Moederbord-tray geen opening voor backplate, zagen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Hoi modders,

Mijn case heeft geen opening voor een koelblok-backplate in de moederbord-tray onder de processor. Nu is de backplate te hoog en past het moederbord niet in de case als de backplate er op zit.

Zijn er tweakers die dan gaan zagen, of kun je dat beter niet doen(steun voor het moederbord)?

Ik heb gezocht op zagen in het casemodding forum.

Hulp/advies nodig om MOOI gaten te zagen/dremelen voor rads.

dremel/decoupeer zaag?

-decoupeerzaag met ijzerzaagje, merk Piranha
-afplakken met plakband tegen krassen
-dremel, type 426 schijfjes

Groeten,

Marc.

Edit: dunnere backplate gezocht, nog te dik.
Edit: @2fat2walk: of er reden is het niet te doen. Te weinig steun voor het moederbord?
en in Groningen: daar heb ik wel wat euro's voor, plaats ik wel een v&a.
Edit: @Ramoonster bedankt voor de tip van het u-profieltje :)

[ Voor 58% gewijzigd door Marc050 op 29-10-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of er tweakers zijn die gaan zagen wanneer jij geen gat in je mobo-tray hebt? _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:49
Kan je prima zelf doen met een dremel of een decoupeerzaag, als je eerst een gaatje boort iig.
Daarna netjes de randejs afwerken, misschien met een rubberen u-profieltje afwerken, maar dan si het ook helemaal prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Die keuze is geheel aan jezelf. Ik vind niet dat er vaste regels zijn voor dat gat in de mobo tray. Maar wanneer je al een paar keer de koeler er af hebt gehaald en het hele mobo er uit hebt moeten halen, is het ineens toch wel makkelijk wannneer er een gat in de tray zit waardoor je direct bij de bevestiging van de koeler kan. ;)

Zolang je geen bevestigingspunten voor het mobo weg hoeft te halen, lijkt het me ook niet dat het veel invloed heeft op de stevigheid.

[ Voor 17% gewijzigd door Phaerion op 01-11-2014 20:22 ]

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P