Ik val meteen met de deur in huis.
Mijn laptop is ruk en ik heb geen 600 euro klaar liggen om een nieuwe te kopen
Nee even serieus: Ik loop de laatste paar weken tegen het volgende probleem aan.
Wij hebben na veel gezeik met UPC ons internet terug op de Horizon Mediabox laten zetten omdat de bijgeleverde router (dat technicolor geval) Action waardig was en gewoon ruk is
)
Nu loop ik tegen het euvel aan dat mijn laptop geen webpagina's laad. Dit gebeurt met verschillende webbrowsers:

Ik gebruik als standaard browser: Google Chrome versie: 38.0.2125.104 M
Nu heb ik de volgende dingen geprobeerd:
- CCleaner: cache, cookies, tijdelijke bestanden en wachtwoorden deleten
- Internet opties resetten
- Horizon Box resetten
- Wifi Adapter laptop resetten
- Laatste drivers geinstalleerd
Niks werkt.
Het gebeurt eigenlijk met frequente mate en met alle webpagina's en zo langzamerhand komt het mijn neus uit.
Nu is het zo dat ik ook een ander probleem heb:
Als mijn laptop na een poosje in slaapstand weer aangaat dan gebeurt hetzelfde maar dan met heel internet. Ik heb volledig internet maar webpagina's openen niet, dropbox verbind niet, Utorrent verbind niet en windows updates doet het niet. Na het aan/uitzetten van of de router of mijn wifi verbinding is er geen verandering en het enige wat helpt is een volledige restart.
Iemand met meer kennis die kan helpen?
Ik weet het niet meer
Mijn laptop is ruk en ik heb geen 600 euro klaar liggen om een nieuwe te kopen
Nee even serieus: Ik loop de laatste paar weken tegen het volgende probleem aan.
Wij hebben na veel gezeik met UPC ons internet terug op de Horizon Mediabox laten zetten omdat de bijgeleverde router (dat technicolor geval) Action waardig was en gewoon ruk is
Nu loop ik tegen het euvel aan dat mijn laptop geen webpagina's laad. Dit gebeurt met verschillende webbrowsers:

Ik gebruik als standaard browser: Google Chrome versie: 38.0.2125.104 M
Nu heb ik de volgende dingen geprobeerd:
- CCleaner: cache, cookies, tijdelijke bestanden en wachtwoorden deleten
- Internet opties resetten
- Horizon Box resetten
- Wifi Adapter laptop resetten
- Laatste drivers geinstalleerd
Niks werkt.
Het gebeurt eigenlijk met frequente mate en met alle webpagina's en zo langzamerhand komt het mijn neus uit.
Nu is het zo dat ik ook een ander probleem heb:
Als mijn laptop na een poosje in slaapstand weer aangaat dan gebeurt hetzelfde maar dan met heel internet. Ik heb volledig internet maar webpagina's openen niet, dropbox verbind niet, Utorrent verbind niet en windows updates doet het niet. Na het aan/uitzetten van of de router of mijn wifi verbinding is er geen verandering en het enige wat helpt is een volledige restart.
Iemand met meer kennis die kan helpen?
Ik weet het niet meer