Aangezien mijn Onkyo tx-nr509 kapot is gegaan en ik hier geen garantie meer op heb, ben ik opzoek naar een nieuwe A/V receiver om mijn Jamo s608 speakers aan te sturen. Ik zal in eerste instantie een 3.0 opstelling hanteren (twee fronts en een centerspeaker). De "subwoofers" in de fronts bieden in mijn ogen (oren) genoeg bass. Dit kan in de toekomst uiteraard veranderen
De volgende apparaten zal ik erop aan gaan sluiten:
- Samsung LE46C750 (ARC werkte niet i.c.m. de Onyko, hopelijk wel bij de nieuwe receiver).
- ACRyan media player.
- PS3.
- iPhone/iPad via Airplay.
- Synology NAS.
De receiver moet aan de volgende eisen voldoen:
- Laag of middelhoog model (afmetingen meubel. LxBxH: 45x44x17,5)
- Moet netwerkfuncties als spotify connect, internetradio, airplay en DLNA ondersteunen.
- 5.1.
- Het liefst zo snel mogelijk menu.
- Het liefst werkende ARC.
- Max 350-,.
De volgende modellen heb ik zelf gevonden, ik heb alleen geen idee wat nou de beste keuze is (afgezien van het uiterlijk).
- Marantz nr1504
- Pioneer VSX-S510
Uiterlijk van deze twee modellen spreekt me erg aan.
- Denon AVR-X1000
Deze is 15,1cm hoog, ofwel 2,4 speling. Is dit genoeg? Minpunt is dat deze geen spotify connect ondersteunt.
-Yamaha RX-V475
Deze is nog hoger, 16,1cm. Lijkt me niet verstandig m.b.t. warmteontwikkeling? Pluspunt is de prijs.
Op dit moment neig ik naar de nr1504 of de vsx-s510 maar misschien zijn er modellen die ik over het hoofd zie. Ik hoor graag aanbevelingen en ervaringen m.b.t. mijn eisen. Thanks!
De volgende apparaten zal ik erop aan gaan sluiten:
- Samsung LE46C750 (ARC werkte niet i.c.m. de Onyko, hopelijk wel bij de nieuwe receiver).
- ACRyan media player.
- PS3.
- iPhone/iPad via Airplay.
- Synology NAS.
De receiver moet aan de volgende eisen voldoen:
- Laag of middelhoog model (afmetingen meubel. LxBxH: 45x44x17,5)
- Moet netwerkfuncties als spotify connect, internetradio, airplay en DLNA ondersteunen.
- 5.1.
- Het liefst zo snel mogelijk menu.
- Het liefst werkende ARC.
- Max 350-,.
De volgende modellen heb ik zelf gevonden, ik heb alleen geen idee wat nou de beste keuze is (afgezien van het uiterlijk).
- Marantz nr1504
- Pioneer VSX-S510
Uiterlijk van deze twee modellen spreekt me erg aan.
- Denon AVR-X1000
Deze is 15,1cm hoog, ofwel 2,4 speling. Is dit genoeg? Minpunt is dat deze geen spotify connect ondersteunt.
-Yamaha RX-V475
Deze is nog hoger, 16,1cm. Lijkt me niet verstandig m.b.t. warmteontwikkeling? Pluspunt is de prijs.
Op dit moment neig ik naar de nr1504 of de vsx-s510 maar misschien zijn er modellen die ik over het hoofd zie. Ik hoor graag aanbevelingen en ervaringen m.b.t. mijn eisen. Thanks!