"no_cpu" filter bij laptops

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 19:59
In de pricewatch kun je nu bij laptops ook filteren op no_cpu of juist op geen no_cpu. Ik denk dat een devver hiermee aan het testen is geweest en het is vergeten weer weg te halen? :9

Of het nu een test is of niet, ik concludeer dat de test is geslaagd want de functie werkt goed! :) Het is wel volledig equivalent aan het filteren op geen van de CPU-series of juist op alle CPU-series. Scheelt wel een hoop klikken!

Ik kan me ook nog voorstellen dat deze functie handig is om bijvoorbeeld Broadwell-laptops waarvan de processor nog niet in het systeem is verwerkt te spotten. Om deze te vinden heb ik vorige week bovenstaand "geen van de CPU-series" filter gebruikt. Als je nu de no_cpu knop aandrukt kun je in één keer zien welke laptops er misschien ook wel een nieuwe processor aan boord hebben.

Ik vind het dus eigenlijk wel een goede feature! O+ Maar volgens mij was het toch niet de bedoeling dat die er zo bij zou komen te staan.

Jerry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Jerrythafast schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:16:
[...]
Ik kan me ook nog voorstellen dat deze functie handig is om bijvoorbeeld Broadwell-laptops waarvan de processor nog niet in het systeem is verwerkt te spotten. Om deze te vinden heb ik vorige week bovenstaand "geen van de CPU-series" filter gebruikt. Als je nu de no_cpu knop aandrukt kun je in één keer zien welke laptops er misschien ook wel een nieuwe processor aan boord hebben.
Exact die reden! Helaas is daar verder niets uitgekomen qua Core M cpu's, de laptops die je nu nog tegenkomt zonder ingestelde processor, zijn meer bedoeld als placeholders vanwege bijvoorbeeld een nieuwsbericht. Het blijft dus voorlopig bij de twee laptops die je eerder meldde. Wel heb ik mijn collega die de laptops verwerkt gevraagd om extra op te letten op deze CPU's.

Ja, het is een bug dat ik deze tijdelijke specificatie niet kan verwijderen, maar ik ben daarna vergeten om simpelweg het filter uit te schakelen, wat ik straks zal doen. En wie weet, komt'ie over een paar maanden weer (tijdelijk) terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 19:59
Hihi, ik had al zo'n vermoeden dat het daarmee te maken had :D Zie dat het filter nu weer foetsie is. Betekent wel weer steeds al die CPU-series aandrukken...

... hoewel, ik weet nu dat dat dus al door iemand in de gaten wordt gehouden! Druk ik voortaan weer rustig op Broadwell om te kijken of er al een nieuwe in staat :p