Oei ik heb een foutje gemaakt

Ik liep een audio zaak binnen en ging wat luisterruimtes af.
Ik hoorde wat demo materiaal op €500 ps speakers en dat klonk niet beter dan een beetje streaming speaker. Er kwam geluid en daar was alles mee gezegd. Toen kwam ik ruimte in met speakers €2500 het stuk en dito amps.
Het nummer "I still got the blues" van Gary Moorde stond op en wat ik hoorde was een perfecte spreiding van instrumenten over 6 meter breed. De gelaagdheid zuiver en strakke bas het was alsof ik er live bij was.
Ineens is je M7 niet zoveel meer. Alleen even 5 K neertellen voor alleen al de speakers gaat niet gebeuren.
Nu heb ik ooit voor de WAF en vriendin mijn vorige set naar de kelderbox verhuisd en ze staan nu in een doos. Dat was best een vrij goede stereo set, geen idee of die dit niveau evenaart. Maar ik wil ze toch eens uit de kelder halen en aansluiten en mocht die dezelfde spreiding en muzikaal genot geven. Dan ga ik kijken of ze een vaste plek kunnen krijgen en gaat de M7 richting keuken of onder mn monitor
Halen ze het niet dan hou ik de m7 en kom nooit meer in een audiozaak
Alleen mij versterker is volledig analoog en ik heb dan volgens mij een kastje nodig om streaming naar mn set te brengen ik dacht aan de Node1 die nu voor leuke prijzen wordt aangeboden nu Node 2 eraan komt.
Alleen las ik ergens dat een Node alleen leuk is als je hem optisch aansluit. Het analoge deel zou niet geweldig zijn. Iemand hier bekend mee zijn er andere of betere oplossingen?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant