Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk internetten, beetje videobewerking (hobby), photoshop (hobby) en af en toe een niet grafisch zwaar spelletje
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 600-800 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart is denk ik niet persé nodig, grafische chips van tegenwoordig kunnen het gebruik van photoshop op hobby basis prima aan. SSD is een pré aangezien ik het liefst alles in een seconde op mijn beeld zie verschijnen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet retesnel zijn, voor wat ik ermee doe. Stilte is ook een pré
Wat heb je zelf al gezien?
Ik heb zelf de volgende desktop al gezien, mijn vraag is echter... wat maakt deze combi zo "goedkoop" het lijkt op een beestachtig systeempje. Wat zie ik over 't hoofd? Ik weet dat ik er zelf nog een SSD in moet prikken
http://www.paradigit.nl/l...767/80030568/details.aspx systeem is ook te koop bij Bobshop.nl voor € 629,00
Onderstaand lijstje gebaseerd op de BBG-September 2014 heb ik de videokaart uitgehaald. Dan wordt het toch ineens wel interessant om het systeem zelf te fabriceren. Vraag is echter, voldoet dit systeem aan de wensen?
Voornamelijk internetten, beetje videobewerking (hobby), photoshop (hobby) en af en toe een niet grafisch zwaar spelletje
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 600-800 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart is denk ik niet persé nodig, grafische chips van tegenwoordig kunnen het gebruik van photoshop op hobby basis prima aan. SSD is een pré aangezien ik het liefst alles in een seconde op mijn beeld zie verschijnen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet retesnel zijn, voor wat ik ermee doe. Stilte is ook een pré
Wat heb je zelf al gezien?
Ik heb zelf de volgende desktop al gezien, mijn vraag is echter... wat maakt deze combi zo "goedkoop" het lijkt op een beestachtig systeempje. Wat zie ik over 't hoofd? Ik weet dat ik er zelf nog een SSD in moet prikken
Onderstaand lijstje gebaseerd op de BBG-September 2014 heb ik de videokaart uitgehaald. Dan wordt het toch ineens wel interessant om het systeem zelf te fabriceren. Vraag is echter, voldoet dit systeem aan de wensen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,90 | € 158,90 |
| 1 | MSI H97M-E35 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,03 | € 52,03 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 512,83 | |
[ Voor 58% gewijzigd door Trackerfire op 29-10-2014 15:34 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output