Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[iAlgemeen; surfen, office, etc. Maar ook videobewerken. Welk pakket is nog niet duidelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1050,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een kast en een beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou mooi zij als het ding niet al te veel herrie maakt
Ga je overklokken?
Is niet de bedoeling
Verder
Ik heb nu veel geheugen in het systeem bedacht. Diverse sites geven aan dat meer=beter. Ook lees ik op diverse sites dat een duurdere GPU niet meer zoveel toevoegt en zeker niet wat het verschil in prijs doet vermoeden.
Ik zou ook voor 16gb ipv 32 gb kunnen gaan en van dat geld een extra SSD kunnen kopen en die als scratch disk kunnen gebruiken. Maar ik heb niet echt kunnen vinden hoeveel de snelheidswinst dan zou zijn.
Het systeem moet eigenlijk af zijn. Moet er zo een paar jaar mee vooruit kunnen.
[iAlgemeen; surfen, office, etc. Maar ook videobewerken. Welk pakket is nog niet duidelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1050,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een kast en een beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 304,90 | € 304,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97P-D3 | € 71,- | € 71,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 2GB | € 195,50 | € 195,50 |
| 1 | WD Green WD20EZRX | € 71,49 | € 71,49 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ32GX3M4A1600C10 | € 272,25 | € 272,25 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,03 | € 52,03 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,70 | € 91,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.058,87 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou mooi zij als het ding niet al te veel herrie maakt
Ga je overklokken?
Is niet de bedoeling
Verder
Ik heb nu veel geheugen in het systeem bedacht. Diverse sites geven aan dat meer=beter. Ook lees ik op diverse sites dat een duurdere GPU niet meer zoveel toevoegt en zeker niet wat het verschil in prijs doet vermoeden.
Ik zou ook voor 16gb ipv 32 gb kunnen gaan en van dat geld een extra SSD kunnen kopen en die als scratch disk kunnen gebruiken. Maar ik heb niet echt kunnen vinden hoeveel de snelheidswinst dan zou zijn.
Het systeem moet eigenlijk af zijn. Moet er zo een paar jaar mee vooruit kunnen.
Ja ik heb ook een computer.