Beste Tweakers,
Google heeft Inbox geïntroduceerd, een maildienst die gebruikers moet helpen bij het organiseren en prioriteren van berichten in hun inbox.
Officele website:
http://www.google.com/inbox/
Uiteraard als tweaker wou ik de software gelijk downloaden... Telefoon erbij gepakt, app gedownload, en.... je moet een invite hebben
Je kan zo'n invite op twee manieren krijgen:
1. Uitnodiging via een vriend die al van inbox gebruik maakt.
2. Stuur een e-mail naar inbox@google.com om een uitnodiging aan te vragen.
Uiteraard heb ik manier 2 al gedaan. Maar nog geen reactie gehad. Vandaar dit topic.
Het idee is simpel. Even aangeven dat je een invite wil. Dan kan iemand die invites heeft je even DM'en om zijn invite te delen.
Zelf zou ik dus graag een invite ontvangen.
Alvast bijvoorbaad super bedankt
Wanneer je een update hebt gehad, weizig dan even je post. Zo kunnen we inzichtelijk krijgen woe allemaal nog een invite moet
Status: mijn invite reeds ontvangen. Zodra mijn invites er zijn zet ik de train in werking
Google heeft Inbox geïntroduceerd, een maildienst die gebruikers moet helpen bij het organiseren en prioriteren van berichten in hun inbox.
Officele website:
http://www.google.com/inbox/
Uiteraard als tweaker wou ik de software gelijk downloaden... Telefoon erbij gepakt, app gedownload, en.... je moet een invite hebben
Je kan zo'n invite op twee manieren krijgen:
1. Uitnodiging via een vriend die al van inbox gebruik maakt.
2. Stuur een e-mail naar inbox@google.com om een uitnodiging aan te vragen.
Uiteraard heb ik manier 2 al gedaan. Maar nog geen reactie gehad. Vandaar dit topic.
Het idee is simpel. Even aangeven dat je een invite wil. Dan kan iemand die invites heeft je even DM'en om zijn invite te delen.
Zelf zou ik dus graag een invite ontvangen.
Alvast bijvoorbaad super bedankt
Wanneer je een update hebt gehad, weizig dan even je post. Zo kunnen we inzichtelijk krijgen woe allemaal nog een invite moet
Status: mijn invite reeds ontvangen. Zodra mijn invites er zijn zet ik de train in werking
[ Voor 11% gewijzigd door flipkipse op 22-10-2014 22:11 . Reden: overzicht topic verhogen ]
Certified Google Teacher.