Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung UE40H6700 / UE40H6670 ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen algemeen Samsung TV topic gevonden net als Sony en LG wel hebben? Of ik ben heel scheel :P mocht het zo zijn dat er wel een topic bestaat, excuus!

Anyway. Mijn oude tv is al een tijdje bezig met kapot gaan. En nu, na een korte opleving van 2 maanden ofzo, is het dan zover. Nu heb ik in de zomer al een beetje rondgekeken en toen kwam ik uit bij de Sony KDL-42W828. Maar nu ik dan echt een nieuwe tv moet ben ik even verder gaan kijken en toen kwam ik op deze 2 modellen van Samsung: UE40H6700 & UE40H6670.

Ik heb wat reviews gelezen en die waren positief, maar ik kwam ook tegen in een review dat ze geen verschil konden ontdekken tussen de 2?

Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die toevallig zo'n tv thuis hebben staan? En wat zijn de ervaringen?

Alvast bedankt!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:06:
Ik heb geen algemeen Samsung TV topic gevonden net als Sony en LG wel hebben? Of ik ben heel scheel :P mocht het zo zijn dat er wel een topic bestaat, excuus!
Toch verkeerd gekeken. :+ Hier is een topic rondom alle 2014 modellen. Er staan ook nog wel wat 2013 modellen in de winkels, daar is natuurlijk ook een topic over.

Verder nog een schopje naar CEA omdat je eigenlijk op zoek ben naar aankoopadvies.

Verwijderd

Topicstarter
S1NN3D schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:25:
[...]

Toch verkeerd gekeken. :+ Hier is een topic rondom alle 2014 modellen. Er staan ook nog wel wat 2013 modellen in de winkels, daar is natuurlijk ook een topic over.

Verder nog een schopje naar CEA omdat je eigenlijk op zoek ben naar aankoopadvies.
Pardon! Ik had de search gebruikt maar die vond niets specifieks :) Dat algemene Samsung topic is voor de UHD modellen, tenminste dat staat in de titel, vandaar dat ik de vraag daar niet gesteld heb, deze modellen zijn gewoon LED

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 09:32 . Reden: topic van samsung is van uhd modellen en niet algemeen zoals eerst aangenomen ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Klopt maar binnen dit topic komen ook de Full-HD modellen aan bod.

Verwijderd

Topicstarter
O ok, dan post ik het daar ook wel :) thanks!