Kan geen V&A invullen voor bepaalde advertentie

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 20:54
Mede-auteur:

Verwijderd

gallery: Vijfdertig

V&A aangeboden: Kingston ValueRAM KVR16N11/8

De eerste link is de gebruiker waarvan ik het heb gekocht en de 2e de advertentie, deze is nu gesloten maar kan zijn advertentie niet vinden wanneer ik een feedback wil invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je bent in ieder geval niet de eerste met dit probleem (Feedback geven). De advertentie is nog niet ouder dan 2 maanden dus zou het eigenlijk gewoon moeten kunnen.
Ik maak even een TR aan zodat dit naar de bugs verplaatst kan worden.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
Ahh, ik had er niet echt naar gezocht maar op zich goed om te horen dat ik niet de enige ben. Bedankt voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
Laat die beoordeling maar zitten, deze beste gebruiker wil zo graag een beoordeling dat ie er dagelijks na uitleg nog omvraagt en nu zelfs telefonisch mij belt en bedreigt dat ik maar moet langskomen en dergelijke.
Kan een beheerder van de site hier iets aan doen?

Heb de chat geschiedenis en al in bezit en 3 personen die op speaker meeluisterden naar deze meneer.

[ Voor 15% gewijzigd door RoyalMess op 28-10-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
Overigens vult meneer nu bij een advertentie van een module die ik nu nog steeds moet verkopen een recensie bij mij in. Dit vind ik wel zeer kwalijk.

gallery: RoyalMess

Tevens spreekt dit individu zichzelf tegen en veranderde ie van verhaal. Ik bood het eerst aan en dergelijke dus meneer liegt ook nogmaals in dit bericht.

Volledige *snip*

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:39

Mimiix

Professioneel Prutser

RoyalMess schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:45:
Overigens vult meneer nu bij een advertentie van een module die ik nu nog steeds moet verkopen een recensie bij mij in. Dit vind ik wel zeer kwalijk.

Tevens spreekt dit individu zichzelf tegen en veranderde ie van verhaal. Ik bood het eerst aan en dergelijke dus meneer liegt ook nogmaals in dit bericht.

Volledige chat *SNIP*
Ik zou als ik jou was die chatlog censureren(adressen eruit), dan wel niet gewoon weglaten en naar mods sturen. Ik denk dat je hiervoor een nieuw topic moet openen (zie How to - V&A feedback laten aanpassen).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 07:58 ]

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
Heb dat even eruit geknipt zoals je zei, was me even ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

RoyalMess schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:45:

Volledige chat geschiedenis *snip*
Wraak reviews doen we niet aan, dus die is verwijderd.

En eerlijk gezed, RoyalMess, begrijp ik jouw probleem niet. Je hebt het over zijn aandringende manier van vragen om een review. Hij heeft in 4 dagen daar 3x om gevraagd, dat is niet excessief veel en ik kan me zelfs best voorstellen dat hij er een paar keer om vraagt, aangezien veel mensen het gewoon vergeten. Als hij nou elk uur erom had gevraagd, ja, dan had je een punt. Waarom jij zo in de stress moet schieten is mij niet geheel duidelijk. Goed, het systeem werkt nu even niet, dat is bij ons bekend, en daar kan hij op wachten.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 08:00 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijke communicaties mag je mailen naar va@
Publiceren is not done :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.