d'r op hebt gezeten. Maar daarna ziettie d'r gelikt en
uit!
Verwijderd
Teveel Deus Ex gespeeld zekerOp dinsdag 12 juni 2001 23:23 schreef zAb het volgende:
Hahaha, met een *Multi*tool? Mwhahaha!
(no pun!)
Netjes gedaan. 
Ziet er mooi uit.
Ziet er mooi uit.
Whatever.
Servertje down?
Up ze ergens anders, op een Wanadoo server ofzo. Gaat sneller.
Ziet er indd héél netjes. Als dit je eerste is dan heb je talent
Ik heb zelfs de eer gehad om hem LIVE te zien en vast te houden 
Hij is cool
Hij is cool
Loeibaar.nl
Hey marcel! Cool gedaan man!
Ziet er top uit....Ik ga binnenkort ook eens een poging wagen maar heb momenteel het spul dr nog niet voor.
Btw.: remember me? van ICQ?
Ziet er top uit....Ik ga binnenkort ook eens een poging wagen maar heb momenteel het spul dr nog niet voor.
Btw.: remember me? van ICQ?
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Nice, locutus! Keep up the good work
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
kewl
Money for nothin' and your chicks for free
ziet er goed uit, logo zelf bedacht?
nogmaals : heel netjes gedaan
nogmaals : heel netjes gedaan
Verwijderd
Ik vind het niet zo mooi als ik heel eerlijk mag zijn. Of mag ik dat nu ook al weer niet zeggen. 
Keep on trying zouk zeggen.
Als je het beter kan mag je het komen doen Zouk zo zeggenOp woensdag 13 juni 2001 15:49 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Ik vind het niet zo mooi als ik heel eerlijk mag zijn. Of mag ik dat nu ook al weer niet zeggen.
het is beter gelukt dan je zou denken met dat logo maa5r jah je ziet het ook helaas niet van duchtbij als je dat wel zou doen zou je wel anders piepen.
Kijk hier kan ik nou van kwijlen, een echte multigroove fan
)))
Rotan huis roelt gewoon de pan uit hehe, hope dat volgend jaar multi weer party heeft met koninginnedag, anders ffies kijke wanneer er een normale party is! ook mooie mod trouwes!
Rotan huis roelt gewoon de pan uit hehe, hope dat volgend jaar multi weer party heeft met koninginnedag, anders ffies kijke wanneer er een normale party is! ook mooie mod trouwes!
Verwijderd
Luister, jij doet een posting waarop jij dus reacties kunt verwachten. Zowel positieve als negatieve. Ik vind het helemaal nix (kan ook komen dat ik case-modding zowiezo al tijdverspilling vind). Ik kan het niet beter, en zal ook geen poging wagen in die richting, maar doe eens volwassen en accepteer ook eens negatieve geluiden.Op woensdag 13 juni 2001 16:32 schreef locutus of borg het volgende:
[..]
Als je het beter kan mag je het komen doen Zouk zo zeggen
het is beter gelukt dan je zou denken met dat logo maa5r jah je ziet het ook helaas niet van duchtbij als je dat wel zou doen zou je wel anders piepen.
B.t.w. ik piep niet, daar heb ik een muis voor.
Ah nu doettie het wel.
Mooi gedaan, alhoewel je het een en ander nog wel af mag werken zo te zien
ZoalsOp woensdag 13 juni 2001 16:47 schreef Phreak het volgende:
Ah nu doettie het wel.
ik dacht dat ik klaar was
Heu, d'r ging nog een lampie in tochOp woensdag 13 juni 2001 16:57 schreef locutus of borg het volgende:
ik dacht dat ik klaar was
Loeibaar.nl
Koele mod locu, khad em nog niet af gezien
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
mjah oke iemand zei me dat conrad ze had NOT dus heb nog gebeld zellufs dus moet ff geduld hebben maar in ieder geval is de kast klaarOp woensdag 13 juni 2001 17:03 schreef Arjan B het volgende:
[..]
Heu, d'r ging nog een lampie in toch
kan alleen niet offline nu ftp draait 24/7 en heb nogal wat klanten
gaat wel goed komen
Ohh jaaaah wanadoo snel sureOp woensdag 13 juni 2001 13:19 schreef Phreak het volgende:
Servertje down?
Niet boos worden! Zei alleeen wat me opviel. Ennuh, ik post mijn eigen mod (mijn allereerste) wel zodra ik een camera heb. Mag je ook zeggen wat je van mijn mod vind. Friends??Op woensdag 13 juni 2001 16:36 schreef locutus of borg het volgende:
[..]
Vakmanschap is meesterschap *snif**snif* t riekt hier naar eigendunk![]()
![]()
![]()
Tuurlijk nom prblemoOp woensdag 13 juni 2001 19:49 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Niet boos worden! Zei alleeen wat me opviel. Ennuh, ik post mijn eigen mod (mijn allereerste) wel zodra ik een camera heb. Mag je ook zeggen wat je van mijn mod vind. Friends??
maar ik maakte een grapje vakmanschap..... bedoelde ik mezelf mee vandaar
Uhm, is multigroove logo? dus niet zelf bedacht?Op donderdag 14 juni 2001 10:32 schreef Shabby het volgende:
Mooi.
Logo zelf bed8?
Wat is het met de mensen tegenwoordig, schandalig als je Multigroove niet kent!
Foei Shabby
ZIet er best wel kewl uit. 
Netjes gedaan.
Netjes gedaan.
Naja wel aardig ja maar wat ik nog zoek is van dat kneedbare spul wat netjes te verwerken is niet van die zut die er na een tijd afbrokkelt
die ide kabels staan zo strak als een pianosnaar dus die kank niet pellen 
en die opgevouwen kabel is een scsi kabel daar ga ik niet eens aan beginnen
en die opgevouwen kabel is een scsi kabel daar ga ik niet eens aan beginnen
Pagina: 1