Beste tweakers,
Ik mag voor een klant een I5 videobewerkingssysteem gaan samenstellen. Overlokken gaat er niet mee gebeuren en videobewerking gebeurd met Pinnacle.
Componentenprijs op basis van best buy principe dus prijs kwaliteit. I5 is misschien overkill maar de klant wil het graag.
Eisen en wensen zijn alsvolgt:
Hierbij ontbreekt nog een firewire kaart.
Wat ik begrepen heb uit een vorig topic is dat videobewerking prima en heel snel kan via quick sync echter weet ik hier weinig van en kan er weinig duidelijke info over vinden. Ik hoop op een goed advies.
Wat Ik nog wilde weten is:
Is quick sync zo snel als ik denk of is een losse vidoekaart sneller? (dan heb ik de link van hardware.info verkeerd begrepen)
is een SSHD schijf in dit geval nuttig en wat is anders een snelle data schijf
Veder ben ik niet heel zeker over het moederbord.
Ik mag voor een klant een I5 videobewerkingssysteem gaan samenstellen. Overlokken gaat er niet mee gebeuren en videobewerking gebeurd met Pinnacle.
Componentenprijs op basis van best buy principe dus prijs kwaliteit. I5 is misschien overkill maar de klant wil het graag.
Eisen en wensen zijn alsvolgt:
- Moederbord met firewire of met firewire uitbreiding + firewirekaart (beide types)
- Ssd (crucial)
- Snelle data schijf
- Aansluitmogelijkheid voor 2 schermen
- 8 GB geheugen
- Windows7
- Antec three hundred 2
Hierbij ontbreekt nog een firewire kaart.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 176,90 | € 176,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Seagate Desktop SSHD Kit, 2TB | € 106,42 | € 106,42 |
| 1 | Antec Three Hundred Two | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 72,60 | € 72,60 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,40 | € 12,40 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 59,75 | € 59,75 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 710,97 | |
Wat ik begrepen heb uit een vorig topic is dat videobewerking prima en heel snel kan via quick sync echter weet ik hier weinig van en kan er weinig duidelijke info over vinden. Ik hoop op een goed advies.
Wat Ik nog wilde weten is:
Is quick sync zo snel als ik denk of is een losse vidoekaart sneller? (dan heb ik de link van hardware.info verkeerd begrepen)
is een SSHD schijf in dit geval nuttig en wat is anders een snelle data schijf
Veder ben ik niet heel zeker over het moederbord.
[ Voor 21% gewijzigd door piethoogland op 30-10-2014 19:18 ]