In de pricewatch kun je nu bij laptops ook filteren op no_cpu of juist op geen no_cpu. Ik denk dat een devver hiermee aan het testen is geweest en het is vergeten weer weg te halen?
Of het nu een test is of niet, ik concludeer dat de test is geslaagd want de functie werkt goed!
Het is wel volledig equivalent aan het filteren op geen van de CPU-series of juist op alle CPU-series. Scheelt wel een hoop klikken!
Ik kan me ook nog voorstellen dat deze functie handig is om bijvoorbeeld Broadwell-laptops waarvan de processor nog niet in het systeem is verwerkt te spotten. Om deze te vinden heb ik vorige week bovenstaand "geen van de CPU-series" filter gebruikt. Als je nu de no_cpu knop aandrukt kun je in één keer zien welke laptops er misschien ook wel een nieuwe processor aan boord hebben.
Ik vind het dus eigenlijk wel een goede feature!
Maar volgens mij was het toch niet de bedoeling dat die er zo bij zou komen te staan.
Jerry
Of het nu een test is of niet, ik concludeer dat de test is geslaagd want de functie werkt goed!
Ik kan me ook nog voorstellen dat deze functie handig is om bijvoorbeeld Broadwell-laptops waarvan de processor nog niet in het systeem is verwerkt te spotten. Om deze te vinden heb ik vorige week bovenstaand "geen van de CPU-series" filter gebruikt. Als je nu de no_cpu knop aandrukt kun je in één keer zien welke laptops er misschien ook wel een nieuwe processor aan boord hebben.
Ik vind het dus eigenlijk wel een goede feature!
Jerry