Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met bekabelde verbinding

Pagina: 1
Acties:

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik heb een vreemd probeem. mjn webpagina's laden vaak niet goed met bekabelde verbinding.vaak kan er geen verbinding worden gemaakt, plaatjes laden ook niet altijd goed. met wifi werkt het dan wel weer goed ! hoe zou dit komen ? de kabel is verder niet beschadigd.

Verwijderd

Zonder compleet verhaal van je netwerk topologie e.d. blijft het gissen.

• Farabi
  • Niet online
hoe bedoel je ? ik ben er allemaal niet in thuis.

Verwijderd

Kijk bijvoorbeeld eens hier Webpagina's laden niet ongeacht volledig toegang tot interne welke informatie er zoal benodigd is.

Tevens een goede tip in dat topic;
Room42 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:39:

Klik nog even "Verbindingsproblemen vaststellen" in Internet Explorer. Die doet namelijk al meer diagnostiek dan jij tot nu toe toont:

- Ping gateway [check]
- Ping internet adres [check]
- Test de DNS-server
- Test met een andere DNS-server

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 20:14 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Zoals al gezegd mag je wel iets meer info geven. Wat heb je al geprobeerd en waar loop je precies tegenaan? Je topicstart geeft nu wel heel weinig info.

Werkt de kabel wel met (bv) een laptop of andere pc? Heb je al eens de drivers gechecked/geupdated om maar eens wat te noemen.

Iets meer info graag, want anders wordt het wel een hele blinde gok wat het zou kunnen zijn.

• Farabi
  • Niet online
ik heb deze probleem al maanden. ik heb vandaag mijn pc geformatteerd. maar het probleem zet zich voort.
ik heb alleen bekabelde verbinding met mijn decoder/satteliet en daar werkt alles goed. met mijn laptop loop ik ook tegen hetzelfde probleem.

ik heb de provider gebeld, ze konden geen problemen vinden. daarna hebben ze een monteur gestuurd, die heeft een kabeltje gefixt ergens (ik was niet thuis). maar het probleem was niet opgelost. daarna stuurde de provider mij een nieuwe modem. maar alsnog blijft het probleem doorgaan. ik denk dat het software matig is.

met windows 7 had ik deze problemen niet vorig jaar. Nu heb ik 8.1

ik heb net de link bekeken van fridgeman. maar ik weet niet hoe ik die dns getallen moet veranderen. ik wil straks niet alles naar de klote helpen. ik heb er niet veel verstand van.

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 31-10-2014 00:15 ]

Verwijderd

lennox-06 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:34:
Ik heb een vreemd probeem. mjn webpagina's laden vaak niet goed met bekabelde verbinding.
lennox-06 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:01:
ik heb alleen bekabelde verbinding met mijn decoder/satteliet en daar werkt alles goed.
Dus je hebt alleen een bekabelde verbinding met je satelliet decoder en de rest van je netwerk is draadloos.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 05:49 ]

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-11 07:40
Wauw, wat een vage Topicstart.

Heel stom misschien maar omdat je zo weinig informatie geeft, denk ik na het lezen direct aan een slechte netwerkkabel of een of andere interventie op je kabel (ligt deze misschien tegen andere kabel(s) aan?)

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Al een andere driver (misschien een nieuwere, of juist de standaard driver van Windows) voor je netwerkkaart geprobeerd? :)

Goedkoop bellen via VoIP

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

lennox-06 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:01:
ik heb deze probleem al maanden. ik heb vandaag mijn pc geformatteerd. maar het probleem zet zich voort.
ik heb alleen bekabelde verbinding met mijn decoder/satteliet en daar werkt alles goed. met mijn laptop loop ik ook tegen hetzelfde probleem.

ik heb de provider gebeld, ze konden geen problemen vinden. daarna hebben ze een monteur gestuurd, die heeft een kabeltje gefixt ergens (ik was niet thuis). maar het probleem was niet opgelost. daarna stuurde de provider mij een nieuwe modem. maar alsnog blijft het probleem doorgaan. ik denk dat het software matig is.

met windows 7 had ik deze problemen niet vorig jaar. Nu heb ik 8.1

ik heb net de link bekeken van fridgeman. maar ik weet niet hoe ik die dns getallen moet veranderen. ik wil straks niet alles naar de klote helpen. ik heb er niet veel verstand van.
Je hebt dus nu 2 keuzes, jezelf verdiepen in wat er gevraagd wordt óf externe betaalde hulp inroepen.
We zijn hier geen helpdesk die 3000 vragen gaat stellen.

• Farabi
  • Niet online
Ik heb een bekabelde verbinding met mijn pc en decoder. De rest werkt met wifi. Ik zal even een driver zoeken voor mn netwerkkaart. Mensionxl de kabel ligt wel tegen andere kabels aan in een kabelgoot

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nou dan test je even met een andere kabel die je ter plekke op je decoder aansluit en dan even in je laptop plugt.

• Farabi
  • Niet online
ik heb gisteren windows 7 geinstalleerd op mijn pc en laptop. ik heb bijna een dag ermee gesurfd wifi+kabel. helemaal geen problemen gehad.

ik heb weer windows 8.1 erop zitten (laptop+pc). alles geinstalleerd drivers enz. en het gebeurt weer. ik denk echt dat het een windows 8 issue is. moet ik ergens instellingen wijzigen ?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Dan lijkt het meer een driver (stuurprogramma) probleem.

Sowieso is dit meer iets voor Netwerken :) Dus ik verplaats het topic even.
Pagina: 1