Toevoegen Broadwell-opties in laptopspecificaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 19:59
Lieve Tweakers,

Ik heb vanavond twee Broadwell laptops in de Pricewatch "ontdekt". Ik ben natuurlijk erg blij met die ontdekking, want hè hè eindelijk ze gaan komen hoor..!

Maar ehm goed. Het vinden van laptops met Broadwell Core M series processors is nog tamelijk lastig (lees: zonder extra bron volstrekt onmogelijk) op Tweakers omdat de nieuwe processormodellen nog niet in de Pricewatch staan. Bij de genoemde laptops staat momenteel gewoonweg geen processor aangegeven. Ik zou het graag aanpassen via de link 'Verbeter productgegevens', maar helaas staat de benodigde Core M 5Y10 ook daar nog niet in het lijstje.

Het zou fijn zijn als de nieuwe modellen kunnen worden toegevoegd, zodat we er straks ook op kunnen filteren om te zien of het aanbod al verder is gegroeid :9~

Gegroet,
Jerry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nice finds! Toevallig vroeg ik mij dat pas geleden af, toen ik de specificatie voor CPU Architectuur aan het updaten was voor Broadwell. Ik ga mijn collega die zich met de laptops bij ons bemoeit vragen of hij er nog meer kan vinden :) Deze twee heb ik alvast geupdate.

Mocht je er nog meer tegenkomen, kan je deze gerust melden via het meldpunt. Als je een processor (of een andere optie) mist, kan je dit aangeven in het Opmerkingen-veld. :)