Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Soundbar met subwoofer

Wat is je budget?
Ik wil er maximaal 300 euro uitgeven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de Soundbar gebruiken om de geluid kwaliteit te verbeteren van mijn TV Samsung UE32C6700. De bas en bepaalde klanken klinken totaal niet mooi met muziek en films. het liefste bedien ik mijn TV en soundbar met 1 afstandsbediening

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik de Samsung HW-H450 gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
- Hebben jullie misschien nog andere ideeen voor een soundbar? Ik wil echt een soundbar.
- Maakt het uit als ik soundbar koppel met optische kabel of HDMI?
- Wat is verschil in de watt tussen de soundbars? Ik heb helemaal geen ervaring met speakers
- Als een soundbar een 2.1 speaker heeft is dan zo dat er twee speakers in de bar zitten en bij 5.1 vijf speakers in de bar zitten?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Welkom op het forum. Er komen regelmatig adviestopics voorbij waarin ook een soundbar overwogen wordt, hierbij een lijstje wat er in 2014 aan topics voorbij is gekomen. Verder is er ook het grote soundbar discussietopic. Kijk eens wat rond en je zal sowieso veel wijzer worden.
- Maakt het uit als ik soundbar koppel met optische kabel of HDMI?
Met een optische kabel kun je geen hd-audioformaten versturen waarbij dit met hdmi wel mogelijk. Gezien het feit dat een soundbar qua geluidskwaliteit natuurlijk niet top zal zijn, is dat dan toch geen ramp.
- Wat is verschil in de watt tussen de soundbars? Ik heb helemaal geen ervaring met speakers
Dit zijn specs waar je eigenlijk niet op moet letten. De fabrikanten zijn over het algemeen op creatieve wijzen aan het meten en aan het goochelen met getallen. Het zegt dus erg weinig.
- Als een soundbar een 2.1 speaker heeft is dan zo dat er twee speakers in de bar zitten en bij 5.1 vijf speakers in de bar zitten?
Door te schermen met 2.1, 3.1, of 5.1 wil men aangeven dat men virtueel surround probeert te creëren. Er zullen dan ongetwijfeld meer drivers in de soundbar zitten maar het zal nooit echt surround sound zijn.