Hallo allemaal. Ik wil graag binnenkort een iMac kopen. Een schermgrootte van 21.5'' is groot genoeg en hier is dan ook de keus op gevallen. Nu zit ik even te dubben welke uitvoering ik moet nemen; de 1.4 GHz of de 2.7 GHz. De iMac zal hoofdzakelijk gebruikt worden om op internet te surfen, tekstverwerking als maken brochures met foto's, verslagen voor werk, voetbal live kijken via streams en voor mijn hobby als amateurfotograaf waarbij ik veel foto's op de memory card laat staan en alleen de naar mijn mening top foto's in het geheugen van de iMac zal zetten om iets mee te kunnen doen als delen of lichtelijk bewerken.
Ik heb gezocht maar kom er niet zo 123 uit. De 2.7 zal vast beter zijn, maar kan iemand met kennis van iMac me vertellen wat wijsheid is? Alvast mijn hartelijke dank voor eventuele hulp.
edit: Mijn vrouw die ook veel gebruik zal gaan maken van de iMac is zeer ongeduldig. De iMac zal dus snel moeten werken en verwerken om niet uitgescholden te worden.
Ik heb gezocht maar kom er niet zo 123 uit. De 2.7 zal vast beter zijn, maar kan iemand met kennis van iMac me vertellen wat wijsheid is? Alvast mijn hartelijke dank voor eventuele hulp.
edit: Mijn vrouw die ook veel gebruik zal gaan maken van de iMac is zeer ongeduldig. De iMac zal dus snel moeten werken en verwerken om niet uitgescholden te worden.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 15:33 ]