Delen met gezin, geen geldige betaalmethode

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Oké, tot nu toe werkte ik met twee accounts maar nu heeft Apple deling met gezinsleden onder één account mogelijk gemaakt.

Waarschijnlijk werkt dat niet tussen de iPhone 5 en 4 aangezien de 4 niet op IOS 8 draait.
Binnenkort heb ik de iPhone 6 binnen en dan wil ik dit proberen icm de iPhone 5.

Nu wil ik het instellen en loop ik al snel vast:

Hier start ik: Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-MXmBBy1dzm8/VEi9o3YY8TI/AAAAAAAAEsM/65K5B-1HTtk/s640/2014_10_23_10_34.png

En hier loopt het dood:

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-UgNGCiwXXkg/VEi9pqTKdzI/AAAAAAAAEsQ/kXdvIy1A5Rs/s640/2014_10_23_10_34.png

Ik werk met iTunes kraskaartjes en niet met een creditcard.

Terug gestuurd naar instellingen kan ik niet veel bijzonders doen.
Tips? Of moet ik naar zo'n te drukke overrated Applestore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit heeft weinig met je origineel probleem te maken, dus volgende keer gewoon per probleem een topic aanmaken ;)

Als je je probleem volgende keer in Google gooit, dan krijg je wat tips: http://apple.stackexchang...n-to-none-in-ios-appstore

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

BtM909 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:59:
Dit heeft weinig met je origineel probleem te maken, dus volgende keer gewoon per probleem een topic aanmaken ;)
En daarom afgesplitst van Eén WhatsApp account op twee iPhones in een nieuw topic :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
BtM909 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:59:

Als je je probleem volgende keer in Google gooit, dan krijg je wat tips: http://apple.stackexchang...n-to-none-in-ios-appstore
Die link geeft een ander probleem weer. Probleem van TS is dat family sharing niet te activeren is zonder creditcard.

Ik zit met een soortgelijk probleem. Ik zou het graag aanzetten, maar mijn betaalmethode, click&buy, wordt ook niet geaccepteerd. Erg jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door BillSpaarbank op 23-10-2014 11:57 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Idd BillSpaarbank snapt mij!
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Thnx voor het splitsen van mijn oude topic!

Het is dus zo dat ik gezinsdelen niet aan kan zetten omdat ik met iTunes cards werk i.p.v. een credit card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat klopt helemaal en is zo by design.
Mocht je nu een prepaid credit card overwegen let er dan op dat dit wel een nederlandse prepaid creditcard is. Ook veel .nl sites leveren creditcards uit andere landen.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Jammer, ik zit nu te klooien met twee accounts aangezien mijn vorige iPhone nu naar mijn vrouw is gegaan die nog geen ervaring had met een iDevice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BillSpaarbank schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Die link geeft een ander probleem weer. Probleem van TS is dat family sharing niet te activeren is zonder creditcard.

Ik zit met een soortgelijk probleem. Ik zou het graag aanzetten, maar mijn betaalmethode, click&buy, wordt ook niet geaccepteerd. Erg jammer.
Ik begrijp dat het opzetten van Family Sharing een cc nodig heeft om te valideren dat je ouder dan 18 bent. Je kan daarna toch weer de billing op none zetten.

Is het punt dat je geen cc (of amerikaanse debitcard) hebt of dat je niet met cc wilt betalen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 14:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

BtM909 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:52:
[...]

Ik begrijp dat het opzetten van Family Sharing een cc nodig heeft om te valideren dat je ouder dan 18 bent. Je kan daarna toch weer de billing op none zetten.
Kan dat inderdaad? Heb je hier een bron van, of heeft iemand dit al eens gedaan?
M'n ouders lopen ook al jaren te klooien met een enkel account en hebben geen CC. Als dit zo is kan ik komende week mijn CC even bij ze instellen en weer verwijderen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
BtM909 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:52:
[...]

Is het punt dat je geen cc (of amerikaanse debitcard) hebt of dat je niet met cc wilt betalen?
Beide, geen cc en ook niet op die wijze willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 14:50

ötzi

eclecticus

Prepaid cc?
Pagina: 1