Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Welke reciever +/- 300 euro

Pagina: 1
Acties:

• RalphZ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12-2020
Hoi allemaal,

Ik ben van plan eens iets nieuws te gaan kopen! Mijn huidige versterker doet het nog prima, maar na 15 jaar wil ik weleens iets anders.

Mijn budget is ongeveer 300 euro. Ik heb een cd-speler die ik erop aan wil sluiten (tulp of optisch), een dvd-speler (tulp of coaxial), een UPC-horizon box (HDMI en netwerkkabel) en het geluid van de TV (die vanwege een Chromecast die in de extra hdmi-aansluiting zit met tulpstekkers op de reciever moet).
Er worden simpelweg 2 speakers aangesloten.
edit: volgens mij kan ik én de UPC Horizonbox én de Chromecast-dongel in de reciever doen en dan via hdmi out naar de TV. Klopt dat?

Uiteraard moet het apparaat voorzien zijn van Internetradio, moet ik Spotify of eventueel Deezer erop kunnen beluisteren en er moet (geen harde eis) gestreamd kunnen worden vanaf mijn laptop. Dat laatste zou ook met een USb-stick opgelost kunnen worden ivm gedownloade muziek.

Ik heb zelf een Windowsphone, waarop de Denon/Marantz app goed werkt, maar er ligt hier ook een Android-apparaat (Galaxy tab2).

Wat heb ik zelf op het oog?

pricewatch: Onkyo TX-NR535 Zwart

pricewatch: Marantz NR1504 zwart

pricewatch: Denon AVR-X1000

pricewatch: Yamaha RX-V475 (zwart)

pricewatch: Pioneer VSX-529-K (nergens gebruikersreviews te vinden...)

Ik denk dat ze elkaar weinig ontlopen, en misschien zie ik nog andere apparaten over het hoofd. Ik neig naar de Onkyo vanwege de vele aansluitmogelijkheden. Wie geeft mij een duwtje in de goede richting? Bedankt alvast!

[ Voor 9% gewijzigd door RalphZ op 31-10-2014 09:27 ]

• RalphZ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12-2020
Okee, het is de Denon geworden, vooral vanwege de prijs.
http://www.modern.nl/nl/t...er/denon/avr-x1000/p49177